Ἄρθρο τοῦ πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη

Να μη γίνουμε οι σύγχρονοι Φαραώ, σκλαβώνοντας τους ανθρώπους του Θεού με το εμβόλιο και τη μάσκα!

Ἐπιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Άγιοι με μάσκα και εμβόλιο;

Γράφει ὁ π.Νικόλαος Μανώλης

Είναι αλήθεια ότι λόγω του φαινομένου του απο-χριστιανισμού των Χριστουγέννων, πολλοί Επίσκοποι σπεύδουν να επικυρώσουν με την αρχιερατική τους «σφραγίδα» το σύμφωνο ενάντια στην Ορθόδοξη Πίστη που συνέταξαν η Πολιτεία με τη Διοικούσα Εκκλησία. Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος καθ’ όλη τη διάρκεια του πειρασμού του κορωνοϊού, του ελέγχου του Θεού προς τον άνθρωπο ως προς την ύπαρξη και την ποιότητα της πίστης, φροντίζει να μας γνωστοποιεί το συγγενικό με τους εχθρούς της Πίστης φρόνημά του. Πώς φτάνει ένας επίσκοπος, όμως, να νομίζει για Θείο Δώρο το εμβόλιο του κορωνοϊού;

Σε συνέντευξη που παραχώρησε δήλωσε ότι ο κορωνοϊός ήταν μία κατάσταση που δεν περιμέναμε να ζήσουμε. Απορούμε πώς οι οφθαλμοί του αρχιερέα θόλωσαν και τα ώτα του κώφευσαν μπροστά στον ερχομό της λαίλαπας του κορωνοϊού. Διότι τα σημάδια ήταν ολοκάθαρα και ευκρινέστατα. Αυτή η κατάσταση, όπως όλα έδειξαν και συνεχίζουν να δείχνουν, είναι ο καρπός της αποπνευματικοποίησης του κλήρου που καθοδηγείται από την παπική αίρεση, και του πιστού λαού που κατηχείται από την προτεσταντική παράνοια. Αρκούσε να έχει κανείς πόθο αληθινό να ορθοτομεί τον Λόγο του Κυρίου, να μην παρεκκλίνει από τις εντολές Του και να μην αλλοιώνει την Ιερά Παράδοση, ώστε να φτάσει στην πνευματική αυτή κατάσταση να διαχωρίσει τα πρόβατα απ’ τα ερίφια, και στην εν διωγμώ κατάσταση της εκκλησίας να μη γίνει ο διώκτης, αλλά ο διωκόμενος. «Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται» (Β΄ Τιμ. γ΄ 12). «Mακάριοι οἱ δεδιωγμένοι ἕνεκεν δικαιοσύνης, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν» (Ματθ. ε΄ 10). Όμως, φαίνεται ότι η συγκατάβαση μπορεί να τσακίσει τα πνευματικά αισθητήρια του ανθρώπου, ακόμη και ενός αρχιερέα, και να τον κάνει αόματο για να δει τον πνευματικό κίνδυνο και παράλυτο για να τον αντιμετωπίσει. Σπατάλησαν, άλλωστε, σχεδόν όλοι οι Δεσποτάδες τα σκάγια τα πνευματικά, τα ορθόδοξα, που δυναμιτίζουν και πυρπολούν το στρεβλό, το ψευδές, το μη ορθόδοξο. Απέμειναν στρατιώτες δίχως εφόδια πνευματικά, ηττήθηκαν και συμμάχησαν με τον εχθρό του Κυρίου.

Ο πιστός λαός διώκεται, χλευάζεται και περιπαίζεται από τους ανωτέρους που σφίγγουν όλο και παραπάνω τα λουριά για μία αθέμιτη υπακοή. Ριζικές αλλαγές, εκκλησιολογικές προσαρμογές, δογματικές αναθεωρήσεις, νέα μυστηριακή κοινωνία, νέα Παράδοση, νέες θέσεις, νέες θεωρίες, νέοι «θεϊκοί νόμοι», νέα θεολογία, νέα Πίστη, νέος «Θεός». Ο Μητροπολίτης μπροστά σε όλα τα παραπάνω βλέπει την «παιδαγωγία» του Κυρίου. Όμως, η παιδαγωγία του Πανάγαθου Θεού μπορεί να ερμηνευτεί από κάποιον πονηρό άνθρωπο, με λανθασμένο τρόπο. Ο Κύριός μας με την άπειρη αγάπη και σοφία Του δοκιμάζει τους πιστούς Του και τους παιδαγωγεί, ώστε οι αγωνιζόμενοι με ορθόδοξο σθένος θα πετύχουν τη σωτηρία της ψυχής τους, ενώ οι ασεβείς δε θα πετύχουν τίποτα πέρα απ’ την απώλεια. Όσο και να θέλει ο διάβολος να μας πείσει, ο Θεός στην αμαρτία, στη βλασφημία και στην «ανώμαλη» παιδαγωγία δεν πρόκειται ποτέ να μας εκπαιδεύσει.

Όσον αφορά στην εκκλησιολογική πανωλεθρία, ο εν λόγω ποιμένας φαίνεται να μη ματώνει γι’ αυτό το έσχατο σημείο που βρίσκεται η Εκκλησία μας. Δεν αγωνιά μήπως η επόμενη μέρα για την εκκλησιαστική ιστορία είναι ακόμα περισσότερο άξια καταδίκης. Στον αντίποδα, μας διαβεβαιώνει πως έχει πλήρη επίγνωση ότι μετέχουμε σε μία κοινή προσπάθεια με σκοπό να αντιμετωπίσουμε την πανδημία. Όμως, η μόνη καταπολέμηση που βλέπει ένας ορθόδοξος πιστός να συμβαίνει, είναι μόνο της Ορθοδοξίας! Αργά αργά και βασανιστικά προσπαθούν να την αντιμετωπίσουν, να την εξαφανίσουν, να την ξεριζώσουν απ’ τα σπλάχνα των ψυχών μας, σαν να πρόκειται για μία μολυσματική ασθένεια… Λόγου χάρη ένας γιατρός χορηγεί λανθασμένα στον άρρωστο και εξουθενωμένο οργανισμό ανοσοκατασταλτικά, ώστε να μειώσει τις άμυνές του. Δεν ποιεί όμως σωστά την επιστήμη της ιατρικής και προτείνει θεραπείες επώδυνες και βασανιστικές που ταλαιπωρούν τον ανθρώπινο οργανισμό και δεν τον σώζουν από τον θάνατο, αλλά τον οδηγούν σε αυτόν. Έτσι, κάποιοι ύπουλοι λυκοποιμένες που δεν ποιμαίνουν καλώς, φρόντισαν να χορηγήσουν πνευματικά ανοσοκατασταλτικά στο εξουθενωμένο από την αίρεση και το σχίσμα, πνεύμα του ποιμνίου. Ο σκοπός τους δεν ήταν η λύτρωση από την πνευματική ασθένεια, αλλά ο αργός πνευματικός θάνατος. Θέλησαν να εξαφανίσουν τις ορθόδοξες άμυνες της ψυχής, ώστε η δαιμονική “θεραπεία” να έχει άμεση επιτυχία. Προφασιζόμενοι πως δεν υπάρχει άλλη οδός ώστε το ποίμνιο να ξεφύγει από τη δυσχερή κατάσταση, σήμερα προτείνουν τη “θεραπεία” της βλασφημίας, της καταπάτησης των ιερών κανόνων, της αλλοίωσης της ορθόδοξης παράδοσης. Έτσι θέλουν την Ορθοδοξία μας, σαν να μην υπήρξε ποτέ ατόφια…

Ενώ οι Εκκλησίες δε θα είναι προσβάσιμες για τους πιστούς καθ’ όλη τη διάρκεια του ιερού δωδεκαημέρου, ο κ. Ιγνάτιος δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι λαμβάνουν κατάλληλες αποφάσεις και ότι δρουν υπερασπιζόμενοι τη ζωή του ανθρώπου. Στον Οίκο του Ιατρού των ψυχών και των σωμάτων, ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να παίρνουν ανίερες και αυθαίρετες αποφάσεις; Εμωράνθη ο Κύριος και ανέλαβαν τα ηνία οι “σοφότεροι” του Κυρίου άνθρωποι;

Ο επίσκοπος χαρακτήριζε τα μέτρα που ίσχυαν εντός των εκκλησιών (πριν από την απαγόρευση για την εορτή των Θεοφανείων) ως τη «χρυσή τομή», διότι τα μέτρα που είχαν προταθεί αρχικά δεν ήταν εφικτό να εφαρμοστούν. Τα εύσημα γι’ αυτή τη “θριαμβευτική επιτυχία”, τα αποδίδει στον Αρχιεπίσκοπο και στον Πρωθυπουργό, οι οποίοι πέτυχαν το καλύτερο δυνατό, τόσο με την κυβερνητική απόφαση, όσο και με την απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Εμείς έχουμε τη γνώμη ότι, όταν ένας Επίσκοπος μπορεί να αναπαύεται με αυτά τα μέτρα εντός των εκκλησιών, δίνει πραγματικά λίγη αξία στον πνευματικό χώρο τον οποίο και υπηρετεί. Υποβιβάζει και προσβάλλει όχι μόνο την ιερότητα του Οίκου του Θεού και τη μεγαλοσύνη της Ορθόδοξης Πίστης, αλλά και το ίδιο το αρχιερατικό πρόσωπό του. Πόση πνευματική διάβρωση μπορεί να έχει υποστεί κάποιος, ώστε στα μέτρα προστασίας εντός των ιερών ναών, να βλέπει μία «χρυσή τομή»; Οι Άγιοι του Συναξαριστή συμβιβάζονταν με αυτές τις εκπτώσεις πίστεως, με αυτά τα δαιμονικά ψίχουλα; Ή θα έσειαν τη Γη για να λατρέψουν τον Κύριο της Δόξης όπως Του πρέπει αυτές τις άγιες μέρες;

Στην ερώτηση για το γεγονός ότι η Εκκλησία έχει βρεθεί πολλές φορές στο στόχαστρο με τις αντικρουόμενες απόψεις που διατυπώνονται για τη μετάδοση του ιού, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος απάντησε ως εξής: «Νομίζω ότι η πράξη είναι η απάντησή μας. Η Εκκλησία από την πρώτη στιγμή σεβάστηκε τα μέτρα, τήρησε με θρησκευτική ευλάβεια όλους τους κανόνες που επεβλήθησαν, έστω και αν ήταν εις βάρος της. Νομίζω ότι κανείς δεν πρέπει να κατηγορήσει την Εκκλησία. Η Εκκλησία συνεχίζει το έργο της, γιατί είναι η Εκκλησία του Χριστού και είναι ο ίδιος ο Χριστός, 2020 χρόνια τώρα και θα συνεχίσει». Ευχόμαστε να γνωρίζει ο Μητροπολίτης, πως δεν μπορεί να υπάρξει ούτε ορθή θρησκευτικότητα, ούτε αληθινή ευλάβεια, όταν τηρούνται τα μέτρα εντός των Εκκλησιών και όταν σφραγίζονται οι Εκκλησίες. Άλλωστε, όπως πολύ καλά τονίζει ο ίδιος, όλα ήταν εις βάρος της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Είναι αδιαπραγμάτευτο ότι η μόνη ευνοημένη ήταν και θα είναι η «Νέα εν κορωνοϊώ Εκκλησία» που οι ποιμένες της θέλουν να δημιουργούν έναν Χριστό προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ορέξεις, αλλά και να είναι αρεστοί στην άθεη κυβέρνηση.

Η Εκκλησία ξεκίνησε τον πνευματικό μαρασμό της και τον θεολογικό της όλεθρο επιβάλλοντας τις αποστάσεις, τα αντισηπτικά και τη μάσκα προστασίας. «Καί οὐ καθάπερ Μωϋσῆς ἐτίθει κάλυμμα ἐπί τό πρόσωπον ἑαυτοῦ πρός τό μή ἀτενίσαι τούς υἱούς Ἰσραήλ εἰς τό τέλος τοῦ καταργουμένου, ἀλλ᾿ ἐπωρώθη τά νοήματα αὐτῶν. ἄχρι γάρ τῆς σήμερον τό αὐτό κάλυμμα ἐπί τῇ ἀναγνώσει τῆς παλαιᾶς διαθήκης μένει, μή ἀνακαλυπτόμενον ὅτι ἐν Χριστῷ καταργεῖται, ἀλλ᾿ ἕως σήμερον, ἡνίκα ἀναγινώσκεται Μωϋσῆς, κάλυμμα ἐπί τήν καρδίαν αὐτῶν κεῖται» (Β΄ Κορ. 3, 13-15). Ο Μωυσής έθεσε κάλυμμα στο πρόσωπό του, το οποίο υποδήλωνε ότι οι υιοί του Ισραήλ, εξαιτίας της σκληροκαρδίας τους, δε θα μπορούσαν να κατανοήσουν τον Χριστό. Η διάνοιά τους έγινε πιο σκληρή και τυφλή, διότι μέχρι σήμερα μένει το ίδιο κάλυμμα στην ανάγνωση της Παλαιάς Διαθήκης και δεν αφαιρείται αυτό από αυτούς (κατά κυριολεξία και κατά μεταφορά), επειδή δεν πιστεύουν στον Χριστό, διά του οποίου καταργείται αυτό. Όταν διαβάζεται ο Νόμος του Μωυσή, απλώνεται και υπάρχει κάλυμμα όχι μόνο στο πρόσωπο αλλά και στην καρδιά.

Ας προβληματιστούμε μήπως εμείς οι «καλοί υποτακτικοί» και οι «προστάτες της δημόσιας υγείας» γίνουμε ο σύγχρονος αχάριστος λαός του Ισραήλ. Διότι καλύπτουμε το πρόσωπό μας με μάσκα εντός του Οίκου του Θεού και δεν μπορούμε να αντικρίσουμε την Παντοδυναμία Του, την Αλήθεια Του, το Νόμο Του, την ακλόνητη Ιαματική Του Χάρη. Εξαιτίας της σκληροκαρδίας μας δεν μπορούμε να ταπεινωθούμε και να πούμε «Ναι Κύριέ μου, κανένας ιός δεν μπορεί να σε νικήσει». Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την απειρότητα της σοφίας του Δημιουργού μας, δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τον Κύριό μας! Και ως επόμενο της μασκοφορίας του προσώπου, θα έρθει η μασκοφορία της καρδιάς, για να τη σκεπάσει και να την πνίξει… «ὁ δέ Κύριος τό Πνεῦμά ἐστιν· οὗ δέ τό Πνεῦμα Κυρίου, ἐκεῖ ἐλευθερία ἡμεῖς δέ πάντες ἀνακεκαλυμμένῳ προσώπῳ τήν δόξαν Κυρίου κατοπτριζόμενοι τήν αὐτήν εἰκόνα μεταμορφούμεθα ἀπό δόξης εἰς δόξαν, καθάπερ ἀπό Κυρίου Πνεύματος» (Β Κορ. 3, 17-18).

Το αποκορύφωμα της συνέντευξης ήταν η σημείωση του Επισκόπου ότι το εμβόλιο είναι δώρο του Θεού. Όμως, το εμβόλιο αυτό είναι ένα εμβόλιο για μία «πανδημία» η οποία ενώ είναι απόλυτα υπαρκτή και απόλυτα αληθινή, υπάρχουν κάποιοι εγκληματικά λάθος χειρισμοί σχετικά με τη διαχείρισή της. Μελέτες έχουν αποδείξει τη χαμηλή θνητότητα ανά περιοχή, αλλά τα μέτρα που λαμβάνονται είναι εξαντλητικά και προσαρμοσμένα σε έναν ιό με πολύ υψηλή θνητότητα. Οι νεκροψίες θεωρούνται μη απαραίτητες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ελέγξουμε αν ο κορωνοϊός ήταν η κύρια ή η δευτερεύουσα αιτία θανάτου. Οι κυβερνητικοί γιατροί αυτοαναιρούνται (η μάσκα αρχικά δεν προστάτευε, τώρα μπορεί και προστατεύει). Τα ΜΜΕ έχουν χρηματιστεί για να μυήσουν στον τρόμο όλη τη χώρα. Μεγάλο μέρος της επιστημονικής κοινότητας φιμώνεται επειδή παρουσιάζει διαφορετικά τα πράγματα. Παρ’ όλα αυτά, μερικοί συνεχίζουν ακόμα να θεωρούν πως όλα γίνονται καλή τη πίστει… Συνεχίζουν και κάνουν τα θελήματα της κυβέρνησης, κάνουν υποχωρήσεις, νομίζοντας πως αυτή η κατάσταση θα έχει ένα τέλος. Δε γνωρίζουν ότι ο Διάβολος είναι αχόρταγος;

Το εμβόλιο αυτό δεν είναι ένα συμβατικό εμβόλιο, αυτό δηλαδή το εμβόλιο που όλοι έως τώρα γνωρίζουμε. Αντίθετα, είναι μία νέα τεχνολογία, για την οποία η πλειονότητα των γιατρών διατηρεί επιφυλάξεις. Να σημειωθεί ότι ενώ τα συμβατικά εμβόλια χρειάζονται μία μακροχρόνια διαδικασία και μελέτη για να πάρουν έγκριση, τώρα, εντελώς ξαφνικά παρακάμπτεται αυτή η χρονική περίοδος και το πρόγραμμα της παρασκευής του συγκεκριμένου εμβολίου πραγματοποιείται μέσα σε 8 με 10 μήνες. Ενώ, μερικά εκατομμύρια δόσεων ήταν έτοιμα πριν από την έγκριση του Οργανισμού. Για πρώτη φορά στα χρονικά ανακοινώνεται η ανακάλυψη ενός εμβολίου με δελτίο τύπου και όχι με δημοσίευση σε ιατρικό έντυπο ή από συνέδριο με σκοπό να ελεγχθεί συνολικά η μελέτη σχετικά με τη μεθοδολογία και το υλικό, τα αποτελέσματα και την ασφάλεια. Οι παραγωγοί των εμβολίων, ενώ υπάρχουν σοβαρές υποψίες για πρόκληση παρενεργειών, μας διαβεβαιώνουν για το αντίθετο, χωρίς όμως να αναλαμβάνουν την ευθύνη για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Η ανησυχία γίνεται πιο έντονη, αν παρατηρήσει κανείς τα σχετικά με την υποχρεωτικότητα ή όχι του εμβολίου. Αξίζει να επισημάνουμε ότι δεν έχει χορηγηθεί υποχρεωτικό εμβόλιο ποτέ έως τώρα. Κανένας λόγος, ιατρικός, επιδημιολογικός ή άλλος, δε δικαιολογεί υποχρεωτικό εμβολιασμό. Η χορήγηση εμβολίου είναι μία ιατρική παρέμβαση στο σώμα για την οποία απαιτείται ελεύθερη γραπτή συγκατάθεση του ατόμου που θα τη δεχτεί. Όλα τα παραπάνω αποτελούν μία δειγματοληπτική αναφορά στις βάσιμες υποψίες για επικινδυνότητα του εμβολίου. Ειδικότερα, μπορεί ο καθένας από εμάς που σέβεται τον εαυτό του, να παρακολουθήσει την οξεία προβληματική που ασκούν διακεκριμένοι επιστήμονες, οι οποίοι κατέχουν υψηλόβαθμες θέσεις και όμως έχουν καθαρή κρίση και δεν υπηρετούν μία στρεβλή ιατρική επιστήμη.

Έφτασαν οι Επίσκοποι στο σημείο αυτό της αισχύνης να αμφιβάλλουν για την ιαματική χάρη του Οίκου Του Θεού και να παραμερίζουν επιδεικτικά και να αρνούνται το Ζωηφόρο Φάρμακο, το πλουσιότερο Δώρο, τη Θεία Κοινωνία. Όμως για την “ιματική χάρη” του εμβολίου δε διατηρούν την παραμικρή αμφιβολία. Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος τόνισε παλαιότερα ότι δεν κλονίζεται η πίστη του κόσμου εάν κοινωνήσει λίγο αργότερα. Ο ίδιος δήλωσε: «Θα έρθει ο καιρός που θα μπορούμε να κοινωνήσουμε ελεύθερα χωρίς φόβο. Δεν θα ήθελα ποτέ να διασπάται μια οικογένεια, να συγκρούεται για το εάν θα κοινωνήσει κάποιο μέλος της ή όχι. Ας κάνει υπομονή. Προτάσσω την ενότητα της οικογένειας. Εμείς θα λειτουργούμε αλλά δεν εξαναγκάζουμε στη Θεία Κοινωνία. Ο καθένας θα αναλάβει την προσωπική του ευθύνη. Για έναν πιστό δεν μπορώ να στερήσω τη Θεία Ευχαριστία αν την επιζητά. Η πίστη σώζει. Υπάρχουν θαύματα, υπάρχουν Άγιοι. Εάν ένας πιστός δεν προσέλθει, δεν θα τον καταδικάσουμε».

Έχει ιδιαίτερη σημασία να αναφερθεί ότι ο μετέωρος πνευματικά λόγος κάποιου επισκόπου μπορεί να μην είναι εξ ολοκλήρου άξιος ορθοδόξου ελέγχου και πνευματικής καταδίκης. Μπορεί όμως ένα κείμενο ορθό θεολογικά να έχει αιρετικά και βλάσφημα ψεγάδια ή ένα εξ ολοκλήρου αιρετικό και βλάσφημο κείμενο να ενπεριέχει σπερματικά λόγους αληθείας, με σκοπό, φυσικά, τον αποπροσανατολισμό και την παραπλάνηση ή τη διπλωματία. Δηλαδή, ο Μητροπολίτης στην αναφορά του για τη Θεία Κοινωνία δεν καταδικάζει ξεκάθαρα τους βλάσφημους αρνητές της, αλλά ούτε τους επαινεί. Το κυριότερο είναι ότι το ποίμνιο έχει χρέος, εάν επιθυμεί να βαδίζει επί της αληθείας οδού, να ακολουθεί ποιμένες που ορθώνουν λόγο ξεκάθαρα ορθόδοξο. Αυτούς τους ποιμένες που δεν μπορείς να τους προσάψεις ότι άλλαξαν έστω και ένα γιώτα στον Λόγο του Θεού! Αυτούς που ο λόγος τους είναι τόσο ορθόδοξα απόλυτος και ευκρινέστατος σαν το καθαρό γυαλί!

«Ἀμήν λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανός καί ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μή παρέλθῃ ἀπό τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματθ. 5,18). Η γενιά η άπιστη και η διεφθαρμένη που τολμά και μεταβάλλει και αμφιβάλλει και αλλοιώνει και παραποιεί και παρερμηνεύει, ενώ αμφισβητεί και υποβιβάζει τη Θεία Κοινωνία, ψάλλει εγκώμια στο ανθρώπινο και πονηρό κατασκεύασμα του εμβολίου. Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος τονίζει ότι: «Εφόσον ο γιατρός το συστήσει, θα κάνουμε το εμβόλιο. Θεωρώ, εξάλλου, ότι είναι δώρο του Θεού. Μας παιδαγώγησε και μας παιδαγωγεί με την πανδημία, θα μας δώσει το δώρο, όπως το έχει δώσει και έχουν αντιμετωπιστεί τόσες και τόσες άλλες ασθένειες. Έτσι θα αντιμετωπιστεί και αυτή. Νομίζω, εξάλλου, ότι είναι παγκόσμια εμπειρία, ότι για πρώτη φορά οι επιστήμονες συνεργάστηκαν από όλα τα μέρη του κόσμου για να έχουμε το συντομότερο δυνατό τα εμβόλια. Αυτό θα δώσει πάλι την κανονικότητά μας, εφόσον ακολουθήσουμε μια σωστή αντιμετώπιση».

Χάνεται ο άνθρωπος, ο δέσμιος, χάνεται και τραυλίζει πνευματικά. Όταν μεγαλώνει κανείς με τους πνευματικούς λύκους και τα άθεα θηρία μαθαίνει να «ουρλιάζει». Ουρλιάζει! Γιατί φοβάται τον θάνατο της σαρκός, όμως για την πνευματική σήψη και τον πνευματικό θάνατο, αδιαφορεί. Εμπιστεύεται ο άνθρωπος μία άθεη κυβέρνηση που διώκει την Εκκλησία, που την εξευτελίζει, που θέλει να τη μετατρέψει έτσι ώστε να μοιάζει τιποτένια! Εμπιστεύεται την κυβέρνηση που, ενώ προσφέρει στους πολίτες της ένα υγειονομικό σύστημα και παροχές τριτοκοσμικού επιπέδου, ισχυρίζεται ότι μάχεται για την υγεία των πολιτών! Ο άνθρωπος ο μωρός υμνεί και δοξάζει τον λάθος δημιουργό! Αυτόν δηλαδή που πλασάρει ένα κατασκεύασμα που είναι τόσο ασφαλές που πρέπει κανείς να απειληθεί για να το κάνει! Ο άνθρωπος εμπιστεύεται τόσο πολύ τους κοσμικούς άρχοντες που μεριμνούν για την υγεία μας με τόση φροντίδα, που αν δεν τους υπακούσουμε, θα μας στερήσουν την ελευθερία μας! Είναι τόσο δημοκρατικοί, που αν δεν τους υπακούσουμε, θα μας στερήσουν τα δικαιώματά μας! Και μερικοί άσοφοι εκκλησιαστικοί ποιμαίνουν κατ’ αυτόν τον τρόπο, αποτελώντας το παράδειγμα του μασκοφορεμένου και εμβολιασμένου εκκλησιαστικού άρχοντα. Θα σπείρουν στον οργανισμό τους ένα εμβόλιο που θα φυτρώσει, τι; Εμπιστοσύνη στην Παντοδυναμία Του επάνω σε κάθε ιό;

Πόση αγάπη μπορεί να έχει ένας Δεσπότης για το ποίμνιό του, για τα παιδιά του, τα κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση του Θεού; Πώς μπορούν τα σώματα του ποιμνίου, τα μέλη Χριστού, να «βιάζονται» από ένα παρασκεύασμα αμφιβόλου ποιότητας; «οὐκ οἴδατε ὅτι τά σώματα ὑμῶν μέλη Χριστοῦ ἐστιν;» (Α΄ Κορ. 6,15) Πώς μπορεί ο άνθρωπος που προσκολλάται και ενώνεται με τον Κύριο, γίνεται ένα πνεύμα με Αυτόν, γεμίζει ολόκληρος και αγιάζεται από Αυτόν, να δέχεται ένα παρασκεύασμα αμφιβόλου ποιότητας; «ὁ δέ κολλώμενος τῷ Κυρίῳ ἓν πνεῦμά ἐστι» (Α΄ Κορ. 6,17). Τόση αξία δίνουμε στο σώμα μας, το οποίο είναι ναός του Αγίου Πνεύματος; «ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι τό σῶμα ὑμῶν ναός τοῦ ἐν ὑμῖν Ἁγίου Πνεύματός ἐστιν» (Α΄ Κορ. 6,19).

Ντροπή σε αυτόν που θα γίνει ο καυχώμενος εν εμβολίω καυχάσθω! «ἵνα ἡ πίστις ὑμῶν μή ᾖ ἐν σοφίᾳ ἀνθρώπων, ἀλλ᾿ ἐν δυνάμει Θεοῦ. Σοφίαν δέ λαλοῦμεν ἐν τοῖς τελείοις, σοφίαν δέ οὐ τοῦ αἰῶνος τούτου, οὐδέ τῶν ἀρχόντων τοῦ αἰῶνος τούτου τῶν καταργουμένων» (Α΄ Κορ. 2, 5-6). Έτσι, όποιος καυχιέται για τα καλά που έχει, ας καυχιέται δοξάζοντας τον Θεό και να αποδίζει αυτά σε Εκείνον και όχι στον εαυτό του. Πρέπει η πίστη να μη θεμελιώνεται σε μία μάταια σοφία και ικανότητα των ανθρώπων, αλλά πάνω στην ακλόνητη και αιώνια δύναμη του Θεού. Οι Απόστολοι σε καμία περίπτωση δε δίδασκαν τη σοφία των ανθρώπων αυτού του αμαρτωλού κόσμου, των οποίων η εξουσία είναι προσωρινή και θα καταλυθεί. Εμείς σήμερα, γιατί καυχώμαστε για ένα παρασκεύασμα αμφιβόλου ποιότητας που δημιουργήθηκε από τον άνθρωπο και στο όνομα αυτού παραμερίζουμε τον Θεό μας, τον πραγματικό Σωτήρα μας;

Γιατί κάποιοι ψευδαπόστολοι το παρουσιάζουν ως Θείο Δώρο;

Ας μη λησμονούμε ότι «οἱ γάρ τοιοῦτοι ψευδαπόστολοι, ἐργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εἰς ἀποστόλους Χριστοῦ καί οὐ θαυμαστόν· αὐτός γάρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός» (Β Κορ. 11, 13-14). Τέτοιου είδους κήρυκες είναι ψευδαπόστολοι, δόλιοι εργάτες, οι οποίοι υποκρίνονται και παίρνουν την εξωτερική μορφή, ώστε να φαίνονται ότι είναι τάχα Απόστολοι του Χριστού. Και αυτό βέβαια δεν είναι παράδοξο· διότι και αυτός ο ίδιος ο σατανάς υποκρίνεται και μεταβάλλεται μερικές φορές κατά την εμφάνιση και συμπεριφορά σε άγγελο φωτός.

Ω της πλάνης το αδίστακτο θεριό! Τους κατάπιε και θαρρούν πως αν εμβολιαστούν την ίαση θα βρουν, μα πνευματικά θα αρρωστήσουν για πάντα. Θαρρούν πως είναι δώρο Θεού, μα του πανούργου δώρο είναι… Τα εύσημα της πτώσης της πνευματικής είναι! Θαρρούν πως είναι άσπρο, μα ‘ναι μαύρο. Θαρρούν πως είναι φως, μα ‘ναι σκοτάδι. Θαρρούν πως είναι η Αλήθεια, μα ‘ναι ψέμα. Θαρρούν πως τον ξεγέλασαν τον Διάβολο, μα καμαρώνει γι’ αυτούς. Θαρρούν πως είναι με τον Χριστό, μα αυτός είναι ο Διάβολος, ο αληθινός…

«Οὐ μέγα οὖν εἰ καί οἱ διάκονοι αὐτοῦ μετασχηματίζονται ὡς διάκονοι δικαιοσύνης, ὧν τό τέλος ἔσται κατά τά ἔργα αὐτῶν» (Β Κορ. 11,15). Ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης, με σκοπό να προφυλάξει το ποίμνιο ώστε το ίδιο να μη χάσει την ψυχή του, έβγαλε λόγο πύρινο, μαχητικό και, κυρίως, προειδοποιητικό. Αναφέρθηκε λοιπόν στο τέλος των ασεβών ανθρώπων, που το κατάντημά τους ήταν ανάλογο με τα έργα τους.

Στον λόγο του παρουσιάζει ότι το τέλος των ασεβών είναι οικτρό και απαίσιο. Πρώτο παράδειγμα είναι ο Φαραώ. Σε έναν από τους Φαραώ, στον πιο ισχυρό, ο Θεός έστειλε 10 πληγές, εκ των οποίων η τελευταία ήταν η πιο σκληρή. Αρχικά, σε μία νύχτα ένας άγγελος σκότωσε όλα τα πρωτότοκα παιδιά των Αιγυπτίων, από τα ανάκτορα μέχρι τις καλύβες. Πένθος και κλαυθμός! Το τέλος του όμως ήταν ακόμη πιο φοβερό! Ο Μωυσής πήρε το ραβδί του και σχημάτισε Σταυρό στα νερά της Ερυθράς Θάλασσας, αμέσως τα νερά σχιστήκανε και μόλις διέφυγε τον κίνδυνο ο λαός του Ισραήλ, πάλι ο Μωυσής χάραξε Σταυρό και τα νερά εκείνα έπεσαν και έπνιξαν τη στρατιά του Φαραώ. Αυτός ήταν ο τάφος του Φαραώ, ο οποίος καταδίωξε τα τέκνα του Θεού!

Δεύτερο παράδειγμα είναι ο τάφος ενός άλλου διώκτη, του βασιλιά του Ισραήλ, του Αχαάβ. Αυτός ήταν πλεονέκτης και άδικος. Είχε μία γυναίκα διεστραμμένη και ανήθικη, η οποία εισήγαγε τη λατρεία του Βάαλ στο Ισραήλ. Απέκτησαν μεγάλη περιουσία με αδικίες και αρπαγές, έως ότου άρπαξαν και τη μόνη περιουσία ενός δίκαιου ανθρώπου. Για να αποκτήσει την περιουσία αυτή, τον σκότωσε. Όταν τον σκότωσε και πήρε το κτήμα ανέβηκε στα ανάκτορα ένας που δεν είχε μία πεντάρα πάνω του, ένας που η μόνη περιουσία του ήταν μία κάπα από τρίχες καμήλας, ήταν ο Προφήτης Ηλίας. Εκεί, ο Προφήτης του είπε ότι θα τιμωρηθεί και εκεί όπου σκυλιά έγλειψαν το αίμα του ανθρώπου που σκότωσε, θα γλείψουν και το δικό του αίμα. Στη γυναίκα του είπε ότι θα τη σκοτώσουν και τα κρέατά της θα φαγωθούν από σκυλιά. Όπερ και εγένετο!

Ο επόμενος άνθρωπος, ο άξιος κάθε τιμωρίας, ήταν ο Βαλτάσαρ. Ο Βαλτάσαρ ήταν ο τελευταίος αυτοκράτορας της αυτοκρατορίας της Βαβυλώνας. Έκανε συμπόσιο με χίλιους αξιωματικούς και με γυναίκες αμαρτωλές. Υπήρχαν πολλά φαγητά και ποτά πολύτιμα, όμως ο Βαλτάσαρ δεν αρκέστηκε σε όλα αυτά και έκανε αυτό που δεν τολμάει ούτε ο πιο ανήθικος άνθρωπος, να πάει μέσα στην Αγία Τράπεζα, να πάρει το άγιο δισκοπότηρο και να το κάνει κρασοπότηρο. Πήγε στον Ναό του Σολομώντος και πήρε όλα τα χρυσά και αργυρά σκεύη, που χρησιμοποιούνταν στη λατρεία, και τα έκανε κρασοπότηρα. Τη στιγμή όμως που όλοι τον αποθέωναν και τον θαύμαζαν, είδε πάνω στον τοίχο κάποιο χέρι αόρατο να γράφει «μανέ, θεκέλ, φαρές». Ο Προφήτης Δανιήλ το ερμήνευσε λέγοντας ότι «Μέτρησε ο Θεός τη βασιλεία σου και την τελείωσε. Σε ζύγισε και βρέθηκες ελλιπής. Διαιρέθηκε η βασιλεία σου και δόθηκε στους Μήδους». Την ίδια νύχτα ο Βαλτάσαρ δολοφονήθηκε και το βαβυλωνιακό κράτος καταλύθηκε από τους Μήδους.

Αν αφήσουμε τα παραδείγματα από την Παλαιά Διαθήκη και αναφέρουμε παραδείγματα από την Καινή Διαθήκη, θα θυμηθούμε τον ασεβή Ηρώδη. Ο Ηρώδης κατέσφαξε τα νήπια επειδή φοβήθηκε μήπως κάποιο απ’ αυτά ήταν ο Κύριος και του έπαιρνε τη βασιλεία του. Το τέλος του ήταν φρικτό, διότι σκουλήκιασε ολόκληρος και κανείς δεν μπορούσε να τον πλησιάσει. Ακόμη, αξίζει να αναφερθεί το τέλος αυτών που διέπραξαν το μεγαλύτερο έγκλημα που έχει διαπράξει άνθρωπος, να σταυρώσει τον Χριστό. Υπεύθυνοι γι’ αυτό το έγκλημα ήταν ο Άνας και ο Καϊάφας, ο Πιλάτος, ο Ιούδας, ο λαός. Ο Άνας και ο Καϊάφας κατακρεουργήθηκαν, τα παλάτια τους γκρεμίστηκαν και αλέτρι πέρασε πάνω από τις κατοικίες τους. Ο Ιούδας απαγχονίστηκε. Ο Πιλάτος από την ώρα που σταύρωσε τον Χριστό, όλο έκλαιγε, έπεσε σε μελαγχολία. Κατέφυγε στην Ελβετία και ενώ σκεφτόταν πάνω σε ένα βράχο όλα όσα έκανε, γκρεμίστηκε και έπεσε στα νερά της Ελβετίας. Ο λαός που φώναζε «Σταύρωσον, σταύρωσον Αυτόν»… Αχ αυτός ο λαός! Ύστερα από 30 χρόνια τα Ιεροσόλυμα πολιορκήθηκαν και συνέβη τέτοια καταστροφή που σπανίως μπορεί να συμβεί. Μάλιστα, ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης για να δείξει το μέγεθος του ολέθρου, παρομοιάζει την καταστροφή αυτή με την καταστροφή της Σμύρνης! Τρομερό πράγμα! Κοκκίνισε η θάλασσα από το αίμα των ανθρώπων!

Τελειώνοντας, ο μακαριστός επίσκοπος στο κήρυγμά του «ανοίγει τον τάφο» ενός ανθρώπου που αμφισβήτησε ότι ο Χριστός είναι Θεός. Αυτός ήταν ο τραγικός Άρειος! Ποιο ήταν όμως το τέλος του Αρείου; Κατόρθωσε να πάρει χαρτί από τον βασιλιά για να πάει να λειτουργήσει την Κυριακή στην Εκκλησία. Την ώρα που σηκώθηκε για να πάει στην Εκκλησία, τον έπιασε ισχυρός κοιλόπονος, πήγε σε ένα δημόσιο αποχωρητήριο και εκεί έμεινε. Χύθηκαν τα έντερά του… Είχε οικτρό θάνατο! Όπως συνέβη και στον Ιούδα, όταν αυτοκτόνησε, ξεχύθηκαν τα εντόσθιά του! Έχει ιδιαίτερη σημασία να σταθούμε στο γεγονός ότι ο Άρειος δεν κατάφερε να φτάσει την Εκκλησία και να τη μαγαρίσει με τις διεστραμμένες αιρετικές του βλέψεις. Ο λαός προσευχόμενος τη νύχτα πριν από τον φρικτό του θάνατο, έλεγε «Θεέ μου, μην επιτρέψεις, ο Άρειος που δεν πιστεύει στον Χριστό να λειτουργήσει μέσα σε Ναό Ορθόδοξο».

Τελειώνουμε με μία ευχή: Να μη γίνουμε οι σύγχρονοι Φαραώ, σκλαβώνοντας τους ανθρώπους του Θεού με το εμβόλιο και τη μάσκα! Να μη θεσπίσουμε νόμους που εγείρουν την οργή του Θεού! Να μη γίνουμε οι άθλιοι που θα καταδιώξουμε τα τέκνα του Θεού! Να μη φτάσουμε σε τέτοιο έσχατο σημείο βλασφημίας που τα ιερά του Θεού θα τα ατιμάσουμε και θα τα υποβαθμίσουμε τόσο όσο ένα κρασοπότηρο που κάνει τους μέθυσους να παραμιλούν! Να μη φτάσουμε σε τέτοιο σημείο που με τις εκκλησιολογικές αλλοιώσεις μας θα γίνουμε η γενιά που θα ξεπεράσει την αίρεση του Αρείου… Να τρέμουμε αδελφοί μου, μήπως το τέλος μας είναι ανάλογο της διαφθοράς μας! Όπως τότε υπήρξε η χούφτα η ορθόδοξη που παρακάλεσε τον Κύριο και ο Άρειος δεν πρόλαβε να μπει εντός της Εκκλησίας, ίσως υπάρξει και σήμερα αυτή η χούφτα που δε θα επιτρέψει στους άθλιους να εισάγουν μία νέα αίρεση και να λειτουργήσουν εντός των ορθοδόξων ναών! Να μη νομίσουμε ότι θα γίνουμε Άγιοι με εμβόλιο και μάσκα! Να μην αφήσουμε κανένα λυκοποιμένα να μας οδηγήσει στην πτώση και στην απώλεια την πνευματική, ώστε να έχουμε τέτοιο άθλιο τέλος, όπως οι έσχατοι των παλαιότερων εποχών, που όμως, τότε, κατείχαν αξιώματα, απολάμβαναν τους επαίνους του άσοφου λαού και περνιούνταν για σωτήρες!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Θα κάνει το εμβόλιο, δηλώνει ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου
Εμβόλιο της σωτηρίας ή της αποστασίας;
Μητροπολίτης Δημητριάδος: Κανείς δεν καταδιώκει την πίστη μας και κανείς δεν θέλει να σταματήσει…
– Δημητριάδος: «Δε διώκεται ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία»
– Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Σταυρικό το φετινό Πάσχα»
– Στην Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος, τυφλοί οδηγοί τυφλών!