Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Η Επιτροπή «Ελλάδα 2021» με την ανοχή του πρωθυπουργού μεταχειρίζεται την Ελληνική Ιστορία όπως το «παιδί το ξυράφι»…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Το «δούλεμα πάει σύννεφο» από την κ. Γιάννα Αγγελοπούλου!

του Μέτοικου

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τελώντας υπό την ισχυρά επίδραση του «φιλελευθερισμού που, κατά τον Π.Κονδύλη είναι η μεθαδόνη της αριστερής ιδεολογίας», ανέθεσε σε ιδιώτες την οργάνωση των επετειακών εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια ελεύθερης ζωής του αθηνοκεντρικού κράτους.

Βεβαίως, η κοινωνική και επιστημονική «αξία» των μελών της επιτροπής είναι παγκοίνως αναγνωρισμένη. Όμως, αφού οι ατομικές και συλλογικές τους δράσεις δεν υπόκεινται σε κανένα δημόσιο έλεγχο, είναι λογικό ο «ιδιωτικός» επικοινωνιακός τους λόγος να προκαλεί έως σκανδάλου τη δημόσια λογική.

Παραδείγματος χάρη οι απόψεις των μελών της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» Ελένης Αρβελέρ και Αριστείδη Χατζή.

Ο κ.Α.Χατζής αποκαλώντας τον Ιωάννη Καποδίστρια «δικτάτορα» αφενός μεν προκαλεί τη συλλογική μνήμη, καθώς προσβάλει την αυτοθυσία, τον πατριωτισμό και τους τιτάνιους αγώνες του Πρώτου Κυβερνήτη της Ελλάδος για το στέριωμα της κρατικής υπόστασης του ελληνικού, αφετέρου αγνοεί την τότε τραγική κατάσταση στη χώρα, την οποία γλαφυρά αποτυπώνει το «μεγαλουργόν έγκλημα» του Μιαούλη.

Σε εποχές Μεγάλες όχι μόνο οι πράξεις, μα και τα πάθη είναι μεγάλα!

Αν ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης άκουγε το μέλος της επιτροπής «Ελλάδα 2021» να ονομάζει τον Ιωάννη Καποδίστρια «δικτάτορα» μάλλον θα επαναλάμβανε τα λόγια που είπε σε κάποιον που τον άκουσε να κατηγορεί τον αδικοχαμένο Κυβερνήτη: «Δεν μετράς καλά φιλόσοφε…. Ανάθεμα στους Αγγλογάλλους που ήσαν η αιτία κι εγώ έχασα τους δικούς μου, και το Έθνος έναν άνθρωπο που δε θα τονε ματαβρεί, και το αίμα του με παιδεύει ως τώρα …».

Πάντως, γούστο θα έχει αν ακούσομε από μέλη της επιτροπής «Ελλάδα 2021» που είναι οπαδοί του ουδετερόθρησκου κράτους, ότι η Επανάσταση του 1821 δεν στηρίχθηκε κατ’ εξοχήν και κυρίως στην Ορθοδοξία επειδή στάλθηκε μια επιτροπή για βοήθεια στον Πάπα το 1822!

Η Επιτροπή «Ελλάδα 2021» με την ανοχή του πρωθυπουργού μεταχειρίζεται την Ελληνική Ιστορία όπως το «παιδί το ξυράφι». Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα κοπεί πολιτικά τόσο βαθιά που το τραύμα θα αργήσει να επουλωθεί.

«Το 2021 είναι μια καλή ευκαιρία ανατροφοδότησης για το μέλλον. Ας μην ξεκινήσουμε πάλι τις δοξολογίες ότι είμαστε οι καλύτεροι της παρέας!!!, ο περιούσιος λαός…!!!» υποστηρίζει το μέλος της Επιτροπής και υπέρμαχος της ισοπέδωσης η κ. Γλύκατζη Αρβελέρ Ελένη.

Αλλά ποιο μπορεί να είναι το μέλλον ενός λαού που δεν πιστεύει στην αξία του; Πως μπορεί να οραματίζεται το αύριο ένα Έθνος όταν τα μέλη της επιτροπής «Ελλάδα 2021» το κάνουν να πιστέψει ότι είναι ένα βότσαλο από τον κούπο και όχι ο «περιούσιος λαός»; Που θα αναζητηθούν οι ρίζες και ο αξίες ενός λαού αν όχι στην πίστη, ότι αυτές διακρίνονται από όσα ως «αξίες» έχει μέσα του το χωνευτήρι του οικουμενισμού;

Το γεγονός της Επανάστασης του Ελληνικού Έθνους είναι υπόθεση πολύ σοβαρή. Ούτε οι αριστερές ιδεολογικές αγκυλώσεις μα μήτε και οι νεοφιλελεύθερες «αξίες» μπορούν να ερμηνεύσουν την πίστη που φωλιάζει στο λόγο του Θ. Κολοκοτρώνη: «Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του».

Σημασία για τους πρωταγωνιστές του κοσμοϊστορικού γεγονότος της Ελληνικής Επανάστασης είχε ο σκοπός, που δεν ήταν άλλος από την παραγγελία του Αδ. Κοραή προς τον Γ. Κουντουριώτη να «πολεμούν όχι μόνον υπέρ πατρίδος, αλλά και υπέρ πίστεως».

Τα «μέσα» του αγώνα τα προσδιόριζαν οι αδυναμίες και οι πολιτικοί τριγμοί ανάμεσα στις μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις, που προέκυπταν από την εφαρμογή της «Ευρωπαϊκής Συμφωνίας» και το αναφυόμενο πολύπλοκο «ανατολικό ζήτημα».

Η καταδίκη της Ελληνικής Επανάστασης από τους ευρωπαίους στο Συνέδριο του Λάυμπαχ δεν πτόησε τους προμάχους του αγώνα, γιαυτό και ο Toynbee γράφει πως «μια χούφτα Έλληνες συγκλόνισαν με την αξιοποίηση των αδυναμιών της ευρωπαϊκής πολιτικής την ιστορία γράφοντας τις πιο επικίνδυνες σελίδες της ευρωπαϊκής διπλωματίας τον 19ο αιώνα», μα και τις ηρωικότερες πράξεις του ευρωπαϊκού πολιτισμού.

Το γεγονός του εορτασμού των 200 χρόνων Ελευθερίας, δεν είναι ευκαιρία για διατυπώσεις ακαδημαϊκών και προσαρμοσμένων σε ιδεολογικές ντιρεκτίβες προσωπικών εκτιμήσεων των μελών της επιτροπής «Ελλάδα 2021» για όσους πρωταγωνίστησαν στον εφάμιλλο σε σπουδαιότητα με τη Γαλλική Επανάσταση αγώνα, αφού, η απελευθέρωση των Ελλήνων που ξέπλυνε τη βρώμα της τουρκικής σκλαβιάς με ποταμούς αίματος και ηρωικές θυσίες ισάξιες των προγόνων, άνοιξε το δρόμο «για την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης τόσο των άλλων βαλκανικών λαών όσο και των Τούρκων καθαυτών».

«Ο στόχος μας είναι [δήλωσε η πρόεδρος της Επιτροπής «Ελλάδα 2021»] να δείξουμε ότι ξέρουμε να τιμάμε την Ιστορία μας με απόλυτο σεβασμό στη συλλογική μας μνήμη και στις ευαισθησίες των Ελλήνων, στη θρησκευτική μας παράδοση και στην πολιτιστική μας κληρονομιά»!!

Ποιο σεβασμό στην ευαισθησία των Ελλήνων κ. Αγγελοπούλου δείχνει η σκόπιμη απουσία της Ελληνικής Σημαίας, και ποια εκτίμηση «στη θρησκευτική μας παράδοση και στην πολιτιστική μας κληρονομιά» ο ενσυνείδητος εξοβελισμός του Τίμιου και Ζωοποιού Σταυρού από το λογότυπο της επιτροπής «Ελλάδα 2021»;

Αν δεν χάθηκε η αξία των εννοιών που κουβαλά η κάθε λέξη τότε το «δούλεμα πάει σύννεφο» από την κ. Γιάννα Αγγελοπούλου!

Δείτε σχετικά:
Περίεργη η εμμονή της Γιάννας Αγγελοπούλου
Μια αποστομωτική απάντηση του Γιώργου Καραμπελιά στους συκοφάντες του Καποδίστρια Χατζή και Αγγελοπούλου
– Οι εξηγήσεις της Γιάννας Αγγελοπούλου για τη σημαία και το Σταυρό στο σήμα του 2021
– Μαρία Κοσμίδου, Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά
Η Νέα Τάξη στην επιτροπή «Ελλάδα 2021»
– Άλλη μιλούσε για «συνωστισμό» άλλη μιλάει σήμερα για «ανθρωπιστική καταστροφή του Μικρασιατικού». Άσχετες ή εγκάθετες;
– Τί δουλειά έχουν οι Τούρκοι, κ. Γιάννα, στα διακόσια χρόνια από την Επανάσταση εναντίον τους;
– Οθωμανικό φεστιβάλ η γιορτή για το 1821
– Επιτροπή για το 1821 – Άλλο η εθνική και άλλο η δημογραφική συνέχεια!
– «Ελλάδα 2021»: Δείτε τα 31 πρώτα μέλη της Επιτροπής
– Έχει υμνήσει την οθωμανική περίοδο στην Ελλάδα και μπαίνει στην Επιτροπή των 200 ετών από το 1821;