Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Η αποκάλυψη αυτής της συνάντησης, «όταν το ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα δεν είχε λάβει ακόμη λύση», γεννά ερωτηματικά…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο π.Βαρθολομαίος σεργιάνισε τον αχειροτόνητο Επιφάνιο Ντουμένκο σε απόμερη ενορία της Ελλάδος, εκεί που δεν μπορούσε εύκολα να φτάσει η δίκαιη διαμαρτυρία για τα φαναριώτικα καμώματά του από το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος. Στη Θάσο και, σε έναν ναό που δεν «πλημύριζε» από πιστούς, τελέστηκε το συλλείτουργο αχειροτόνητων ρασοφόρων και χειροτονημένων Ιεραρχών, και «όλοι μαζί, μαρτύρησαν την ενότητα της εκκλησίας του Χριστού»!

Αυτής της «ενότητας» την ηχηρή καταδίκη, αλλά και την απαξίωση των «επιλογών» Βαρθολομαίου στην Ουκρανία, για δεύτερη φορά αποφάσισε η Ορθόδοξη Εκκλησία της Πολωνίας. Οι Ιεράρχες της Πολωνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας αποφάνθηκαν Συνοδικά ότι, η «δομή» Βαρθολομαίου στην Ουκρανία με ηγέτη τον Ντουμένκο «δεν πληροί τις προϋποθέσεις της κανονικότητας»!

Οι «Ορθόδοξοι» επίσκοποι*

«Οι αποστατήσαντες από τη διδασκαλία της Αγίας Εκκλησίας δεν μπορούν να αποτελούν υγιές εκκλησιαστικό σώμα. Τούτο διαταράσσει την ευχαριστιακή ενότητα του συνόλου της Ορθοδοξίας»! δηλώνουν οι Ορθόδοξοι Ιεράρχες της Πολωνίας.

Η «ευχαριστιακή ενότητα του συνόλου της Ορθοδοξίας», εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται πως δεν είναι στις προτεραιότητες των προκαθημένων στο Φανάρι και το «Άστη των Αθηνών». Τούτο αυτό μαρτυρά το στόμα του σχισματικού Επιφάνιου Ντουμένκο που αποκάλυψε ότι, πολύ πριν από την ημέρα που ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος προξένησε το ολέθριο σχίσμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος συναντήθηκε εν κρυπτώ και παραβύστω στο σπίτι του με τον «επίσκοπο Ντουμένκο», χειροτονημένο από τον καθηρημένο, αναθεματισμένο και σχισματικό «Πατριάρχη Κιέβου» Φιλαρέτο.

Ο σχισματικός Επιφάνιος Ντουμένκο απευθυνόμενος στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην Εκκλησία Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Θάσο, είπε : «Μακαριώτατε! Σας συναντήσαμε για πρώτη φορά στην κατοικία σας στην Αθήνα, όταν το ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα δεν είχε λάβει ακόμη λύση από τον Οικουμενικό Πατριάρχη!! Αλλά και τότε, δείξατε αδελφική αγάπη και δείξατε εμπιστοσύνη ότι αυτό το ζήτημα θα επιλυθεί για το καλό της Εκκλησίας και του ευσεβούς λαού της Ουκρανίας».

Η αποκάλυψη αυτής της συνάντησης, «όταν το ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα δεν είχε λάβει ακόμη λύση», γεννά ερωτηματικά και μαρτυρά «μαγειρέματα» σε βάρος της «ευχαριστιακής ενότητας του συνόλου της Ορθοδοξίας».

Ποιος κανόνισε το ραντεβού ενός Ορθόδοξου Έλληνα Ιεράρχη με τον Ουκρανό σχισματικό Επιφάνιο Ντουμένκο;

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ήταν από διαίσθηση σίγουρος για την απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος ή, είχε εμπιστοσύνη στην ικανότητά του να χειραγωγεί αποφάσεις ώστε να διαβεβαιώσει τον σχισματικό Νουμένκο ότι: «το ζήτημα θα επιλυθεί για το καλό της Εκκλησίας και του ευσεβούς λαού της Ουκρανίας»;

Ποιες δυνάμεις και με ποιο σκεπτικό έπεισαν τα μέλη της τότε Δ.Ι.Σ μετά τη συνάντηση Ιερώνυμου –Ντουμένκο να αναγνωρίσουν ως «προνόμιο [στον] Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος [το] να χειρισθεί περαιτέρω το ζήτημα της αναγνωρίσεως της Εκκλησίας της Ουκρανίας»;

Σε αυτήν τη σκανδαλώδη απόδοση και αναγνώριση στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο του περίεργου «προνομίου» που, αν δεν καταργεί το Συνοδικό Σύστημα οπωσδήποτε το υπονομεύει, έπαιξαν κάποιο ρόλο οι συναντήσεις του Αμερικανού πρέσβη Τζέφρι Πάιατ με Έλληνες Μητροπολίτες; 

Επηρέασαν την απόφαση των μελών της Δ.Ι.Σ για αναγνώριση «προνομίου» μιας χρήσεως (;) στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο οι «πολιτικές δυνάμεις» που «εμπλέκονταν στο δύσκολο, ακανθώδες και δυσεπίλυτο [ζήτημα της αυτοκεφαλίας]» όπως διαβεβαίωσε στη Θάσο ο π.Βαρθολομαίος; 

Πάντως, έτσι εξηγείται το μαντικό χάρισμα του π.Βαρθολομαίου να ανακοινώνει την «ιστορικήν απόφασιν» της Εκκλησίας της Ελλάδος για την αναγνώριση της «δομής» του στην Ουκρανία, αρκετά πριν την Σύγκληση της Έκτακτης Ιεραρχίας στις 12 Οκτωβρίου 2019! 

Ο επίσκοπος του «Άστεως των Αθηνών», όπως απαξιωτικά αποκάλεσε τον Αρχιεπίσκοπο της Ελλάδος Ιερώνυμο σε προσφώνησή του ο Κωνσταντινουπόλεως, στην εισήγησή του προς τα μέλη της Έκτακτης Ιεραρχίας, αγνοώντας τις φωνές σύνεσης που του συνιστούσαν αυτοσυγκράτηση, επέμενε στην ανάγκη αναγνωρίσεως της «δομής» Βαρθολομαίου στην Ουκρανία χαρακτηρίζοντας την :«ως ιδιαιτέρως επωφελή διά την Ορθόδοξον Εκκλησίαν την Αυτοκεφαλίαν της Εκκλησίας της Ουκρανίας, [αφού αυτή] θα αποδειχθή δε και πολύτιμος διά την ενίσχυσιν των σχέσεων των δύο αδελφών αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, της Μεγάλης Ρωσσίας και της Ουκρανίας»!  

Σήμερα και, εκ του αποτελέσματος του «προνομίου» του, είναι ευχαριστημένος που έχει υπολογίσιμο μερίδιο ευθύνης, όπως και η πλειοψηφία της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, για το σχίσμα στη Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία; 

Τέλος, ο πολιός Ιεράρχης Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, δεν αισχύνεται να προβαίνει σε Αρχιερατικό Συλλείτουργο σε παρόριες ενορίες με έναν αχειροτόνητο και σχισματικό «προκαθήμενο» μιας «δομής» που δημιούργησε ο π.Βαρθολομαίος «επί τη βάσει οθνείων προς την γνησίαν εκκλησιαστικήν παράδοσιν αρχών και αλλοτρίων σκοπιμοτήτων και συμφερόντων, [αγνοώντας] την ευχαριστιακήν εκκλησιολογίαν και την συνοδικήν ταυτότητα της Εκκλησίας»; 

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra