Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

“Τώρα, τι του ήρθε του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και καλωσόρισε τον προσκεκλημένο του ως «Πατριάρχη του Γένους των Ορθοδόξων», είναι ένα σοβαρό ερώτημα, στο χώρο της φιλοσοφίας”

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Η επίσκεψη του π. Βαρθολομαίου στην Αθήνα, μετά από πρόσκληση του επισκόπου του Άστεως των Αθηνών Ιερωνύμου και της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος περατώθηκε.

Αυτή καθ’ αυτή η επίσκεψη και, παρά το γεγονός ότι ο Φαναριώτης κληρικός έγινε δεκτός με κάθε επισημότητα τόσο από την Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, όσο και από τον Έλληνα πρωθυπουργό, άφησε παγερά αδιάφορη την κοινή γνώμη και ασυγκίνητο το χριστεπώνυμο πλήρωμα.

Υπήρξε μια μικρά ταραχή, ένα καρδιοχτύπι, μια συγκίνησης μόνον όταν ο Τούρκος πολίτης π. Βαρθολομαίος συναντήθηκε στο κατάλυμά του με τον Αλέξη Τσίπρα και θυμήθηκαν τα σερμπέτια που οι δυο τους έπιναν στο «Λευκό Παλάτι» του Ερντογάν και «την πολύ σπουδαία ομιλία που [έκανε] από στήθους!! [ο Τσίπρας στη Χάλκη]. «Ξέραμε ότι είχατε έτοιμη γραπτή ομιλία, όμως αισθανθήκατε ευφορία θα έλεγα και μιλήσατε πάρα πολύ ωραία θα έλεγα. Μας έκανε εντύπωση, ούτε θεολόγος να ήσασταν!!!», δήλωσε ο γαλίφης Φαναριώτης. 

Ο π. Βαρθολομαίος, μανισμένος για την παραχώρηση του κτήματος Προμπονά από το Δήμο Αθηναίων στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών δεν έλαβε τον τίτλο του «ευκλεούς Αθηναίου» και επέστρεψε οίκαδε έχοντας στις αποσκευές του μόνο τον Τιμητικό Τόμο της Θεολογικής Σχολής των Αθηνών.

Σε όλες τις προσφωνήσεις υποδοχής του Φαναριώτη κληρικού ειπώθηκαν λόγια υπερβολής ενώ, στις αντιφωνήσεις του π. Βαρθολομαίου κυριάρχησε ο υπεροπτικός λόγος.

Στην Πατριαρχική – Αρχιεπισκοπική και Συνοδική Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών ο Αρχιεπίσκοπος στην προσφώνησή του τόνισε πως:

«Παναγιώτατε, σας υποδεχόμεθα σήμερα ως τον Πατριάρχη του Γένους των Ορθοδόξων. Ως τον ‘’άγγελο” που προσωποποιεί τον πάνσεπτο Οικουμενικό Θρόνο…» ενώ και, χωρίς ντροπή, «Ἐνώπιον τοῦ σεπτοῦ λειψάνου τοῦ ἱερομάρτυρος… Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Ε΄» απαρίθμησε τους «σταθμούς» της πατριαρχίας Βαρθολομαίου που, κατά τον κ. Ιερώνυμο είναι:

«- Ὁ εὐαγγελισμὸς ἑνὸς τρόπου ζωῆς, ποὺ στοχεύει, μεταξύ ἄλλων, στὸν ἀγώνα καὶ τὴν ἀγωνία γιὰ τὴν στερέωση τῆς πανορθοδόξου ἑνότητος, σύμφωνα μὲ τὴν παράδοση καὶ τὴν κανονικὴ τάξη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

– Ἡ διαρκής μαρτυρία τοῦ ὀρθοδόξου ἤθους καὶ τοῦ τρόπου ζωῆς ποὺ χαρακτηρίζει τὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο τῆς Ἀνατολῆς.

– Ἡ ἐνδυνάμωση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μὲ νέα καὶ ἐλπιδοφόρα στελέχη.

Προφανώς, ο επίσκοπος του Άστεως των Αθηνών κ. Ιερώνυμος όταν αναφέρεται στη «στερέωση της πανορθοδόξου ενότητας» ως κατόρθωμα του π. Βαρθολομαίου, έχει κατά νουν το δυσθεράπευτο σχίσμα που προκάλεσε ο Φαναριώτης κληρικός στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία όταν υποβολιμαία «αποφάσισε» να παραχωρήσει σε σχισματικούς, αφορισμένους και αχειροτόνητους Ουκρανούς τόμο αυτοκεφαλίας.

Ασφαλώς και η αναφορά του κ. Ιερώνυμου στη «διαρκή μαρτυρία του ορθοδόξου ήθους» από τον π. Βαρθολομαίο υπενθυμίζει στο χριστεπώνυμο πλήρωμα με τρόπο ειρωνικό τις πραγματικά αντιορθόδοξες αποφάσεις του εσχατόγερου Φαναριώτη όπως:

Την αναγνώριση της Ουνίας ως εκκλησία από το Φανάρι, που η Δ.Ι.Σ της Ελλάδος καταδίκασε «ως παντελώς ξένη προς την μακραίωνα ορθόδοξον παράδοσιν», το χαρακτηρισμό των Ιερών Κανόνων ως «τείχη του αίσχους», το ότι αποκάλεσε του Ιερούς Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας «ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως, που ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού», το ότι στη Ραβέννα το 2002 κοινώνησε αβάπτιστους και αιρετικούς Φραγκολατίνους, το γεγονός ότι κοινώνησε τον Ουκρανό ουνίτη Πέτρο Ποροσένκο στην καρδιά της Ορθοδοξίας, το ότι είναι μασώνος 33ου βαθμού και, ασφαλώς, κατά τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο «διαρκής μαρτυρία του ορθοδόξου ήθους» που κατέχει ο π.Βαρθολομαίος είναι η γνώμη του πως: «η Ορθοδοξία δεν κατέχει όλην την Αλήθειαν!» για να σταχυολογήσουμε μερικές από τις δεκάδες κακοδοξίες του εορτάζοντος τα τριάντα χρόνια αθεοφιλούς πατριαρχίας, κακοδοξίες, πλάνες και αιρέσεις που θα είχαν προκαλέσει την καθαίρεσή του με συνοπτικές διαδικασίες τα «χρυσά χρόνια της τουρκοκρατίας» που ονειρεύεται.

Όταν ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος θεωρεί ως σταθμό στην πατριαρχία Βαρθολομαίου την «ενδυνάμωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου με νέα και ελπιδοφόρα στελέχη» δεν μπορεί παρά στο μυαλό του να κυριαρχεί το όνομα του Τούρκου πολίτη Ελπιδοφόρου (Γιάννη) Λαμπρυνιάδη που, ο π. Βαρθολομαίος έστειλε με διατεταγμένη υπηρεσία στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, ίσως να μη διαφεύγει του κ. Ιερωνύμου η δόξα του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας, πιθανότατα θαυμάζει το χειροφίλημα του πρώην Γαλλίας Εμμανουήλ στον Πάπα και ασφαλώς επικροτεί την «ορθόδοξη μαρτυρία» του αρχιεπισκόπου Ιταλίας, που ονομάζει τον Πάπα «άγιο Πατέρα»!

Τώρα, τι του ήρθε του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και καλωσόρισε τον προσκεκλημένο του ως «Πατριάρχη του Γένους των Ορθοδόξων», είναι ένα σοβαρό ερώτημα, στο χώρο της φιλοσοφίας.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός διδάσκει πως, εάν «λέγεται πάλιν γένος η ενός προς πολλούς τους εξ αυτού σχέσις» πως συνδέεται ο π. Βαρθολομαίος με το γένος των Ορθοδόξων, ποια η σχέσης του με την αμώμητο χριστιανική πίστη; Τι τον συνδέει με τους πολλούς, που ομολογούν: Τριάδα ομοούσιο και αχώριστο;

Τέλος, ο Αθηνών Ιερώνυμος, άφησε αδιευκρίνιστο το χρώμα του ¨αγγέλου¨ που «προσωποποιεί τον πάνσεπτο Οικουμενικό Θρόνο».

Υ.Γ Τα ψέματα και οι αλήθειες στους λόγους και τις αντιφωνήσεις του π. Βαρθολομαίου προσεχώς!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra