του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Γιατί ο π. Βασίλειος Βολουδάκης επιμένει να ευαρεστεί τους Οικουμενιστές;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Είναι τουλάχιστον απογοητευτικό να ασχολούμαστε έστω και παρενθετικά με αγωνιστές κληρικούς Ορθοδόξου φρονήματος γενικά, αλλά όπως αποδεικνύεται όχι αποφασιστικά.

Αυτά που είναι γνωστά στο ευρύ κοινό  για τον π. Βασίλειο Βολουδάκη είναι ελάχιστα. Γνωρίζω πως έχει μια αξιόλογη αδελφότητα και υπάρχει πνευματικός πατέρα χιλιάδων ψυχών. 

Είναι γνωστό επίσης πως διαθέτει έντονη διαδικτυακή παρουσία, με ομιλίες στο σχετικό κανάλι στο Youtube και όχι μόνο. 

Είναι ακόμη γνωστό πως έχει λάβει μια απίθανη θέση σχετικά με την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, “ότι απέθανε και ετάφη”, (!!!) θέση που απέδειξε λανθασμένη συντριπτικά ο μοναχός Σεραφείμ Ζήσης (δείτε σχετικά εδώ).

Εις τους παροικούντας την Ιερουσαλήμ της Εκκλησιαστικής ενημερώσεως είναι γνωστό επίσης πως η ιστορική εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος απηχεί πλέον τις δικές του απόψεις και φυσικά φιλοξενεί άρθρα “ημετέρων” θεολόγων.        

Αφορμή για το σημερινό μας άρθρο αποτέλεσαν δύο εύστοχοι σχολιασμοί σε Ορθόδοξο ομολογιακό blog, που τον ελέγχει για δύο θέσεις του και τις αποδεικνύει κυριολεκτικά επικίνδυνες.  

Το περιβάλλον στη δεδομένη ιστορικο-οικονομικο-κοινωνικο-πολιτική συγκυρία είναι περιβάλλον ακραίας αβεβαιότητας. Η ανασφάλεια και ο φόβος έχουν εργαλειοποιηθεί από τους μασωνοκίνητους και δαιμονόπληκτους αξιωματούχους στην πατρίδα μας σε όλους τους τομείς.

Ως συνεχιστές της βαριάς κληρονομιάς του μακαριστού ομολογητή γέροντά μας πατρός Νικολάου Μανώλη, η θέση μας σε αυτό το περιβάλλον είναι ξεκάθαρη: Νυν υπέρ πάντων ο αγών για την Ορθοδοξία, μέσα από το μετερίζι της Ιεροκανονικής Αποτείχισης. 

Ο αγώνας αυτός τον οδήγησε στην μαρτυρική απόφαση της διακοπής μνημόνευσης του Επισκόπου Θεσσαλονίκης Ανθίμου Ρούσσα από τον Φεβρουάριο του 2017, μαζί με τον ομότιμο καθηγητή του ΑΠΘ πρωτ/ρο π. Θεόδωρο Ζήση και τον πρωτ/ρο π. Φώτιο Βεζύνια από τον δικό του τότε Επίσκοπο Λαγκαδά Λητής και Ρεντίνης Ιωάννη Τασσιά.      

Στον αγώνα αυτό έχουμε απέναντι όλο το σύστημα της Νέας Εποχής, πολιτικούς Εθνικούς μειοδότες, παραδόπιστους καναλάρχες, βολικούς πρόθυμους δημοσιογράφους και κάθε καρυδιάς καρύδι που σήκωσε κεφάλι και μας παραδίδει μαθήματα ηδονισμού και α-πατριδογνωσίας. 

Το τραγικό είναι πως εκτός από τους αναμενόμενους εχθρούς στη δεδομένη συγκυρία, έχουμε απέναντί μας Πατριάρχες, Αρχιερείς, Ιερείς, Ιερομονάχους, μοναχούς και ακαδημαϊκούς θεολόγους, αποδομητές της Ορθοδόξου πίστεως.  Ακούραστοι, αεικίνητοι, ασταμάτητοι πολεμούν τον Χριστό και την Ορθοδοξία, με κάθε μέσο και κάθε τρόπο.

Στο δικό μας το χαράκωμα, απέναντι στον πλούτο και την ισχύ των παγκοσμιοποιητών, στεκόμαστε ανυποχώρητοι με τα λιανοντούφεκα και τις ξιφολόγχες και, αν και ολιγάριθμοι, δοξάζουμε τον Θεό που μας αξιώνει για κάθε μέρα που δίνουμε τον αγώνα. 

Γίνεται κατανοητό πως στον αγώνα αυτό κανένας δεν περισσεύει. Ο καθένας με τον τρόπο του, με το κουράγιο του, με την Χάρη που λαμβάνει άνωθεν, κονταροχτυπιέται σώμα με σώμα με τους εχθρούς του Ιησού και την Υπεραγίας Θεοτόκου. 

Ας σκεφτεί λοιπόν ο π. Βασίλειος και οι αγαθοί και καλόπιστοι ακροατές και πνευματικά του τέκνα, για τις θέσεις που διατύπωσε, ας σκεφτεί ποιον χαροποίησαν;

Τους αγωνιστές μέσα στο δικό μας χαράκωμα ή τους εναντίους;

Ποιον χαροποίησε η θέση του πως “Πολλοί άνθρωποι έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη καταφρονούν τους Επισκόπους τους και κάνουν ανταρσία χάριν της πίστεως και παρασύρουν λαό”. Πόσοι άραγε Οικουμενιστές Επίσκοποι ελέγχθηκαν και ενοχλήθηκαν από την θέση αυτή;

Ποιον χαροποίησε η θέση του σχετικά με την είδηση πως η Εκκλησία της Σερβίας έδωσε «τόμο αυτοκεφαλίας» στην «Μακεδονική Ορθόδοξη Εκκλησία – Αρχιεπισκοπής Αχρίδος»
“Εφόσον εκείνη την αναγνώρισε, εμείς ακολουθούμε πλέον”; 

Αν είναι δύσκολο να κατανοήσει ο π. Βασίλειος ποιον υπηρετεί, ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετεί και ποιανού το παιχνίδι παίζει με τις επικίνδυνες αυτές θέσεις του, τότε δυστυχώς θα πρέπει να ανατρέξουμε στην αρχή, να διδαχθούμε τα απλά, τα βασικά περί πίστεως και πατρίδος. 

Να επαναλάβουμε από την αρχή το ‘Ένα και Ένα κάνουν Δύο” και το “Λόλα, να ένα μήλο”, να μάθουμε την αλφαβήτα του αγώνα για την Ορθοδοξία. 

Στον αγώνα αυτό υπάρχει χώρος για κάθε  ομολογητή πιστό Ορθόδοξο Χριστιανό. Μόνο χώρος για προδοσίες δεν υπάρχει, είτε λόγω αρχομανίας, είτε λόγω κουτοπονηριάς, είτε λογω φιλαργυρίας, είτε λόγω ευηθείας. 

Ο Θεός να μας φυλάει!
Μη γένοιτο! 

Καλή μετάνοια!   

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Η τεκμηρίωση της Ι. Αποτειχίσεως και οι θέσεις του Πρωτ. π. Βασιλείου Βολουδάκη