Άρθρο της Σοφίας Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Σε πατριαρχική ομηρία οι νέες εκκλησίες…

 Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Στην Κωνσταντινούπολη βρέθηκε ο νεοαναγνωρισθείς Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος Στέφανος για τα ονομαστήρια του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος.

Το πρόγραμμα ήταν πολύ γεμάτο. Η επίσκεψη του  Αρχιεπισκόπου Αχρίδος ξεκίνησε την Πέμπτη 9 Ιουνίου στο Φανάρι όπου συμμετείχε στους εορτασμούς για τα ονομαστήρια του Οικουμενικού Πατριάρχη. Από την Ιερά Μονή Βαλουκλί, όπου τελέστηκε ο Μεγάλος Εσπερινός του Αγίου Βαρθολομαίου, ο επικεφαλής της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος έλαβε από τα χέρια του Παναγιωτάτου την Πατριαρχική και Συνοδική Πράξη αποκαταστάσεως της εκκλησιαστικής κοινωνίας.

Ανήμερα της Πεντηκοστής, στις 12 Ιουλίου, συλλειτούργησαν στον Πατριαρχικό Ναό, “επισφραγίζοντας στην πράξη την αποκατάσταση της ευχαριστιακής κοινωνίας και την επιστροφή στην κανονικότητα.”

Στις ιερές ακολουθίες παρέστη ο Πρωθυπουργός των Σκοπίων, Ντίμιταρ Κοβατσέφκι, καθώς και αντιπροσωπεία της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, με επικεφαλής το Γενικό Γραμματέα της κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο.

Τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, 13 Ιουνίου, ο Πατριάρχης εκκλησιάστηκε από του Ιερού Βήματος στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό Αγίας Τριάδος Σταυροδρομίου, προεξάρχοντος της Θείας Λειτουργίας του Αχρίδος κ. Στεφάνου.

Στα συλλείτουργα ανερυθρίαστα ο Πατριάρχης έδωσε ένα σαφές μήνυμα στον Αρχιεπίσκοπο Στέφανο πως “η από τώρα και στο εξής πορεία τους στον Πανορθόδοξο Κόσμο εξαρτάται αποκλειστικά από τη δική τους συμπεριφορά και τις επιλογές τους”. Πρόκειται για μια έμμεση απειλή, για εκφοβισμό; Για κάποιον που έχει εμπειρία των πατριαρχικών πρακτικών είναι ένας ωμός εκβιασμός.  

Ο Πατριάρχης προχώρησε και σε ψυχολογικό εκβιασμό του Σκοπιανού προκαθημένου, χαρακτηρίζοντας αχάριστους όσους στρέφονται σήμερα κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου και αμφισβητούν το ρόλο του στην Πανορθόδοξη ενότητα, ενώ έλαβαν από αυτό ευεργεσίες και την Αυτοκεφαλία τους. Λησμονώντας ότι αρχηγός της Εκκλησίας είναι ο Χριστός που την κυβερνά με το Πνεύμα το Άγιο, καταχράται τη θέση του και κάνει στο κήρυγμά του μια ασυγχώρητη συγχώνευση του γεγονότος της Πεντηκοστής, με τον θεσμό της Εκκλησίας και τα “τα δίκαια του Οικουμενικού θρόνου, όπως αυτά έχουν καθοριστεί στην πορεία των αιώνων από τις Οικουμενικές Συνόδους”. Πρόκειται για καθαρή πνευματική χειραγώγηση! Έχουμε μπλέξει!

Από την άλλη μεριά ο Αρχιεπίσκοπος Στέφανος είχε άλλοτε τονίσει: “Η Πατριαρχική και Συνοδική Πράξη αποκαταστάσεώς μας από τις περιπέτειες της απομονώσεως είναι -και θα μεριμνήσουμε να παραμείνει- το θεμέλιο στο οποίο θα οικοδομήσουμε το μέλλον μας, πάντοτε υπό τις σοφές συμβουλές της Μητρός Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως. Η ενάτη Μαΐου για μας θα είναι ημέρα πνευματικής και λαϊκής μνήμης, ημέρα ευεργεσίας, ημέρα τιμής και εορτασμού”.

Αδιαμφισβήτητα έχουμε να κάνουμε με αιρετικούς εξουσιομανείς που λειτουργούν με μασονικές και γκανγκστερικές τακτικές, χειραγωγώντας και εκβιάζοντας. Ενώ δόθηκε ο τόμος Αυτοκεφαλίας από την Εκκλησία της Σερβίας, όπως έπρεπε, τόμο αυτοκεφαλίας έδωσε και το Φανάρι στον Εσπερινό του Αγίου Βαρθολομαίου, όπως είδαμε πιο πανω. Επίδειξη ισχύος! 

Έπειτα τις ελεύθερες και ανεξάρτητες Αυτοκέφαλες εκκλησίες των διαφόρων Κρατών-Χωρών ο Πατριάρχης τις αποκαλεί “κρατικότροπες και κρατικοδίαιτες Εκκλησίες”, που είναι “καταδεδικασμένες εις την φθοράν και την εξαφάνισην, εάν δεν εγκαταλείψουν την ενδοκοσμικότητα και τον συσχηματισμόν μετά τον παρερχομένων συστημάτων….Αι Αυτοκέφαλοι Εκκλησίαι έχουν χρέος να υπηρετούν την σωτηρίαν των πιστών και να υπηρετούν μετά εσωτάτης θέρμης και παλλούσης καρδίας την ενότητα της πίστεως εν τοις πράγμασι και όχι εν τοις λόγοις”, λέει αλλού, υπονοώντας την υποταγή τους στον Οικουμενικό Θρόνο, γιατί “ο Κωνσταντινουπόλεως είναι ο διαρκώς επιτηρών της Ορθόδοξη ενότητα”. 

Φαίνεται ότι εκεί στο Φανάρι εόρτασαν παρανόμως την Πεντηκοστή του Αγίου Πνεύματος και δεν φωτίστηκαν διόλου. Αν κατανοούσαν την υμνολογία και τις ευχές των ημερών, θα κατανοούσαν ότι το Άγιο Πνεύμα είναι ο επιτηρών την Ορθόδοξη ενότητα και όχι ο Κωνσταντινουπόλεως. Η εμμονή στην ορθοδοξία φέρνει τις δωρεές του Αγίου Πνεύματος, και μια από τις δωρεές είναι και η ενότητα. Ενότητα που εκλείπει από την Εκκλησία όταν ο θρόνος της Κωνσταντινουπόλεως έχει καταληφθεί από την αίρεση. Εξ’ ου τα σχίσματα και οι διαιρέσεις. Όταν ο Οικουμενικός θρόνος έχει καταληφθεί από την αίρεση, ενεργοποιούνται ειδικοί ιεροί κανόνες, οι περί αποτειχίσεως και διακοπής μνημοσύνου αιρετιζόντων προ συνοδικής καταδίκης. Ο λαός είναι ο φύλακας της πίστεως!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Η εκκλησιαστική διπλωματία στα Σκόπια θυμίζει μηχανορραφίες αλά Βατικανό
Προδοσία της Μακεδονίας: Η ονομασία «Αρχιεπισκοπή της Αχρίδος» μένει μόνο στα χαρτιά – Το Χρονικό της ντροπής
– Ανασκόπηση της Αυτοκεφαλίας των Σκοπίων και ο δόλιος ρόλος του Ηγουμένου Βαρθολομαίου της νεοΕσφιγμένου
– Η εκκλησία της Σερβίας υπέκυψε!