Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

“Την «εκκλησιολογίαν» των χρόνων της μαύρης σκλαβιάς ονειρεύεται και επικαλείται ο π. Βαρθολομαίος;”

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Το Φανάρι, με το «ολίγον έλαιον [που] του [έχει] απομείνη», καπνίζει τα άστρα της Ορθοδοξίας.

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, με σφιγμένα τα δόντια, περίμενε έως και την ημέρα των ονομαστηρίων του για να απαντήσει στον Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίο που, θαρσαλέως υποστήριξε ότι, ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως δύναται να απολέσει το Πρωτείο Τιμής σε νέα Οικουμενική Σύνοδο!

Ο «Βαρ-Τολμάι» του Φαναρίου, ως Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, εγκατέμειξε εδώ και χρόνια «τα ίδια θελήματα και τας προσωπικάς εκτιμήσεις εις τα του Θεού», βλάπτοντας την εν τω κόσμω ενότητα της Εκκλησίας και, ως παράνομος «ουκ ηβουλήθη συνιέναι» το θέλημα του Κυρίου του Αμπελώνος.

Ο λόγος του στάζει χολή διαίρεσης ενώ, αυθαίρετα επικαλείται «τας ιδιαιτέρας ευθύνας τας οποίας εκληροδότησεν εις τον εκάστοτε Κωνσταντινουπόλεως, η καθηγιασμένη πράξις και η της θεωρίας επίβασις των Αγίων Πατέρων»!

«Των Αγίων Πατέρων»; Τι αξία μπορεί να έχει αυτή η επίκληση;

Ποια «καθηγιασμένη πράξις»; Των χρόνων της Τουρκοκρατίας;

Ποια υπόληψη εγκυρότητας καταθέτει «η της θεωρίας επίβασις των Αγίων Πατέρων» στον Φαναριώτικο μεγαλοϊδεατισμό όταν αυτοί, οι θεοφόροι Πατέρες, «υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού», όπως βλάσφημα συνεχίζει να υποστηρίζει ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος;

Απαντώντας στον Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίο, που ευθαρσώς δηλώνει ότι ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως «π’ οδεν[είναι] primus sine paribus (πρώτος άνευ ίσων στην Ορθόδοξη Εκκλησία), ο π. Βαρθολομαίος «γεγονυία και υπερόγκω χρώμενος τη φωνή»  διατρανώνει πως :«Έχομεν και αναγνωρίζομεν ότι έχομεν μοναδικάς ευθύνας παρ΄ Ορθοδόξοις ως Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως»! Βαβαί γνώσεως και λόγων ευτελείας! Ο π. Βαρθολομαίος, τη μία και μοναδική ευθύνη ενότητας της Εκκλησίας του Κυρίου την απεμπόλησε και, στη θέση της ασυλλόγιστα ενθρόνισε τας «μοναδικάς ευθύνας παρ΄ Ορθοδόξοις», που μόνο αυτός φαντασιώνεται ότι έχει ως «πάπας της Ανατολής»!!

«Ατοείδωλον γενόμην,  τος πάθεσι» εξουσίας

Διασπαστικός με έργα και προκλητικός με λόγους, ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως πεισματικά δηλώνει ότι :«Δεν υπεισερχόμεθα εις διάλογον επί των αυτονοήτων και πατροπαραδότων. Δεν διαπραγματευόμεθα τας ευθύνας του Θρόνου μας. Δεν παραιτούμεθα από αυτάς. Δεν τας απεμπολούμεν»!

Ποια είναι «τα αυτονόητα και πατροπαράδοτα» δικαιώματά του; Που στηρίζονται αυτά; Σε ποιους Ιερούς Κανόνες και, εάν στηρίζονται σε Ιερούς Κανόνες, γιατί να ληφθούν στα σοβαρά υπόψιν, αφού, οι Ιεροί Κανόνες «είναι τείχη του αίσχους τα οποία πρέπει να γκρεμίσουμε», όπως ο ίδιος ο «Βαρ-Τολμάι» του Φαναρίου υποστήριξε και συνεχίζει να υποστηρίζει; 

«Δεν θα επιτρέψωμεν την αλλοτρίωσιν της ευλογημένης εκκλησιολογίας όπως αύτη περιγράφεται ευθαρσώς εις τα κείμενα της ιστορίας μας. Δεν θα επιτρέψωμεν την συγκατάβασιν, την οικονομίαν, την ευγένειαν, τας μερικάς φιλόφρονας υποχωρήσεις, τας ενεργείας του περασμένου αιώνος, εις τας οποίας ατυχώς προέβησάν τινες των προ ημών, με όνειρον μίαν ενότητα, μακράν, όμως, της αυθεντικής και παλαιάς εκκλησιολογίας»!

Την «εκκλησιολογίαν» των χρόνων της μαύρης σκλαβιάς ονειρεύεται και επικαλείται ο π. Βαρθολομαίος;

Την «αυθεντική και παλαιά εκκλησιολογία» των άσπρων, των δοσιμάτων, των καρφωμάτων, των φαναριώτικων μηχανορραφιών που περιγράφει ο Αθανάσιος Κομνηνός Υψηλάντης στο βιβλίο του «Τα μετά την άλωσιν (1453-1789)»;

Η επιμονή του στην «παλαιά και αυθεντική εκκλησιολογία» των χρόνων της τουρκοκρατίας, άραγε συνδέεται και, εάν ναι, με ποιον τρόπο με τον νεο-οθωμανισμό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν;

Στην άποψη του Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίου ότι « πατριάρχης εροσολύμων, βάσει το κύρους του ς πισκόπου τς γίας πόλεως ερουσαλμ κα το κύρους τς κκλησίας του ς τς ρχαιοτάτης ποστολικς  κκλησίας…χει τν δυνατότητα κα τ δικαίωμα ν συγκαλέσ τος λλους πατριάρχας κα τος λοιπος τν  κκλησιν προκαθημένους χάριν τς περβάσεως τν ναφυέντων προβλημάτων κα τς διαφυλάξεως τς νότητος τς  κκλησίας, φο πρτος τ τάξει πατριάρχης δν θέλει ν συγκαλέσ ατούς», ο π. Βαρθολομαίος απάντησε, επαναλαμβάνοντας τη γνώμη του μακαριστού Πατριάρχου Αντιοχείας Ιγνάτιου που, όταν ο Ιεροσολύμων Διόδωρος Α΄ προσπάθησε να οργανώσει «συλλείτουργον των Ορθοδόξων Προκαθημένων εν Βηθλεέμ τα Χριστούγεννα του έτους 2000» δυστρόπησε λέγοντας: «παράξενος η πρότασις αύτη, διότι προέρχεται εκ του Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων!».

Ο π. Βαρθολομαίος με αδελφική «αγάπη» επεκτείνει τη θέση του Αντιοχείας, τονίζοντας στο λόγο του ανήμερα της Αγίας Τριάδος το «θαυμαστικόν εις το τέλος [της πρότασης]» και, τελείως περιφρονητικά, αφού δε θα συγχωρήσει ποτέ τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο Γ΄ για τη Σύναξη Προκαθημένων των Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών στο Αμμάν της Ιορδανίας, επιλέγει με το απαξιωτικό: «Και ο νοών νοείτω»!

Κάθε πρόσκληση του π. Βαρθολομαίου «εις ενότητα και ομοψυχίαν», κατά το πρότυπο της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος γίνεται με την απαράβατη προϋπόθεση και αποδοχή του θεμελίου της ζηζιούλιας κακοθεολογίας, τουτέστιν της «θελημένης καί ντεχνης θεολογικής παρερμηνείας τς μοναρχίας το Θεο Πατρός ντός τς γίας Τριάδος».

Η επίκληση από τον π. Βαρθολομαίο της βολικότατης και κολακευτικής ιδιωτικής γνώμης των μακαριστών Πατριαρχών Αντιοχείας Ιγνάτιου και Ηλία για το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν μαρτυρά απλά τη θεόστραβη φαναριώτικη εκκλησιολογία, βοά τη σημερινή καθολική πνευματική παρακμή του ιστορικού κέντρου της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Η διαίρεση του Αμπελώνα του Κυρίου από τον π. Βαρθολομαίο είναι γεγονός θλιβερό.

Όμως, το έαρ παρήλθε. Ο τρύγος εγγύς!

Ο Κύριος του Αμπελώνος, προ των πυλών!

Τι ποιήσει Κύριος εις τον μισθωτόν που, «όντως έπραξε έργα υπέρ άπασαν συγγνώμην», εις τον Αμπελώνα Του;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Κήρυκας διχασμού ο Χρήστος Γιανναράς