Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

«Αν παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι [Θεόδωρε Β΄] /των ερώτων [προς τους Ουκρανούς] φαιδρά εποχή/ δεν παρήλθον και όμως οι πόνοι / των βελών σου [προς τους Ρώς] αγνώμων ψυχή…»

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

«Έρχονται οι Ρώσοι»! Ο Λεωνίδας Γκορμπατσόφ είναι ο πρώτος μητροπολίτης της Εξαρχίας Κλιν, η σχέση της οποίας, πέρα από το όνομα με τα «σακουλάκια του ΚΛΙΝ» είναι πως, απ’ αυτά έβγαιναν παιδικά δώρα με καουμπόηδες και ινδιάνους, ενώ απ’ την Εξαρχία Κλιν θα πηγάσει ο πολιτισμός και πολιτικός επεκτατισμός των Ρώσων στην Αφρική!

Ο Ρώσος Έξαρχος Αφρικής, πρώην αρχιεπίσκοπος Γερεβάν και Αρμενίας Λεωνίδας, υπονομεύοντας το αφήγημα του προέδρου του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα που ισχυρίζεται ότι, η αγαπητική μέριμνα της Εκκλησίας [της Ρωσίας] είναι το μοναδικό κίνητρο για την ίδρυση της Εξαρχίας Κλιν, δηλαδή, ότι ακριβώς υποστηρίζει και ο π.Βαρθολομαίος για τη χορήγηση Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία, με συνέντευξή του δίνει την αιτία της δικής του παρουσίας στην Αφρική: «Δεν είμαστε έτοιμοι να συμφιλιωθούμε με την αδικία και την καταπάτηση των ιερών κανόνων της Εκκλησίας, από όποιον και αν παραβιάζονται» με εξαίρεση, βεβαίως, όσων «υπερασπίζονται το απαράβατο των Ιερών Κανόνων», με την «αφρικανική» καταστρατήγησή του.

Οι Ρώσοι δεν «αποκλείουν», (διάβαζε, ετοιμάζουν), την ίδρυση «στο έδαφος της αφρικανικής ηπείρου σειρά εκπαιδευτηρίων με την προϋπόθεση ότι [θα κρίνουν πως αυτό] είναι αναγκαίο και σκόπιμο».

Τα εκπαιδευτήρια αυτά θα χρηματοδοτηθούν από Ρώσους «ευεργέτες» και ευεργέτες που «αντιλαμβάνονται πως σήμερα η Ρωσική Εκκλησία καθίσταται φύλακας της Ορθοδοξίας!!!» και, γιαυτό ο Μητροπολίτης Κλιν τους «ευγνωμονεί αφού με τη χρηματοδότηση τους δεν επιτρέπουν να καταπατηθούν οι ιεροί κανόνες προς όφελος αυτών ή άλλων πολιτικών αποφάσεων»!

Ο Έξαρχος Αφρικής Λεωνίδας κατέστησε σαφές πως: «Αυτή τη στιγμή εκπονείται ένα μεγαλόπνοο πρόγραμμα όχι μόνον για την ανάπτυξη των ενοριών, αλλά και για την ολοκληρωμένη παρουσία της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας στην αφρικανική ήπειρο, συμπεριλαμβανομένων των λατρευτικών, εκπαιδευτικών, κοινωνικών και ανθρωπιστικών παραμέτρων»! Τ’ ακούς πάπα Θεόδωρε Β΄; Η αναγνώριση του εκκλησιαστικού πραξικοπήματος Βαρθολομαίου στην Ουκρανία δε βλάπτει μόνο την Ορθόδοξη Εκκλησία, υπονομεύει και τις συνυφασμένες άρρηκτα με την Ορθοδοξία πολιτιστικές και πολιτισμικές αξίες του Ελληνισμού, που άρχισαν να θάλλουν στην Αφρική.

Στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας η αντίδραση, από την κάθοδο των Ρώσων, άγγιξε τα όρια της γραφικότητας με τη γεμάτη εκκλησιολογικές ανακρίβειες, «πόνο καί πατρική γάπη» Εγκύκλιο του «Πατέρα και Πατριάρχη» Θεόδωρου Β΄ προς το χριστεπώνυμο πλήρωμα του παλαίφατου πατριαρχείου Αλεξανδρείας.

Της Πατριαρχικής εγκυκλίου, που βοά την αιρετική «θεωρεία των δύο πνευμόνων», προηγήθηκε απόφαση της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, με την οποία οι Ιεράρχες καταγγέλλουν «τὴν ἀντικανονικὴν καὶἀήθη εἰσβολὴν καὶ εἰσπήδησιν τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας διὰ μεθόδων ἀπαδουσῶν τῇἐκκλησιαστικῇ πράξει καὶ παραδόσει» στα εκκλησιαστικά όρια του Πατριαρχείου τους, σημειώνοντας ότι, η εισπήδηση των Ρώσων έγινε «πρὸς ἐξαγορὰν ἰθαγενῶν Κληρικῶν τοῦ Πατριαρχείου ἡμῶν ὡς ἄμεσον ἐπιβολὴν ἀντιποίνων καὶ κατ’ ἐπέκτασιν ἐκβιασμοῦἤἐκδικήσεως ἡμῶν» δια την αναγνώριση της «εκκλησίας» Βαρθολομαίου στην Ουκρανία.

Οι Συνοδικοί αρχιερείς έχουν κοντή μνήμη. Ξέχασαν ότι οι Ρώσοι είχαν αντιπροσωπεία σε επίπεδο Εξαρχίας στην Αλεξάνδρεια που τη μετέτρεψαν, μετά τη διακοπή της προσευχητικής και ευχαριστιακής κοινωνίας μαζί τους, σε ενορία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας στο Κάιρο; Λησμόνησαν πως, έως προχθές, το πατριαρχείο Μόσχας είχε ρωσικές ενορίες στην αφρικανική ήπειρο που απέσυρε από τη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και τους έδωσε σταυροπηγιακή υπόσταση; Τώρα θυμήθηκαν την «εξαγοράν ιθαγενών κληρικών»;

Πάντως, το ενδιαφέρον στη Συνοδική αυτή απόφαση βρίσκεται στο ότι, κάνει γνωστό πως η Ρωσική Εξαρχία Κλιν θα συγκροτηθεί «πό κληρικν ατοαπομακρυνθέντων, ετε ν πιτιμίοις διατελούντων κα λοιπν γνώστου προελεύσεως ατοχαρακτηριζομένων μν ς ρθοδόξων, λλ’ οδέποτε νηκόντων ες τ Πατριαρχεον λεξανδρείας»!

Η ιστορία επαναλαμβάνεται μετά από τρία χρόνια και, από τραγωδία γίνεται κωμωδία. Γιατί, λοιπόν, ο «θρήνος, κλαυθμός και οδυρμός και στεναγμός και λύπη», για την Εξαρχία Κλιν;

Όπως ο πάπας τους Θεόδωρος Β΄ το Φθινόπωρο του 2018, εποχή που έτρωγε «το παραδοσιακό ψωμί και αλάτι» με τους Ουκρανούς υποστήριζε ότι: «στην Ουκρανία σε αυτήν την ευλογημένη χώρα υπάρχει η Κανονική Εκκλησία, υπάρχει ο Μακαριώτατος αδελφός μας Ονούφριος, ένας ευλογημένος άνθρωπος του Θεού…ένας πραγματικός μοναχός», προτρέποντας το χριστεπώνυμο πλήρωμα με πατρικούς λόγους: «Μείνετε στην Ορθόδοξη πίστη! Μείνετε στην Κανονική Εκκλησία! Ο Απόστολος Πέτρος τον 1ο αιώνα είδε σχισμένο το χιτώνα του Χριστού. Αυτός ο χιτώνας μένει ματωμένος τόσους αιώνες, και αυτόν τον χιτώνα της Ορθοδοξίας κρατήστέ τον μέσα στις καρδιές σας» για να αντιμετωπίσετε τους καθηρημένους, αναθεματισμένους και αχειροτόνητους με τους οποίους ο π.Βαρθολομαίος οργάνωσε τη σχισματική δομή του στη χώρα σας, έτσι, και η τωρινή Αλεξανδρινή Εκκλησία μπορεί να αντιτάξει την οικουμενιστική πνευματικότητά της, για να αντιμετωπίσει στην Αφρική τη Ρωσική επέλαση και το στρατό όσων «ουδέποτε ανήκαν στο πατριαρχείο Αλεξανδρείας»!

Γιατί, τώρα, τόση απαραμύθητη θλίψη στην Αλεξανδρινή Εκκλησία που, ούτε όταν οι Ρώς αποφάσισαν να καταργήσουν την Εξαρχία του πατριαρχείου Αλεξανδρείας στη Μόσχα υπήρξε;

Εσείς˙ «οι Αλεξανδρείς… με τες εκτεταμένες επικράτειες», την ποικίλη σχισματική δράση και τες ανθελληνικές προσαρμογές και, βέβαια, «την Κοινήν Ελληνική Λαλιά», «θαρσείτε… μη φοβείσθε»! Μπροστά σας, στάδιο δόξας λαμπρό! Η οικουμενιστική πνευματικότητά σας, θα καταγάγει νίκη περιφανή ενάντια στους βάρβαρους Ρως!

Με την εγκύκλιο του πάπα Αλεξανδρείας Θεόδωρου Β΄ τα πράγματα αλλάζουν και γίνονται φαιδρά.

Η εγκύκλιος, που βρίθει ιστορικών ανακριβειών και καλυμμένων κακοδοξιών, διευκρινίζει ότι οι «αυτοαπομακρυθέντες κληρικοί, οι εν επιτιμίοις διατελούντες και οι λοιπών αγνώστου προελεύσεως αυτοχαρακτηριζόμενοι ως ορθόδοξοι, αλλά ουδέποτε ανήκοντες στο πατριαρχείο Αλεξανδρείας» και το ποίμνιό τους, είναι τα «αγαπητά παιδιά» του «πάπα» στις «Πνευματικές Μάνδρες τς φρικς» που, όπως υποστηρίζει, τα προσέγγισαν με βρώμικα ανταλλάγματα «σν τ τριάκοντα ργύρια τοούδα» «κάποιοι λλοι, «λύκοι βαρες… μ φειδόμενοι το ποιμνίου», χωρίς καμμιά ελογία καί δεια κ το Πατριάρχου σας».

Δηλαδή, ο πάπας Θεόδωρος Β΄ δίνει «ευλογία και άδεια» σε «λύκους βαρείς και ψευδοποιμένες» να λειτουργήσουν στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας;

Μήπως εννοεί το σχισματικό λυκοποιμένα Επιφάνιο Ντουμένκο ή, ο πάπας Θεόδωρος Β΄ προαναγγέλλει τη χορήγηση άδειας σε «βοριο-ψευδοποιμένες»;

Πως κατάλαβε και, πότε το κατάλαβε ο πατριάρχης Θεόδωρος Β΄ ότι οι Ρώσοι είναι «ψευδοποιμένες», «λύκοι βαρες… μ φειδόμενοι το ποιμνίου»;

Δεν τους μνημονεύει ως Ορθοδοξότατους χριστιανούς στις προσευχές του; Έτσι δε διδάσκει στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της εκκλησίας της Αλεξάνδρειας; Μήπως, ο ασταθής περί την Ορθόδοξο Πίστη πάπας Θεόδωρος Β΄ διέγραψε από τα ιερά Δίπτυχα την Εκκλησία των Ρώσων και δεν το ανακοίνωσε;

Εάν δεν έπαψε ο Αλεξανδρείας Θεόδωρος Β΄ να μνημονεύει τους Ρώσους, εάν δεν τους διέγραψε από τα ιερά Δίπτυχα, τότε, πως τολμά και αποκαλεί «λύκους βαρείς και ψευδοποιμένες», όσους περιλαμβάνει στις προσευχές του;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra