του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Η ανθρωπότητα βαδίζει προς το τέλος της Ιστορίας της, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα. Δε γνωρίζουμε πόσο κοντά είμαστε, μα κινούμαστε πρόσω ολοταχώς προς το χείλος του γκρεμού…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Το τέλος της επιστήμης

Κοσμίδης Ελευθέριος 
Μέλος του Δ.Σ. του Ορθοδόξου Χριστιανικού Συλλόγου 
Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής 
www.agiosiosif.gr

Η ανθρωπότητα βαδίζει προς το τέλος της Ιστορίας της, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα. Δε γνωρίζουμε πόσο κοντά είμαστε, μα κινούμαστε πρόσω ολοταχώς προς το χείλος του γκρεμού. Αν και η εκτίμηση αυτή για κάποιους φαντάζει ακραία, θα πρέπει να προβληματιστούμε σχετικά με την κατάσταση στην οποία θα βρίσκονται οι επιστήμονες, πριν το τέλος της ανθρωπότητας. Άραγε θα σηκώσουν το βάρος της ευθύνης τους και θα αγωνιστούν υπέρ του ανθρώπου ή θα βάλουν το δικό τους λιθαράκι στην καταστροφή μας;

Η ιστορία μας έχει δείξει ξανά και ξανά ότι η επιστήμη θα χρησιμοποιηθεί, για να επηρεάσει ιδεολογικούς, πολιτικούς και κοινωνικοοικονομικούς στόχους. Επιστήμονες της εποχής είχαν στην υπηρεσία τους  ο Καλιγούλας, ο Αττίλας, ο Τζένγκις Χαν, ο Ροβεσπιέρος, ο Λένιν, ο Μουσιλίνι, ο Στάλιν, ο Χίτλερ, ο Μάο κ.α. Ποιο είναι άραγε το ηθικό καθήκον των επιστημόνων; Πώς θεωρείται ανήθικο το να υπηρετεί ένας επιστήμονας το φασισμό, ενώ, όταν υπηρετεί τη Νέα Εποχή, αυτό να  είναι σωστό και ηθικό; Τελικά ζούμε στην εποχή της εργαλειοποίησης της επιστήμης στα χέρια του διευθυντηρίου της Νέας Εποχής.    

Ο καθηγητής Γενετικής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης Μανώλης Δερμιτζάκης, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό για το άνοιγμα των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στοχοποίησε για ακόμη μία φορά την Εκκλησία: Οι επίμαχες δηλώσεις του:  “Οι εκκλησίες άνοιξαν. Εφόσον έχουμε αποφασίσει ότι είναι πιο σημαντική η Εκκλησία από την Παιδεία, πρέπει να το βάλουμε μπροστά” και πως  “θέλουμε τη Θεία Κοινωνία αλλά όχι το Γυμνάσιο-Λύκειο”, ενώ κατέληξε στο συμπέρασμα πως “είναι τραγικά λάθος να είναι προτεραιότητα η Εκκλησία και όχι τα σχολεία, με αυτά τα δεδομένα πρέπει να ανοίξουν”.

Ο Ισαπόστολος και διδάσκαλος του σκλαβωμένου γένους Άγιος Πατροκοσμάς ο Αιτωλός πολύ πριν τον πολιό καθηγητή έδωσε το χαρακτήρα του σχολείου και την αξία του:  “Νὰ μαζευθῆτε ὅλοι νὰ κάμετε ἕνα σχολεῖον καλόν, νὰ βάλετε καὶ ἐπιτρόπους νὰ τὸ κυβερνοῦν, νὰ βάνουν διδάσκαλον νὰ μανθάνουν ὅλα τὰ παιδιὰ γράμματα, πλούσια καὶ πτωχά.  Διότι ἀπὸ τὸ σχολεῖον μανθάνομεν τί εἶνε Θεός, τί εἶνε Ἁγία Τριάς, τί εἶνε Ἄγγελοι, δαίμονες, παράδεισος, κόλασις, ἀρετή, κακία· τί εἶνε ψυχή, σῶμα κ.λπ. Διότι χωρὶς τὸ σχολεῖον περιπατοῦμεν εἰς τὸ σκότος· ἀπὸ τὸ σχολεῖον ἀνοίγει τὸ μοναστήριον. Ἂν δὲν ἦτο τὸ σχολεῖον, ποῦ ἤθελα μάθει ἐγὼ νὰ σᾶς διδάσκω;”

