Άρθρο της Σοφίας Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Αντλούνται επιχειρήματα και από τη λειτουργική παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Γνωρίζουμε όλοι πως το μάθημα της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης εισήχθη εν μέσω πολλών αντιδράσεων στα σχολεία μας τα τελευταία δύο χρόνια, με πρωτοβουλία της Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως.

Πάγιο αίτημα μίας μερίδας πολιτών να ενταχθεί σαν σημαντικό γνωστικό αντικείμενο στην εκπαίδευση των παιδιών μας, ώστε να καλλιεργηθεί μια υγιής και υπεύθυνη σεξουαλική συμπεριφορά, να αποφευχθούν μέσω αγωγής και ενημέρωσης φαινόμενα κακοποίησης, να περιοριστεί η μετάδοση σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων και ανεπιθύμητων εγκυμοσύνων, να καταπολεμηθούν διακρίσεις λόγω των έμφυλων ταυτοτήτων. Η Κατάνυξη και η αδερφότητα μας είχε αντιδράσει και τότε καθηκόντως με τις ευλογίες του μακαριστού γέροντά μας π.Νικολάου Μανώλη.

Προφάσεις εν αμαρτίαις. Ο κύριος σκοπός του μαθήματος είναι να εμπεδωθεί η νέα κουλτούρα- ιδεολογία γύρω από το κοινωνικό φύλο. Έκπληκτοι όσοι παρακολούθησαν το πρώτο πρώτο σεμινάριο για το μάθημα της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία άκουσαν την υπεύθυνη εισηγήτρια να μιλάει για την ανωτερότητα των ανθρώπων με δύο φύλα, στο πλαίσιο παράθεσης επιχειρημάτων για το ότι δεν πρέπει να υφίστανται διάκριση μαθητές με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, αλλά ούτε καν προβληματισμού εκ μέρους γονέων και κοινότητας, αφού αυτό είναι κάτι ανώτερο(;;;). Ασυγχώρητη υπερβολή… Αλλά όχι τυχαία! Ας φρεσκάρουμε τη μνήμη μας για τα όσα προβλέπει ο Π.Ο.Υ για το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που τρέχει παγκοσμίως!

Για την σχολική κοινότητα μας καλύπτει η γενική αρχή “καμία διάκριση σε κανέναν για κανένα λόγο!” Αυτό φτάνει και περισσεύει! 

Αλλά δεν αρκούνται σε αυτό! Δεν τους ενδιαφέρει αυτό! Μέσα στο σχολείο πρέπει να γνωρίζουμε γονείς και εκπαιδευτικοί πώς πλασάρονται τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων και η περήφανη ατζέντα. Γι’αυτό και πολύ προσεκτικά θα πρέπει να μελετήσουμε όλοι το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που βρίσκεται αποθησαυρισμένο στην πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. 

Εκεί, ειδικά στο Εγχειρίδιο Εκπαιδευτικών Β΄Γυμνασίου σελ.17., συναντάει κανείς ένα  βιντεάκι του ιδρύματος Ted, το οποίο επειδή πήρε την έγκριση του ΙΕΠ, είναι ξαφνικά και εκπαιδευτικό, με τίτλο: «Η ιστορία του γάμου του Άλεξ Τζέντλερ».

Στο βιντεάκι αυτό παρουσιάζεται η εξέλιξη του γάμου από την προϊστορική εποχή μέχρι σήμερα. Με μια ανεπέρειστη, πρόχειρη, αντιεπιστημονική, προπαγανδιστική εν τέλει παρουσίαση καταλήγει το βιντεάκι στο συμπέρασμα ότι ο γάμος μεταξύ ομόφυλων είναι μια παλιά ιστορία και καθόλου κάτι το καινούριο! Υπήρχε πάντα, οπότε γιατί να μην υπάρχει και σήμερα; Η μονογαμία, ο γάμος μεταξύ ετερόφυλων, η απαγόρευση της αιμομιξίας κλπ αναφέρονται σαν κοινωνικές συμβάσεις που επιβλήθηκαν για οικονομικούς και πολιτικούς λόγους…. 

Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του εκπαιδευτικού στο σχολείο στις μέρες μας. Να διδάξει τις αξίες και τις αρχές της νέας εποχής στα παιδιά! Αυτός και μόνο! Έτσι εξάλλου επέρχεται η κοινωνική μεταβολή, όπως διδάσκουμε στα παιδιά στο μάθημα την Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της Γ’ γυμνασίου, και έτσι όπως γενικά καταγράφει η επιστήμη της κοινωνιολογίας: Πρώτα αλλάζουν οι κοινωνικές αξίες, γίνεται κάτι κοινωνικά αποδεκτό διδασκόμενο μέσα από τους φορείς της κοινωνικοποίησης και τους θεσμούς και μετά νομοθετείται. Μόνο που στη φάση ακριβώς αυτή, μεταξύ της κοινωνικής αποδοχής μιας νέας αξίας και στη νομοθέτηση υπάρχει η γκρίζα ζώνη της παρανομίας. Στην ανοχή και την αποδοχή της κοινωνίας βασίζονται, για να προχωρήσουν…. Η ανοχή μας μεταφράζεται ως σιωπηλή συναίνεση… 

Το Σύνταγμα επιτάσσει η παρεχόμενη εκπαίδευση να είναι ελληνορθόδοξη! Αλλά πώς να τηρηθεί η συνταγματική νομιμότητα, όταν η Εκκλησία της Ελλάδας, που σαν νομικό πρόσωπο και θεσμός – συνομιλητής της πολιτείας- φέρουσα την παρακαταθήκη της ορθόδοξης διδασκαλίας, αλωμένη από τον μασονοκίνητο Οικουμενισμό, κωφεύει για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας και δεν παίρνει θέση; Η σημερινή διοικούσα Εκκλησία δεν εκφράζει την Ευαγγελική και πατερική σωστική διδασκαλία για το θέμα και αυτό έχει εκτός από πνευματικές, και πολιτικές και πολιτειακές και θεσμικές και εκπαιδευτικές και πάμπολλες άλλες προεκτάσεις!

Και μπορεί, προς το παρόν, η διδασκαλία ή όχι αυτής της ” διδακτέας ύλης” να έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του εκπαιδευτικού, ενταγμένη στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, όμως η διάτρητη διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (που πέρασε νομοθετικά εν μέσω του σφυροκοπήματος της κορονοδικτατορίας) τίποτε θετικό δεν προοιωνίζει, αλλά μόνο επιβολή και υποχρεωτικότητα για τον εκπαιδευτικό και ο νοών νοείτω….

Περί αδελφοποίησης

Όσο για την ύπαρξη των “αδερφοποιήσεων στις ορθόδοξες εκκλησίες” που αναφέρονται στο βίντεο στο 2:45′, τι να πούμε! Συγκεκριμένα αναφέρεται εκεί: “Παρόμοιες παραδόσεις (δηλ. ομόφυλοι γάμοι) διατηρήθηκαν και στη Χριστιανική εποχή, όπως είναι οι αδελφοποιήσεις στις Ορθόδοξες εκκλησίες”.

Τι εννοεί άραγε; Τις χριστιανικές αδελφότητες; Όχι, αν και έτσι λανθασμένα σχολιάζουν άλλοι. Αναφέρεται στις αδελφοποιήσεις!

Η «Αδελφοποίηση», αποτελεί μια -ξεχασμένη σήμερα- πρακτική δημιουργίας «τεχνητής συγγένειας» παρόμοιας με την υιοθεσία, η ιστορία της οποίας ξεκινά από τα ομηρικά έπη, περνά από το Βυζάντιο όπου επιβιώνει ως λαϊκό έθιμο χωρίς καμία έννομη συνέπεια, ενώ η Εκκλησία προσπάθησε να την εκχριστιανίσει με τη δημιουργία σχετικών ευχών.

Τέλεια ανάλυση για το πώς η αδελφοποίηση χρησιμοποιείται χυδαία και πονηρά από την Νέα Εποχή έχει κάνει ο κ.Χρήστος Πανάγου στο πόνημά του: “Η Αδελφοποίηση: Ακολουθία του ευχολογίου ή αντικείμενο εκμεταλλεύσεως της ‘Νέας Ηθικής’;”

Με έκπληξη διαβάζουμε στην βιβλιοπαρουσίαση του πονήματος εδώ ότι πηγή όλης αυτής της διαστρέβλωσης είναι ο Αμερικανός Τζων Μπόσγουελ, καθηγητής στην έδρα της Ιστορίας του Πανεπιστημίου Γιέηλ των Η.Π.Α.! Ο καθηγητής Μπόσγουελ διατύπωσε την θέση στο βιβλίο του “Γάμοι μεταξύ ανδρών”, ότι με την ακολουθία αυτή η Εκκλησία του Βυζαντίου ευλογούσε γάμους μεταξύ ομοφυλόφιλων ανδρών! Το ίδιο επιχειρείται, λοιπόν, και στο Ted βίντεο που χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς σκοπούς.  

“Είναι προφανές ότι η κυκλοφόρηση του βιβλίου αυτού και στη νεοελληνική και η δυσανάλογη προς την επιστημονική του αξία μεγάλη διαφήμιση που επιχειρήθηκε απέβλεπαν στην άντληση επιχειρημάτων και από τη λειτουργική παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας για τη διευκόλυνση της θεσμοθέτησης γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων που επιχειρείται και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.”

Καλούμε την Εκκλησία της Ελλάδας να πάρει θέση για το ακανθώδες αυτό ζήτημα που αφορά την παιδεία και την παρεχόμενη εκπαίδευση των ελληνόπαιδων. Εξάλλου το προαναφερθέν άρθρο – βιβλιοπαρουσίαση του βιβλίου του κ.Πανάγου, δημοσιεύτηκε αρχικά στο περιοδικό της Εκκλησίας της Ελλάδας “Εφημέριος” ( τεύχος Μάιος 2010). Έκτοτε κύλησε πολύ νερό στ’ αυλάκι…. 

Η Διοικούσα Εκκλησία, ασεβέστερη όλων – συνένοχος σε μια σειρά από εγκλήματα, Κολυμπάρι, Ουκρανικό κακοκέφαλο, υγειονομικά μέτρα στου Ναούς, επιβολή εμβολιασμού -, θα είναι συνένοχη και στην νεοταξική επέλαση περί των έμφυλων ταυτοτήτων και δικαιωμάτων; ( Ρητορικό ερώτημα)

Ας έχουν υπόψιν τους οι σύγχρονοι Ιεράρχες,κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί που καταφρονούν τον Λόγο του Θεού και το Ευαγγέλιο ότι ο ίδιος ο Χριστός είπε πως οι καταφρονητές του κηρύγματος του Ευαγγελίου θα τιμωρηθούν την Ημέρα της Κρίσεως σκληρότερα από τους Σοδομίτες!!!! ( Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Η Προδοσία – Μυστικός Δείπνος 46:19′)

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Σχολικά βιβλία ακατάλληλα για μαθητές
– Νέα αντορθόδοξα Βιβλία Θρησκευτικών: H ΔΙΣ εκφράζει την ικανοποίηση της και εγκρίνει την αφαίρεση…
– Το cheerleading στην ελληνική εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα της διαστροφής που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας