Άρθρο του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη

“Είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τον Πρέσβη του Μπαγκλαντές Ashud Ahmed. Η 200η επέτειος ανεξαρτησίας της Ελλάδας συμπίπτει με την 50η επέτειο ανεξαρτησίας του Μπαγκλαντές. Ανταλλάξαμε ιδέες & συμφωνήσαμε να εξετάσουμε τη δυνατότητα συνδυασμού δράσεων στο πλαίσιο των εορτασμών.”

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Σε προηγούμενο άρθρο μας για την Πρόεδρο της Επιτροπής “ Ελλάδα 2021”  περιγράφαμε επαρκώς το φαινόμενο “ Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη- Πρόεδρος Επιτροπής Ελλάδα 2021” : Η τουρκοκρατία παρουσιάζεται ως περίοδος οθωμανικής διοίκησης, το παιδομάζωμα ως δυνατότητα κοινωνικής ανέλιξης, η επανάσταση ως ταξικό φαινόμενο και οι ήρωες του 21 ως κάτι ξεβράκωτοι που χάλασαν την υπέροχη συμβίωση 400 χρόνων….Σε επίπεδο συμβολισμών μια από τις πλέον επίσημες αποδείξεις υποταγής της Ελλάδας στην Τουρκία είναι ο τρόπος που η κυβέρνηση επέλεξε να εορτάσει τα 200 χρόνια από την εθνικής μας Παλιγγενεσία. Η πρόεδρος της επιτροπής “Ελλάδα 2021”, η κ. Γιάννα Αγγελοπούλου, αποτελεί ένα ζωντανό προσκυνοχάρτι της Ελλάδας…..

Η θλιβερή αυτή απεικόνιση της πραγματικότητας επιβεβαιώθηκε και ξεπεράστηκε από την κ. Αγγελοπούλου με την κίνησή της να συγκρίνει ουσιαστικά την Επανάσταση του 1821 με την Ανεξαρτησία του Μπαγκλαντές1. Ναι, του Μπαγκλαντές, μιας μουσουλμανικής χώρας, για την ακρίβεια της τρίτης μεγαλύτερης χώρας με Μουσουλμανική πλειοψηφία παγκοσμίως! Το 2021 είναι η χρονιά που η Ελλάδα κλείνει 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821 απέναντι στην ημισέλινο και την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού από πάνω της και είναι και η χρονιά που το Μπαγκλαντές γιορτάζει τα 50 χρόνια της ανεξαρτησίας του, καθώς το ψ Μπαγκλαντές δημιουργήθηκε το 1971, με την απόσχισή του από το Πακιστάν. Ο πόλεμος Ανεξαρτησίας του Μπαγκλαντές ήταν επανάσταση και ένοπλη σύγκρουση που προκάλεσε η άνοδος του κινήματος της Βεγγαλικής αυτοδιάθεσης και εθνικισμού σε αυτό που τότε ήταν το ανατολικό Πακιστάν, κατά τη γενοκτονία του 1971 στο Μπαγκλαντές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανεξαρτησία της Λαϊκής Δημοκρατίας του Μπαγκλαντές. 

Η κ. Αγγελοπούλου, λοιπόν, προθυμοποιήθηκε να βρει, από κοινού με τον πρέσβη του Μπαγκλαντές, κοινούς τόπους, ώστε να είναι εφικτός ο συνεορτασμός μας με το Μπαγκλαντές! Ας μη βιάζεται η κ. Αγγελοπούλου. Σε μερικά χρόνια που θα έχουν υπεπληθυνθεί οι μουσουλμάνοι ηλιοκαμένοι κάτοικοι στη χώρα μας θα είναι πιο εύκολο αυτό. Αν και τώρα δεν είναι και λίγοι… Ίσως να οραματίζεται και για την Ελλάδα η κ. Αγγελοπούλου, και κυρίως αυτοί που την επέλεξαν γι’ αυτή τη θέση, αυτό το μέλλον για τη χώρα μας: να είναι μια χώρα όπου στους Έλληνες κατοίκους της θα περιλαμβάνονται άνθρωποι διαφορετικών εθνικών ομάδων και θρησκειών, όπως περιγράφεται το Μπαγκλαντές, όπου απλώς οι πολιτικά κυρίαρχοι Μουσουλμάνοι Μπενγκάλι κάνουν το έθνος ως την τρίτη μεγαλύτερη χώρα με Μουσουλμανική πλειοψηφία παγκοσμίως. Ίσως αυτό να είναι το συνεκτικό μας στοιχείο με το Μπαγκλαντές. Μάλλον εκεί θα πρέπει να επενδύσετε, κ. Αγγελοπούλου, για να βρείτε έμπνευση. 

Προτείνουμε αντί για τις κοινότυπες παρελάσεις των ελληνοπαίδων να γίνονται παρελάσεις μεταναστών, προσφύγων, από όλες τις φυλές της γης. Από όλες τις δομές μεταναστών, από ξενοδοχεία, σπίτια, πολιτείες και χωριά, από παντού, αυτοί να παρελάσουν, όλοι μαζί με τους αυτόχθονες Έλληνες! Κατά σύμπτωση είναι όλοι Μουσουλμάνοι, αλλά δεν πειράζει, καλύτερα! 200 χρόνια μετά την απελευθέρωση από τους Τούρκους αυτή είναι η εικόνα της Ελλάδας έτσι κι αλλιώς… 

Συμφωνεί άραγε η Εκκλησία της Ελλάδας, που συμπορεύεται με την εν λόγω επιτροπή, με αυτή την πρωτοβουλία; Ευλογεί αυτό τον συνεορτασμό Ελλάδας και Μπαγκλαντές στα πλαίσια των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση; Γιατί η κ. Αγγελοπούλου, στην τελευταία της συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο, επισήμανε ότι υπάρχει ένας παράλληλος βηματισμός στην προετοιμασία των δράσεων και των εκδηλώσεων, ενώ υπογράμμισε ότι «στόχος είναι να ανοίξει μία πόρτα, ώστε πρακτικά να προετοιμαστούμε για τον τρίτο και τέταρτο αιώνα ζωής της σύγχρονης Ελλάδας». Και αν δεν συμφωνεί η Εκκλησία της Ελλάδας, δε θα έπρεπε να το δηλώσει και να διαχωρίσει τη θέση της; Οι καιροί απαιτούν να παίρνει κανείς ΘΕΣΗ. Βέβαια, δεν μπορούμε να θυμηθούμε πότε ήταν η τελευταία φορά που η Εκκλησία της Ελλάδας πήρε για κάτι θέση. Αντ΄αυτού, παίρνει οφίκια, μπόνους και ανταλλάγματα, γιατί συνεργάζεται κάνοντας μπίζνες με την Πολιτεία και για το θέμα των προσφύγων ως γνωστόν….

Όλα με αγαθό λογισμό αν τα βλέπεις, όλα… όλα γίνονται! Πάντα τέτοια! 

Ζήτω η 25η Μαρτίου!

Ζήτω το (νέο) έθνος των Ελλήνων! 

ΥΓ. Ίσως στην πραγματικότητα αυτό να σηματοδοτούν οι φετινοί εορτασμοί, την απαρχή του νέου ελληνικού πολυπολιτισμικού έθνους του τρίτου και τέταρτου αιώνα ζωής της σύγχρονης Ελλάδας.


1. Εκτός τόπου και χρόνου η Γιάννα! Συγκρίνει την Επανάσταση του ’21 με την… Ανεξαρτησία του Μπαγκλαντές!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Γιάννα Αγγελοπούλου, το ζωντανό προσκυνοχάρτι της Ελλάδας
– Το “δούλεμα πάει σύννεφο” από την κ. Γιάννα Αγγελοπούλου!
– Περίεργη η εμμονή της Γιάννας Αγγελοπούλου
– Μια αποστομωτική απάντηση του Γιώργου Καραμπελιά στους συκοφάντες του Καποδίστρια Χατζή και Αγγελοπούλου
– Οι εξηγήσεις της Γιάννας Αγγελοπούλου για τη σημαία και το Σταυρό στο σήμα του 2021
– Μαρία Κοσμίδου, Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά
– Η Νέα Τάξη στην επιτροπή «Ελλάδα 2021»
– Άλλη μιλούσε για «συνωστισμό» άλλη μιλάει σήμερα για «ανθρωπιστική καταστροφή του Μικρασιατικού». Άσχετες ή εγκάθετες;
– Τί δουλειά έχουν οι Τούρκοι, κ. Γιάννα, στα διακόσια χρόνια από την Επανάσταση εναντίον τους;
– Οθωμανικό φεστιβάλ η γιορτή για το 1821