Είναι το λιγότερο ατυχής η προσέγγιση του εκλεκτού (κατά την επιστήμη του) Καθηγητή της Ιατρικής σχολής της Γενεύης κ. Δερμιτζάκη. Έχει αποδείξει και στο πρόσφατο παρελθόν ότι ἔχει ἐπιλεκτική μνήμη καί πάσχει ἀπό ἐθελοτυφλία, ενώ αγγίζει τα όρια της βλασφημίας. Αυτός ο δρόμος που πορεύεται είναι επικίνδυνος.  

Ο Άγιος Νεκτάριος είναι καταπέλτης κατά της βλασφημίας:
Βλασφημία! Λέξη φοβερὴ, λέξη ποὺ προκαλεῖ ἀποτροπιασμό, λέξη ποὺ φανερώνει ἀσέβεια πρὸς τὸ Θεό. Ἡ βλασφημία εἶναι ἔκφραση μίσους κατὰ τοῦ Θεοῦ, εἶναι ἀποτέλεσμα βρώμικης καρδιᾶς καὶ χαρακτηρίζει πονηρὴ ψυχή. Ὁ βλάσφημος ἀρνεῖται τὸ βάπτισμά του, ἀρνεῖται τὸν ἴδιο τὸν Χριστό. Ὁ βλάσφημος, ὡς μέλος τῆς κοινωνίας, εἶναι ἐπικίνδυνος, γιατὶ δὲν σέβεται τὸ Θεὸ καὶ ἀπὸ τὴν ἀσέβεια αὐτὴ προέρχονται ὅλα τὰ κακά. Ὁ βλάσφημος εἶναι ἐπικίνδυνος στὴν κοινωνία, γιατὶ πορώθηκε ἡ καρδιά του, ἡ δὲ πορωμένη καρδιὰ ἔχασε τὴν εὐαισθησία τῆς συνειδήσεως, αὐτὸς δὲ ποὺ ἔχασε αὐτὴ τὴν εὐαισθησία εἶναι ἱκανὸς νὰ πράξει κάθε κακούργημα. Ποιὸς μπορεῖ νὰ ἐγγυηθεῖ γιὰ τὸν ἠθικὸ χαρακτῆρα τοῦ βλάσφημου, ποιὸς μπορεῖ νὰ στηρίξει τὶς ἐλπίδες του ἢ νὰ στηρίξει τὴν ἐμπιστοσύνη του σ᾿ αὐτόν; Πῶς αὐτὸς ποῦ βλασφημεῖ τὰ ἱερὰ πρόσωπα θὰ σεβαστεῖ τὰ ἀνθρώπινα; Πῶς μπορεῖ νὰ ἐκπληρώσει τὸ καθῆκον πρὸς τὴν κοινωνία, ὅταν γιὰ τὸ ὕψιστο τῶν καθηκόντων του πρὸς τὸ Θεὸ ἀσεβεῖ; Ὁ Μέγας Βασίλειος λέγει περὶ τῶν βλασφήμων αὐτό: Αὐτὸς ποὺ ἁμαρτάνει παραβαίνει τὸ Νόμο, ὁ δὲ βλάσφημος ἀσεβεῖ στὴν Θεότητα. Ἐὰν ὁ παραβάτης τοῦ Νόμου τοῦ Θεοῦ κολάζεται, πόσον μᾶλλον ὁ βλάσφημος ποὺ βρίζει τὸν Νομοθέτη”; 

Βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση όποιος βλασφημεί και εκφράζεται με ασέβεια απέναντι στο “πατροπαράδοτον σέβας”. Ας στηριχτούμε τελειώνοντας και πάλι στον Άγιο Νεκτάριο και στον Πατροκοσμά τον Αιτωλό, που μας καθοδηγούν με απλό και ξεκάθαρο τρόπο τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για έναν ασεβή και βλάσφημο:

“Τελειώνοντας, σᾶς παρακαλῶ νὰ βοηθήσετε τοὺς βλάσφημους νὰ μετανοήσουν, νὰ πλησιάσουν στὸ ἱερὸ Μυστήριο τῆς Ἐξομολογήσεως καὶ νὰ ζητήσουν τὸ ἔλεος καὶ τὴν συγγνώμη τοῦ ἁγίου Θεοῦ καὶ νὰ σταματήσουν τὸ βρόμικο αὐτὸ πάθος, διαφορετικὰ ἀπομακρυνθεῖτε ἀπὸ κοντά τους, ὅπως φεύγετε μακριὰ ἀπὸ μία ὀχιά, μήπως καὶ διορθωθοῦν, πρᾶγμα ποὺ εὔχομαι”.

“Τοῦτο σᾶς λέγω τώρα εἰς τὸ τέλος· νὰ εὐφραίνεσθε ὁποὺ εἶσθε ὀρθόδοξοι χριστιανοί, καὶ νὰ κλαίετε διὰ τοὺς ἀσεβεῖς καὶ αἱρετικοὺς ὁποὺ περιπατοῦν εἰς τὸ σκότος. Ἡμεῖς, χριστιανοί μου, τί εἴμεθα, δίκαιοι ἢ ἁμαρτωλοί; ἀνίσως καὶ εἴμεθα δίκαιοι, καλότυχοι καὶ τρισμακάριοι· εἰ δὲ καὶ εἴμεθα ἁμαρτωλοί, τώρα εἶνε καιρὸς νὰ μετανοήσωμεν, νὰ παύσωμεν ἀπὸ τὰ κακά, καὶ νὰ κάμνωμεν τὰ καλά· διότι ἕως αὔριον δὲν ἠξεύρομεν τί θὰ πάθωμεν”. 

Η επιστήμη είναι ένα κατασκεύασμα ανθρώπινων ιδεών για την εξήγηση του κόσμου. Όσο οι επιστήμονες αρνούνται την ύπαρξη του Θεού, αρνούνται την Ορθόδοξη Πίστη, ματαιοπονούν και,  δυστυχώς, συντάσσονται με το διάβολο.

Καλή μετάνοια!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Η εθελοτυφλία του επιστήμονα Δερμιτζάκη
– Τα διπλά βιβλία και ο πανικός της κ. Λινού
– Οι “άλλοι” γιατροί και η ανενόχλητη λεγεών δαιμονίων
– Χωρίς τις απαιτούμενες συνταγογραφούμενες πληροφορίες το εμβόλιο του covid-19 στη Βρετανία και τη Γερμανία
– Σε γερμανικό νοσοκομείο έγινε ευθανασία, από γιατρό, σε δύο ασθενείς που έπασχαν από λοίμωξη κορωνοϊού
– Πειραματισμός σε ανθρώπους και έγκλημα κατά της ανθρωπότητας
– Εμβόλιο της σωτηρίας ή της αποστασίας;
– Mέτρα και εντός των Εκκλησιών κ. Γιαμαρέλλου;
– Έρευνα: Η Απόφαση του ΣτΕ για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των παιδιών και οι προεκτάσεις της
– Η κυβέρνηση με δύο νόμους μόνο, έκανε υποχρεωτικό τον εμβολιασμό κατά του Covid-19
– Μήνυση για το σκάνδαλο του κορονοϊού