Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

“Από όλο το πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας μόνο ο π. Βαρθολομαίος και ο Αμερικής Ελπιδοφόρος δεν βλέπουν να υπάρχει πρόβλημα ενότητας στην Ορθοδοξία”…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο επίσκοπος Ελπιδοφόρος, ο πιο επίφοβος κλώνος του π.Βαρθολομαίου από όλες τις χειροτονίες του, αφού, ως Τούρκος πολίτης, πανηγύρισε τα εγκαίνια του σπιτιού της μητέρας πατρίδας του με την Τουρκική ηγεσία και τους τουρκοκύπριους, τώρα «Προσεύχεται να βρεθεί μια δίκαιη και βιώσιμη λύση στη μαρτυρική Κύπρο…!» παραμένοντας, όμως, αθεράπευτα αμετανόητος για τις κραυγαλέες αποτυχίες του στα εκκλησιαστικά θέματα. 

Τούτο αυτό, βεβαιώνει ο ίδιος, στην εγκωμιαστική συνέντευξή του στην εφ. «Τα Νέα», όπου, ο καταγόμενος από το Μπακίρκιοϊ της Κωνσταντινούπολης Ελπιδοφόρος, προσπαθεί να πλασάρει με αβανταδόρικες ερωτήσεις τις μπακιρένιες αξίες του για χρυσό. Απαντώντας στην ερώτηση: «Τι είδους ιεράρχης είστε; Από τι καλούπι βγήκατε;» απάντησε πως έπεσε από τη «μήτρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου» και, βεβαίως, είναι πασίγνωστο πως έχει ως πνευματικό πάτρωνά του, τον π.Βαρθολομαίο.   

Ο ταλαίπωρος επίσκοπος Αμερικής, πεσμένος από τη «μήτρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου» αγωνίζεται στη συνέντευξή του, όπως και με όλη του τη «διακονία» στην αρχιεπισκοπή Αμερικής, να «προσαρμόσει την Εκκλησία στον σύγχρονο κόσμο και όχι τον κόσμο στην Ορθόδοξη παράδοση» όπως θα έλεγε και ο Ν. Νησιώτης.

Στην ερώτηση: «Αυτό που είναι σημαντικό, είπατε, είναι το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, όχι η μέθοδος με την οποία τα λαμβάνουμε…», ο επίσκοπος Ελπιδοφόρος απάντησε ότι: «η λαβίδα είναι ιστορικά πολύ μεταγενέστερη παράδοση και πρακτική της Εκκλησίας» και πως, αυτός: «παρουσίασε ως μία πιθανή λύση τη χρήση κανονικών μεταλλικών λαβίδων, με τη διαφορά ότι προτείναμε [ισχυρίζεται] τη χρήση ατομικών, πάντως σε καμιά περίπτωση πλαστικών» κουταλιών, λες και το πρόβλημα είναι στο υλικό κατασκευής των κουταλιών, που θα αντικαταστήσουν, όπως αυτός θέλει και προτείνει, τη μία λαβίδα της Θείας Κοινωνίας! 

Ο επίσκοπος Ελπιδοφόρος, ως ο κατ’ εξοχήν καρπός της φαναριώτικης μήτρας, είναι φανερό ότι αντιλαμβάνεται την ορθόδοξη παράδοση ως ένα στείρο παρελθόν και, ως ζηλωτές ή «ευσεβείς» όσους πορεύονται στη ζωή τους με βάση τις στέρεες εμπειρίες του παρελθόντος που υποβαστάζουν και γεμίζουν τη ζώσα εμπειρία τους ως ανθρώπων, τόσο μέσα στη χριστιανική κοινότητα, όσο και στην ιστορία που, για τον χριστιανό, είναι η καθημερινή συνοδοιπορία του στον κόσμο με το Θεό και το Άγιο Του Πνεύμα. 

Ενδιαφέρον έχει η απάντηση του επισκόπου Ελπιδοφόρου στην αβανταδόρικη ερώτηση πως, τάχα δέχθηκε «ομοφοβικές επιθέσεις για τη βάφτιση στη Γλυφάδα» και, εάν «Είναι «δύο ταχυτήτων» άραγε τα παιδιά, ενός ανώτερου κι ενός κατώτερου Θεού;». Ο επίσκοπος Ελπιδοφόρος, χωρίς να κάνει καμία νύξη για το σκανδαλισμό που προκάλεσε στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, επιχείρησε να αλλάξει το κέντρο βάρους του προβλήματος που «αὐθαίρετα καὶ μὲ δόλιο τρόπο» προκάλεσε σε «ξένο ἔδαφος», δηλώνοντας ότι: «Στη συγκεκριμένη περίπτωση [βάφτισης «παιδιών» ομοφυλόφιλου ζευγαριού] η ένταση προκλήθηκε διότι η Εκκλησία [της Ελλάδος] εκλήθη και πάλι να επιλέξει μεταξύ του «είναι» και του «φαίνεσθαι». 

Κοντολογίς, με αυτό το «φαίνεσθαι», ο επίσκοπος Ελπιδοφόρος που, ως Τούρκος πολίτης, προκαλεί ανοικονόμητο σκανδαλισμό στο πλήρωμα της αρχιεπισκοπής της Ελληνικής ομογένειας της Αμερικής « πλοῦς [της οποίας, επί των ημερών του, είναι] ἐν νυκτί, πυρσός [ορθοδοξίας] οὐδαμοῦ [και] Χριστός καθεύδει», κατά την έκφραση οδύνης του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, τολμά και κατηγορεί την Εκκλησία της Ελλάδος για εμμονή σε παρωχημένους τύπους, πρακτικές και υποκρισία, αφού, δεν επέλεξε το «είναι» που αυτός με τις πράξεις του, προβάλει και προκρίνει.

Στον ιεροφάντη του οικουμενισμού Ελπιδοφόρο απάντησε ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής που, σε ερώτηση δημοσιογράφου της εφημερίδας ΕΣΤΙΑ για το σκανδαλισμό των πιστών από τη συγκεκριμένη βάπτιση που παράνομα τέλεσε ο Ελπιδοφόρος, όπως και τα μετέπειτα φληναφήματά του περί «ειλικρινούς συζήτησης», ο επίσκοπος Νικόλαος είπε: «Δυστυχῶς, ὁ συγκεκριμένος ἐκκλησιαστικὸς ἄνθρωπος [ούτε επίσκοπο τον ονομάζει!] ποὺ μιλάει γιὰ «εἰλικρινῆ συζήτηση» δὲν ἦταν εἰλικρινὴς ἔναντι τοῦ Μητροπολίτου Γλυφάδας καὶ πρὶν κἂν ἀνοίξει ἡ «συζήτηση» ἔχει κάνει αὐθαίρετα καὶ μὲ δόλιο τρόπο πράξη τὶς ἀπόψεις του, μάλιστα σὲ ξένο ἔδαφος. Δὲν μοῦ φαίνεται καὶ τόσο εἰλικρινὴς ἡ πρόθεση [του Ελπιδοφόρου] γιὰ τέτοιες «εἰλικρινεῖς… συζητήσεις». Συνήθως τὶς «εἰλικρινεῖς συζητήσεις» τέτοιου τύπου τὶς ζητοῦν αὐτοὶ ποὺ δὲν εἶναι εἰλικρινεῖς καὶ ποὺ ἀποφεύγουν τὶς συζητήσεις!

 «…Η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδας [παρατηρεί ο δημοσιογράφος της εφ. Τα Νέα] ανέγνωσε πρόσφατα στις εκκλησίες εγκύκλιο κατά των αμβλώσεων. Ποια είναι η θέση σας;» ρωτά τον επίσκοπο Ελπιδοφόρο που, όπως είναι φυσικό για γέννα του Φαναρίου, στην απάντησή του εμφανίστηκε διπρόσωπος, δίβουλος και υποκριτής. Αρχικά δήλωσε ότι: «Η θέση μου είναι ξεκάθαρη και την επανέλαβα σε μία ομιλία μου νωρίτερα φέτος. Και η θέση μου δεν μπορεί παρά να είναι η θέση της Εκκλησίας μας, η οποία τονίζει την ιερότητα της ανθρώπινης ζωής, γεννημένης και αγέννητης» και, στη συνέχεια του λόγου του, έκανε σαφές πως υποστηρίζει «τον ασφαλή και αποτελεσματικό έλεγχο των γεννήσεων, ο οποίος επίσης εφαρμόζεται από αμνημονεύτων ετών με διάφορους τρόπους»! 

Τελικά, ο «πεσμένος από τη μήτρα του Οικ. Πατριαρχείου» επίσκοπος Ελπιδοφόρος είναι θεολογικά ανεπαρκής ή τυφλωμένος από αίσθηση εωσφορικής ανωτερότητας υποστηρίζει αντιεκκλησιαστικά «τον ασφαλή και αποτελεσματικό έλεγχο των γεννήσεων»; Που και πότε η Ορθόδοξη Εκκλησία, τις θέσεις της οποίας προφανώς υποκριτικά, δηλώνει ότι ακολουθεί ο Ελπιδοφόρος, τάσσεται υπέρ του ασφαλούς ελέγχου των γεννήσεων; Κοροϊδεύει μόνο τον εαυτό του αν νομίζει πως, με τη   μπακιρένια προοδευτικότητα του, ξεγελά την Εκκλησία.

Από όλο το πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας μόνο ο π. Βαρθολομαίος και ο Αμερικής Ελπιδοφόρος δεν βλέπουν να υπάρχει πρόβλημα ενότητας στην Ορθοδοξία.

«Η Εκκλησία έχει διχαστεί στο ζήτημα του πολέμου στην Ουκρανία, [κάνει σαφές με την ερώτηση του ο δημοσιογράφος] με τον Πατριάρχη Κύριλλο να συντάσσεται πλήρως με το επιτιθέμενο μέρος. Πώς το εξηγείτε; [ρωτά τον Ελπιδοφόρο].

«Η Εκκλησία δεν έχει διχαστεί!! [απαντά ο Τούρκος πολίτης και επίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος]. Αντιθέτως, ο Πατριάρχης Μόσχας είναι αυτός που έχει διαχωρίσει τη θέση του από τη διδασκαλία του Χριστού και την παράδοση της Ορθοδοξίας, ενώ έχει συνταχθεί με έναν αποκρουστικό πόλεμο (σε αντίθεση π.χ. με το γέροντά του π.Βαρθολομαίο που συντάχθηκε με τον «ειρηνικό» πόλεμο των Τούρκων εναντίον των αμάχων Κούρδων στην Βόρεια Συρία) που έχει ήδη στοιχίσει τις ζωές δεκάδων χιλιάδων Ουκρανών αλλά και Ρώσων, δηλαδή αδελφών ορθοδόξων χριστιανών» ενώ, αν είναι οι ζωές παιδιών Κούρδων, τότε δεν υπάρχει αδελφικός σύνδεσμος, οπότε άφοβα μπορεί ο π. Βαρθολομαίος  να ευλογεί τα όπλα των συμπατριωτών του Ελπιδοφόρου εναντίον τους. 

«Είναι αδιανόητη [συνεχίζει στην απάντηση του ο επίσκοπος Ελπιδοφόρος] η στάση του Πατριάρχη Μόσχας, να ευλογεί έναν κατ᾽ εξοχήν «ιμπεριαλιστικό» πόλεμο στο όνομα του χριστιανισμού ή του πανσλαβισμού [ενώ, όταν ο πνευματικός του μέντορας π.Βαρθολομαίος ευλογούσε τον πόλεμο των Τούρκων στο Αφρίν δεν ευλογούσε έναν ιμπεριαλιστικό πόλεμο, αλλά την «ειρηνευτική» αποστολή Olive Branch και, σε αντίθεση] με τον Πατριάρχη Μόσχας [τονίζει με λύπη του ο Ελπιδοφόρος, που] δεν υπηρετεί ούτε τον Θεό, ούτε το ποίμνιό του» ο  π.Βαρθολομαίος π.χ. υπηρετούσε το Θεό των αβρααμικών θρησκειών, όταν ευλογούσε τα όπλα του Ερντογάν εναντίον των αμάχων Κούρδων.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra