του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor

Αποκαλυπτική συνέντευξη στον Γεράσιμο Βραχιολίδη του indobserver.gr

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο μαχητικός δημοσιογράφος Γεράσιμος Βραχιολίδης φιλοξένησε στην ραδιοφωνική εκπομπή του “Ανεξάρτητος Παρατηρητής”, της 8ης Νοεμβρίου 2021 στο GRDISCOVERY web radio, τον υπεύθυνο επικοινωνίας του Συλλόγου Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής και αρθρογράφο της Κατάνυξης κ. Κοσμίδη Ελευθέριο, Φυσικό και Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση και το link με το ηχητικό της εκπομπής.

Την τελευταία 20ετία οι έλληνες πολίτες και ο πιστός λαός δέχεται απανωτά χτυπήματα. Να μιλήσουμε για μνημόνια, για οικονομική ανέχεια, για τους λαθρομετανάστες ή τώρα για τον κορωνοϊό; Ο κόσμος με καλή κατήχηση θα έπρεπε όλα αυτά τα αδιέξοδα να τα λύσει κοιτώντας προς τον ουρανό, προς τον Θεό. Μπορεί να μιλάμε για καταστροφές αλλά η ελπίδα στον Θεό είναι βασικό στοιχείο του πιστού χριστιανού. Η Εκκλησία στερεί αυτή την ελπίδα από τον κόσμο. Όχι μόνο δε μιλούν για θέματα πίστεως, αλλά τώρα αποφάσισαν να γίνουν υγειονομικοί. Είναι απαράδεκτη η στάση αυτή. Είναι πολύ στενάχωρο. Σε προηγούμενη εκπομπή μας φιλοξενήσαμε τον ιερέα Ιωάννη Γκλιόγκο ο οποίος μας είπε ότι, ενώ έχουμε στην Εκκλησία το φάρμακο της Θείας Κοινωνίας που σώζει και θεραπεύει, οι ιερείς πασχίζουν να προωθήσουν τα πειραματικά εμβόλια, τα οποία κάνουν παρενέργειες και ενίοτε σκοτώνουν.

— Θα μου επιτρέψεις Γεράσιμε να πω ότι όλα αυτά έχουν αιτιολογία. Βρισκόμαστε σε καιρό παν-αιρέσεως μέσα στην Ορθοδοξία, γιατί ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση, είναι ο θρησκευτικός συγκρητισμός που προσπαθεί να κάνει όλες τις πίστες μία.

Να εξακολουθήσουν δηλαδή όλες οι θρησκείες το ίδιο… μονοπάτι;

— Ναι, αλλά χωρίς να εγκαταλείψει κανείς τίποτε από τη θρησκεία του. Αυτό δεν είναι Ορθοδοξία, διότι θα αποδεχτώ ότι δρόμος σωτηρίας είναι και η πίστη του άλλου! Αυτό είναι πλάνη! Όταν βάζουμε στον παρονομαστή τον Οικουμενισμό, όλα τα άλλα, η εκκοσμίκευση, το εκκοσμικευμένο πνεύμα, η ρητορική που χρησιμοποιείται, όλα δικαιολογούνται. Υπάρχει φάρμακο: σε καιρό αιρέσεως ο πιστός χριστιανός, ο πιστός παπάς, ο πιστός Αρχιερέας σταματά τη σχέση του με τον αιρετίζοντα. Ορθώνει ένα τείχος εντός της Εκκλησίας, για να προφυλαχτεί από την ετεροδιδασκαλία.

Πληροφορήθηκα ότι στη Ν. Υόρκη ο ιερός ναός του Αγίου Νικολάου, ο οποίος υπέστη καταστροφές από την πτώση των δίδυμων πύργων, με την ανακατασκευή του φιλοξενεί εντός του χώρο λατρείας για τους αλλόθρησκους.

— Δυστυχώς, η Αρχιεπισκοπή της Αμερικής περηφανεύεται γι’αυτό το κατόρθωμα! Να πούμε παρενθετικά ότι στην Αμερική ο Πατριάρχης συναντήθηκε και τιμήθηκε από καμμιά δεκαριά οργανισμούς και αξιωματούχους διαφορετικών δογμάτων, πίστεων και αιρέσεων. Σαν να είναι αυτή η μοναδική του έγνοια. Άρα, το να έχει το ναό στο πιο κεντρικό σημείο της Ν. Υόρκης, που θα είναι και χρηματοκοπτείο, που θα «αγκαλιάσει» όλες τις πίστες σαν να είναι όλες οδός σωτηρίας, σηματοδοτεί μια πολύ άσχημη περίοδο για το μέλλον ημών.

Η Ορθοδοξία δεν παθαίνει κάτι, αλλά όσοι δεν κρατηθούμε γερά από το καράβι αυτό θα είμαστε προς απώλεια. Με την εικονομαχία πάρα πολλοί άνθρωποι δεν πρόλαβαν να μετανοήσουν. Η Εκκλησία βρήκε τον δρόμο της, αλλά αυτοί πέθαναν στην πλάνη, στην αίρεση.

