Του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Ενώ η ίδια στηρίζει τις άθλιες κυβερνητικές κορωναϊκές ντιρεκτίβες η κυβέρνηση κλείνει τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Σχολές της Βορείου Ελλάδος…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Δεν θα επιχειρήσουμε να μεγεθύνουμε τον ποδόγυρο του προβλήματος των σχέσεων Κράτους – Εκκλησίας (γιατί αυτό είναι το κλείσιμο των ΑΕΑ της Βορείου Ελλάδος), αλλά να επισημάνουμε πώς η πολιτική Ιερώνυμου στο τιμόνι της Εκκλησίας της Ελλάδας είναι, δυστυχώς, προδοτική.

Δε συμμεριζόμαστε τις ανοίκειες επιθέσεις προς το πρόσωπό του, είτε από φιλοχριστοδουλικούς δημοσιογράφους, νοσταλγούς του παρελθόντος, είτε τον φτηνό κομματικό λαϊκισμό, όταν επιτίθενται ακόμα και στην αρβανίτικη καταγωγή του.

Τα γεγονότα όμως είναι αδιάσειστα.

  • Στο Κολυμπάρι, με την πολιτική της “ψυχραιμίας και της καταλλαγής”, επέβαλε στην Ιεραρχία το αιρετικό ποτάμι του Φαναρίου που αρδεύει τα ζιζάνια του Οικουμενισμού, ώστε να βλαστήσουν και να καρποφορήσουν εντός της Εκκλησίας.
  • Στο Μακεδονικό, με την πολιτική της “ψυχραιμίας και της καταλλαγής”, επέτρεψε σε αναλώσιμους πολιτικούς καιροσκόπους να εκχωρήσουν Εθνικά δικαιώματα.
  • Στο Ουκρανικό αποδέχθηκε πρώτος τας διαταγάς των πρακτόρων της Αμερικής, κάνοντας πλάτες στο Φανάρι και εφαρμόζοντας για άλλη μια φορά την τέχνη της πολιτικής της “ψυχραιμίας και της καταλλαγής”.
  • Όταν, λόγω κορωνοϊού, του ζήτησε η Κυβέρνηση να μανταλώσει τις Εκκλησίες, να μην κοινωνήσει τα θύματα που χάθηκαν ολομόναχοι στις κλινικές covid, να μασκοφορεθεί, να απολυμανθεί και εσχάτως να μπολιαστεί σύσσωμο το Ιερατείο, και πάλι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, πιστός στο δόγμα της “ψυχραιμίας και της καταλλαγής”, επέβαλε ad hoc την υποχρεωτικότητα των εμβολίων στον κλήρο.

Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος πως η συνέχιση της λειτουργίας των ΑΕΑ της Βορείου Ελλάδας αποτελούν ελάχιστο αντίδωρο της Κυβέρνησης που θα έριχνε στάχτη στα μάτια της αντιπολίτευσης Ιερώνυμου.

Δύο είναι τα ενδεχόμενα:

Είτε δεν υπάρχει αντιπολίτευση και η εκλογή νέου Αρχιεπισκόπου έχει προαποφασιστεί.

Είτε η πολιτική της “καταλλαγής και της ψυχραιμίας”, έχει λειτουργήσει σαν δυστοπική κούνια που πέτυχε να αποκοιμίσει το σύνολο της Ιεραρχίας.

Δεν τρέφουμε αυταπάτες όμως. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών είναι ικανότατος και επιτήδειος, δεν παρασύρεται, δεν εκβιάζεται, δεν παραπλανάται.

Τα γεγονότα είναι αδιάψευστος μάρτυρας των επιλογών του.

Θα ήταν ενδιαφέρον να αποκαλύψει ο βιογράφος του στο μέλλον τις απόψεις του για όλα τα ζητήματα (Την ίδρυση τμήματος Ισλαμικών σπουδών στο ΑΠΘ, την αλλαγή του μαθήματος των Θρησκευτικών, το χωρισμό Εκκλησίας Κράτους, τις εκτρώσεις, τις μεταμοσχεύσεις, την ομοφυλοφιλία, το πλαστικό χρήμα, την Κάρτα του Πολίτη, το Πράσινο διαβατήριο, τον Πατριωτισμό, την πολυτεκνία)… που συνιστούν το νεοεποχίτικο status quo.

Τελικά, ποιος είναι ο ρόλος του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου;

Καλή μετάνοια να έχουμε!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra