Άρθρο της Ελένης Καμπούρη
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Ο κ.Παύλος βέβαια μπορεί με ευκολία να δέχτηκε και να υπερθεμάτισε σε όσα με ευκολία του πρότεινε ο σημερινός Καίσαρας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι θεάρεστο ούτε και αποδεκτό από την κοινωνία.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Όταν οι Ιεράρχες παροπλίζουν τους Αγίους

Της Ελένης Καμπούρη

Άγιος Δημήτριος, Άγιος Θεόδωρος ο Βυζάντιος, Άγιος Σπυρίδωνας, Αγία Παρασκευή, Άγιοι Ανάργυροι. Αυτοί είναι μερικοί από το νέφος των Αγίων που κοσμούν την Ορθοδοξία και θαυματουργούσαν όσο ήταν εν ζωή ενώ φυσικά ακόμη περισσότερο συνεχίζουν να θαυματουργούν μετά θάνατον. Έχουν θεραπεύσει δεκάδες πιστούς κι έχουν σώσει από πανδημίες και αρρώστιες πόλεις ολόκληρες. Τι συνέβαινε όμως παλιότερα, ώστε ο πιστός λαός, με οδηγούς τους Επισκόπους και τους Ιερείς τους, βίωνε υπέρλογες και θαυματουργικές καταστάσεις με την επίκληση του ονόματος του Άγιου Τριαδικού Θεού και την βοήθεια των Αγίων Του ενώ τώρα αντιμετωπίζονται ως ύποπτοι μετάδοσης ιών και μικροβίων ή ανίκανοι να προστατεύσουν και να θεραπεύσουν το ποίμνιο;

Αυτό συμβαίνει αυτή τη στιγμή σε όλη σχεδόν την ελληνική επικράτεια, με τους περισσότερους Ιεράρχες να πρωτοστατούν σε αυτήν την νέα μόδα της απιστίας. Από την περίοδο της πρώτης καραντίνας,  οι τελευταίοι επέδειξαν μια πρωτοφανή δουλικότητα και υποτέλεια στους κοσμικούς άρχοντες, οι οποίοι με πρόσχημα ένα ιό συνέστησαν στην Εκκλησία της Ελλάδας να κλειδώσει τις εκκλησίες για το ποίμνιο, αφήνοντάς το απ’ έξω από την λειτουργική ζωή της Εκκλησίας. Αυτοί, δυστυχώς, συναινούν κι έτσι φτάσαμε στην δεύτερη καραντίνα με τον πιστό λαό να στερείται την πνευματική του ζωή, το μόνο δηλαδή ουσιαστικό του στήριγμα στα προβλήματα και τις δυσκολίες που τον ταλανίζουν. 

Ωστόσο, άρχισαν να φαίνονται στον εκκλησιαστικό ορίζοντα κάποιες αχνές αχτίδες φωτός που προσπαθούν να φωτίσουν το πηχτό σκοτάδι της ασέβειας που μας επιβλήθηκε. Όχι φυσικά από την Πολιτεία, αλλά από κάποιους ελάχιστους Ιεράρχες που έστω κι αυτά τα ψελλίσματα που επιχειρούν να αρθρώσουν, φαίνεται πως αρχίζουν να πιάνουν τόπο.

Πιέζοντας, λοιπόν, ο πιστός λαός τους Μητροπολίτες του, πέτυχε να εισηγηθούν αυτοί στους κυβερνώντες την αλλαγή της υπάρχουσας κατάστασης στην Εκκλησία και να επιτραπεί το άνοιγμα των Ιερών Ναών σε 25 άτομα τελικά στους ενοριακούς ναούς και 50 άτομα στους μητροπολιτικούς. Όμως τώρα, διαβάζουμε ότι στην Δράμα συνέβει το εξής αδιανόητο. Ο μητροπολίτης Δράμας τελικά δεν θα ανοίξει καθόλου τους Ναούς και οι Θείες Λειτουργίες θα συνεχίζουν να γίνονται κεκλεισμένων των θυρών, παρόλο που η νέα ΚΥΑ επιτρέπει έστω και αυτήν την χαραμάδα κανονικότητας. Σε εμάς βέβαια αυτό φαντάζει φυσιολογικό να έχει συμβεί, γιατί ο Μητροπολίτης Δράμας κ.Παύλος είναι γνωστός στους εκκλησιαστικούς κύκλους για τις αντικανονικές του δράσεις. Τόσο στο κομμάτι του οικουμενισμού όσο και σε κοινωνικοπολιτικό επίπεδο. Πώς να ξεχάσουμε την επίσκεψή του σε τουρκικό νεκροταφείο μαζί με τον Μητροπολίτη Νεαπόλεως κ.Βαρνάβα και τον Ηγούμενο της Ι.Μ. Διονυσίου Γέροντα Πέτρο, στο οποίο συμπροσευχήθηκαν μαζί με τον Ιμάμη της περιοχής για τον παππού του γνωστού Επιχειρηματία Εφκάν Μπασκάν. Επίσης, θυμόμαστε την συμμετοχή του στην δεξίωση για τη γιορτή της Δημοκρατίας, που οργάνωσε το προξενείο της Τουρκίας πριν ένα χρόνο περίπου.

Πρόκειται για ένα αρνητικά εντυπωσιακό βιογραφικό, το οποίο δικαιολογεί τις αχαρακτήριστες ενέργειες του κ.Παύλου εν όψει της δεύτερης καραντίνας. Κι ενώ θα έπρεπε όλοι οι Ιεράρχες στο σύνολό τους να είναι αμετακίνητοι σ’ αυτό το θέμα και να πιέσουν περισσότερο τα κυβερνητικά στελέχη για ολικό άνοιγμα των εκκλησιών, ο κ.Παύλος αποφασίζει το εντελώς αντίθετο. Το σφράγισμα των εκκλησιών της Μητρόπολης του.

Οι δικαιολογίες, φυσικά, που ακούστηκαν από την Μητροπολη, ήταν τουλάχιστον αστείες. Μας πληροφόρησαν ότι δεν θέλουν να συμβάλλουν στην διασπορά του ιού, αφού θεωρήθηκε από τους “ειδικούς” ότι η Δράμα είναι επιδημιολογικά επιβαρυμένη περιοχή. Πάντως να τους ενημερώσουμε ότι με 9 ή 25 άτομα μέσα στο Ναό θα θεωρούνταν νόμιμοι και θα επέτρεπαν στην Αγία Βαρβάρα, την Πολιούχο της πόλης τους, να έρθει να τους βοηθήσει. Λησμονεί προφανώς ο κ.Παύλος ότι η Αγία Βαρβάρα βοηθάει ιδιαίτερα την πόλη όπου είναι προστάτης της και φυσικά του διαφεύγει ότι “στη Ορθόδοξη εικονογραφία η Αγία Βαρβάρα ζωγραφίζεται πολλές φορές μ’ ένα ποτήριο στο χέρι, όντας προστάτιδα ενάντια στον αιφνίδιο θάνατο και μη θέλοντας να στερηθούν οι ετοιμοθάνατοι την Θεία Κοινωνία”. Έτσι λοιπόν, μπορεί να ανακαλέσει την απόφασή του αν θέλει. Αν της επιτρέψουν, η Αγία μπορεί πολύ εύκολα να τους προστατέψει και από αρρώστιες και από θανατικό αλλά και από αιρέσεις ή άλλες αντιχριστιανικές ομολογίες. Ας μην την παροπλίζει έτσι κι ας μην την θυμάται μόνο με τις εορταστικές εκδηλώσεις προς τιμήν της. Εξάλλου, εκείνη έχει αποδείξει έμπρακτα ότι η ισλαμική λατρεία είναι κάτι που δεν συνάδει με την Ορθοδοξία, σε αντίθεση μ’ εκείνον που συμπροσευχήθηκε στο ισλαμικό νεκροταφείο με τον ιμάμη. Μήπως ξεχνάει με ποιο τρόπο θαυματουργικά η Αγία χάλασε τα σχέδια των Τούρκων, οι οποίοι γκρέμισαν την πρώτη εκκλησία και θέλησαν να χτίσουν τζαμί;

Ως “βασιλικότερος του βασιλέως”, λοιπόν, ο κ.Παύλος άγεται και φέρεται αντίθετα με αυτά που δίδαξε ο Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων μας, ο Δεσπότης Χριστός, και αντίθετα με αυτά έπραξε στο παρελθόν η Αγία Βαρβάρα, η πολιούχος της πόλης της Δράμας, στην οποία του επέτρεψε ο Κύριός μας να βρίσκεται. Ο κ.Παύλος, βέβαια, μπορεί με ευκολία να δέχτηκε και να υπερθεμάτισε σε όσα με ευκολία του πρότεινε ο σημερινός Καίσαρας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι θεάρεστο ούτε και αποδεκτό από την κοινωνία. Εξάλλου, πάρα πολλοί κάτοικοι της Δράμας αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν τα κρούσματα να ανεβαίνουν με κλειστές τις εκκλησίες, αν υποθέσουμε ότι οι Ναοί με τις Ακολουθίες τους συμβάλλουν σε αυτό. Δεν είναι ούτε λογικό, ούτε ιατρικά αποδεδειγμένο. Άδικα ανησυχεί, λοιπόν, ο κ.Παύλος, κι ας μη συμβάλλει κι αυτός στην διασπορά του φόβου, γιατί αυτό δεν συνάδει με την επισκοπική του ιδιότητα. Τουλάχιστον ας επιτρέψει οι Ακολουθίες να πραγματοποιούνται σύμφωνα με το νέο ΦΕΚ. Του ευχόμαστε λοιπόν καλή Χριστού Γέννα, οι αποφάσεις που τελικά θα πάρει να είναι ορθόδοξες και θεάρεστες και να θυμηθεί Ποιος του επέτρεψε να κρατάει την ποιμαντορική του ράβδο. Καλή κατά Θεόν φώτιση!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Τα Χριστούγεννα που χρωστάμε στα παιδιά μας
Επονείδιστη η επιστολή της ΔΙΣ προς τον Πρωθυπουργό
Επιστολήν του Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ προς την Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος
Πειρασμός και ουρανός
ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ ή ΘΕΟΦΟΡΟΙ;
Κάτω τα χέρια από την Ορθοδοξία
Πειραματισμός σε ανθρώπους και έγκλημα κατά της ανθρωπότητας
Εμβόλιο της σωτηρίας ή της αποστασίας;
Mέτρα και εντός των Εκκλησιών κ. Γιαμαρέλλου;
Ζει Κύριος ο Θεός προς πείσμα όλων των άθεων, των αιρετικών και των μασόνων
Θα στηρίξει η Ιεραρχία τη γενναία στάση του Μητροπολίτη Κερκύρας να κηρύξει την εκκλησία υπό διωγμό;
Η παράβαση των εντολών του Ευαγγελίου απενεργοποιεί την Θεία Χάρη και φέρνει τους βαρβάρους στον τόπο μας