Εδώ όμως έχουμε τους Ιεράρχες. Αυτοί, που κρατούν την ποιμαντορική ράβδο και υποτίθεται πρέπει να καθοδηγούν το χριστεπώνυμο πλήθος προς την οδό της σωτηρίας, αντιστρέφουν τα πράγματα. Μας οδηγούν σε μια παναίρεση –όπως είπες- και αλλάζουν ριζικά αυτά που οι Πατέρες της Εκκλησίας μας άφησαν προκειμένου να τα μεταλαμπαδεύσουν.

— Όταν λέμε «ουδέν κακόν αμιγές καλού», αυτός ο κορωνοϊός φόρεσε τις μάσκες στους ανθρώπους, αλλά γκρεμοτσάκισε το προσωπείο των Αρχιερέων μας. Σκέψου, Γεράσιμε, να διαφωνήσεις με αυτούς τους ανθρώπους – το λέω με πόνο ψυχής- για ένα θέμα πίστης, στο οποίο θεωρητικά είναι οι θεματοφύλακες.

Λένε αυτά που λένε για υγειονομικά θέματα, όντας άσχετοι. Αν τους πεις «δεν ακολουθείς, Σεβασμιώτατε, τη γραμμή των Αγίων Πατέρων, δεν λέει αυτό η Αγία Γραφή», σ’ έχουν αφορίσει διά τηλεφώνου. Σου έχουν στείλει e-mail «να μην λιώνουν τα κόκκαλά σου»!

Αναφορικά με τον Μητροπολίτη Πειραιώς και όσα λέει τις τελευταίες ημέρες για τα εμβόλια, τι σχόλιο κάνεις;

— Ο Πειραιώς είναι ένας χαρισματικός άνδρας, ο οποίος, δυστυχώς, επιστρατεύει τα χαρίσματά του, για να μας πείσει να ακούσουμε τα κελεύσματα των ισχυρών του κόσμου τούτου!

Ο Σεβασμιώτατος είναι «5 σε 1». Ο καλύτερος υγειονομικός τηλεμαϊντανός, ο καλύτερος από το σινάφι μας δημοσιογράφος, και Μπαμπινιώτης βάλε μέσα – γιατί χειρίζεται άριστα τον λόγο – βάλε όποιον θέλεις. Ο Πειραιώς τους βάζει κάτω, γιατί είναι χαρισματικός.

Όμως είναι σε ξένα λημέρια, δεν ταιριάζει σε ποιμένα αυτή η στάση, αλλά σε μάνατζερ. Ο Πειραιώς δεν είναι του υπουργείου Οικονομικών, για να υπολογίζει το κόστος και τη ζημία από μία απόφαση, δεν είναι του Υπουργείου Υγείας .

Δεν είναι κατόρθωμα το να μας κουνάει το δάχτυλο, για να κάνουμε το θέλημα των ισχυρών του κόσμου τούτου.

Έχει δοκιμάσει και ο ίδιος ο Πειραιώς στην πλάτη του την κατακραυγή, τότε που τον θεωρούσαμε λέοντα της Ορθοδοξίας. Μόνο που αποδείχτηκαν από σφουγγάρι τα δόντια του, να μην πω ότι τελείως ξεδοντιάστηκε από τη στάση που κρατά αυτή τη στιγμή.

Θέλω να πιστεύω ότι και ο ίδιος και η Σύνοδος εν συνόλω κατανοεί – γιατί παρόμοιες καταστάσεις έχουμε βιώσει στη δισχιλιετή και πλέον ιστορία μας – ότι πρόκειται για καταστάσεις άρσης και συστολής της Χάριτος.

Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας μετά το Κολυμπάρι, μετά το ουκρανικό ζήτημα, ελέγχεται σοβαρά ως προς την πίστη.

Ζήτημα πίστεως τίθεται λοιπόν! Ολα τ’άλλα είναι αποτέλεσμα.

Στο ίδιο μοτίβο κινήθηκε και ο Ναυπάκτου ο οποίος ταύτισε τους ανεμβολίαστους με τους ναζί. Έχουμε πλήρη αντιστροφή της πραγματικότητας από τα χείλη του. Σύμφωνα με την άποψη του Ναυπάκτου, ελεύθεροι πολίτες είναι όσοι προσέρχονται να εμβολιαστούν, δεν είναι φασιστική η επιβολή της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού από την κυβέρνηση, δεν είναι φασιστικός ο διωγμός 7.000 υγειονομικών από την εργασία τους, επειδή αρνήθηκαν να εμβολιαστούν. “Ναζιστές, λέει, ο Ναυπάκτου είναι αυτοί που ελευθέρως εκφράζονται και αρνούνται τον υποχρεωτικό εμβολιασμό”.

— Είναι μια ακόμη περίπτωση πολύ στενάχωρη, ενός ποιμενάρχη ο οποίος είναι διαβασμένος, πολυγραφότατος, είχε κερδίσει το σεβασμό των συνομιλητών του σε θεολογικό επίπεδο. Ποιμαντικώς όμως αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ταραχή.

Δεν υπάρχει κανένα έρεισμα δικαιολογίας σε αυτά που λέει. Θα έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη, κατά τη γνώμη μου, αν θέλει να το…σώσει. Να πει «παιδιά ήμουν ταραγμένος, όταν τα έλεγα, μου έφταιγε κάτι άλλο».

Ακόμη και σε παιδάκια της Α’ Λυκείου να το δώσουμε αυτό, δε στέκουν πουθενά, σε καμία λογική τα όσα είπε ο Ναυπάκτου.

Είναι εντυπωσιακό με πόσο πάθος υποστηρίζουν την Πολιτεία, την κυβέρνηση, την επιστήμη, και ξεχνούν ότι είναι ποιμενάρχες.

Έριξαν δηλαδή από πάνω τους τα ράσα για να εξελιχθούν σε υγειονομικούς ή υπουργούς;

— Ένας ποιμενάρχης στη Μητρόπολή του είναι εις τύπον βασιλέως. Δεν έχει άλλη φιλοδοξία. Θα μπορούσε ίσως να έχει φιλοδοξία να γίνει Αρχιεπίσκοπος ή Πατριάρχης. Άρα κατέχει τον ανώτατο βαθμό αξιώματος. Δε θεωρώ συνεπώς ότι υπάρχει κάποια κοσμική φιλοδοξία.

Υπάρχει όμως αυτό που λέει ο θυμόσοφος λαός: «Όταν σπέρνεις ανέμους, θερίζεις θύελλες». Όταν υπηρετείς την εκκοσμίκευση της Εκκλησίας , αν είσαι ταγμένος στη ρότα του Οικουμενισμού, τότε ο Οικουμενισμός κάποια στιγμή θα σε φανερώσει, θα σε απογυμνώσει και θα φαίνεσαι στα μάτια του κόσμου, όπως φαίνονται σήμερα πολλοί Ιεράρχες μας.

Όλοι έχουμε ανάγκη τον Χριστό. Ο Σύλλογός μας ιδρύθηκε το 2017, ένα χρόνο μετά την ψευδο-σύνοδο του Κολυμπαρίου.

Ο πνευματικός μας πατέρας, ο Νικόλαος Μανώλης, είναι ο πρώτος κληρικός που έκανε αποτείχιση από το δεσπότη του, τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.

Πρέπει να πάρει κουράγιο και ο έσχατος κληρικός, οπουδήποτε στην Ελλάδα και να καταλάβει ότι είναι θέμα πίστεως και να διαφυλάξουν την πίστη από τον καρκίνο, την παναίρεση του οικουμενισμού. Γιατί τέτοια αποτελέσματα θα έχουμε, μπλέκεται η πίστη με τον κόσμο.

Στο πλαίσιο αυτό ήταν και οι συναντήσεις του Πατριάρχη στις ΗΠΑ με εκπροσώπους άλλων θρησκειών;

Δεν είχε απλά συναντήσεις. Να αναφέρω ότι ιδρύθηκε με δωρεά επιφανούς Έλληνα της διασποράς, του κυρίου Ψαρρού, έδρα με το όνομά του στο Πανεπιστήμιο του George town. Το πανεπιστήμιο του Notre town τον ανακήρυξε επίτιμο διδάκτορα. Είναι επίσης καθολικό. Δύο τρεις εβραϊκές οργανώσεις τον τίμησαν. Η οργάνωση που είναι για όλες τις θρησκείες της Ν. Υόρκης τον τίμησε. Και ο Πατριάρχης βρίσκεται μέσα σε αυτό το κλίμα ευφορίας που δημιούργησαν γύρω του όλοι αυτοί που δεν είναι ορθόδοξοι χριστιανοί.

Ο Πατριάρχης ήθελε να βάλει τη σφραγίδα του με τον πιο εμφατικό τρόπο: «Τα τριάντα χρόνια της πατριαρχίας μου χαρακτηρίζονται από την αποδοχή των διαφόρων αιρέσεων μέσα στη χριστιανοσύνη. “Εκκλησίες” είναι και αυτές».

Αυτό έγινε στο Κολυμπάρι και βλέπουμε τη συνέχειά του!

Για να εμπεδώσει καλύτερα ο κόσμος τι έγινε στο Κολυμπάρι, χαρακτηρίστηκαν οι άλλες αιρέσεις ως «εκκλησίες»!

— Ακριβώς. Και αυτό είναι απόπειρα συνοδικής νομιμοποίηση της παναιρέσεως του Οικουμενισμού. Τέτοιες συνόδους η εκκλησιαστική ιστορία τις αποβάλλει ως ψευδο-συνόδους και τους πρωταγωνιστές τους ως αιρεσιάρχες, ως αιρετικούς.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra