Άρθρο της Σοφίας Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

«Μη μετά αιρετικών ετεροδόξων εορτάζειν το Πάσχα»

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Μεγάλη Παρασκευή επέλεξαν οι “χριστιανικές εκκλησίες” στην Τουρκία να εκδώσουν κοινό αναστάσιμο μήνυμα. Ένα αναστάσιμο μήνυμα όχι αγνό και χριστιανικό αλλά με συγκεκριμένη σκοπιμότητα, να διατρανωθεί για άλλη μια φορά το μήνυμα του κοινού εορτασμού του Πάσχα των χριστιανών, δυτικών και ανατολικών (του κοινού Πασχάλιου).

Αναφέρεται συγκεκριμένα στο μήνυμα: “Δυστυχώς, για άλλη μια φορά το Πάσχα στις Ανατολικές και Δυτικές Εκκλησίες δεν θα εορταστεί την ίδια ημέρα, αλλά, φέτος, με μια εβδομάδα διαφορά. Προσευχόμαστε να βρεθεί σύντομα η απαραίτητη λύση που θα επιτρέψει σε όλους τους Χριστιανούς ανά τον κόσμο να γιορτάσουν την πιο σημαντική γιορτή της πίστης μας την ίδια ημερομηνία. Μια καλή ευκαιρία για μια τέτοια πρωτοβουλία μπορεί κάλλιστα να είναι η επερχόμενη 1700ήμερη επέτειος της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου της Νίκαιας το 2025.”

Οι Οικουμενιστές είναι αποφασισμένοι! Αφήσαν τα λόγια, τις διακηρύξεις και τα κείμενα και προχωράνε ολοταχώς σε πράξεις, αφού δε βλέπουν μαζικές αντιδράσεις από τους ορθόδοξους! Το παράδοξο είναι ότι μεγαλύτερη αντίσταση από τους παραδοσιακούς έβρισκαν όσο ήταν στη θεωρία (Μπαλαμάντ, Σαμπεζύ, Γενεύη κλπ) πάρα τώρα που πέρασαν στην πράξη από το Κολυμπάρι κι έπειτα! Πώς θα προχωρήσουν σε ένωση και κοινό ποτήριο άν δεν πετύχουν πρώτα τον κοινό εορτασμό του Πάσχα;

Από το καλοκαίρι Οικουμενιστές και Πάπας μας πληροφορούν και μας προετοιμάζουν πως εκεί το πάνε, σε μια προσπάθεια να γκρεμιστούν οι παλιές προκαταλήψεις και να οδηγηθούμε σιγά σιγά σε πλήρη ένωση. Χρονιά ορόσημο του κοινού εορτασμού θα αποτελέσει το 2025, μία χρονιά προσεκτικά επιλεγμένη μιας και συμπίπτει η ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα για Ορθόδοξους και Ρωμαιοκαθολικούς και θα εορταστεί και η 1700η επέτειος της Συνόδου της Νίκαιας. Αυτή η τυχαία σύμπτωση, λοιπόν, θα αποκτήσει από τους Οικουμενιστές ύψιστο συμβολισμό μαρτυρίας και συμφιλίωσης, αφού ο κοινός εορτασμός του Πάσχα επιβάλλεται κατ’ αυτούς ως οικουμενικό ζήτημα πρώτης τάξης!

Από τον Μάιο του 2021 έχουμε μάλιστα δήλωση και του Πατριάρχη Ιεροσολύμων ότι επιθυμεί τον κοινό εορτασμό του Πάσχα, και έτσι γίνονται δύο τουλάχιστον οι Πατριάρχες που το επιθυμούν.

Και όντως αυτό έτσι είναι! Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα είναι όντως ένα, όχι οικουμενικό, αλλά οικουμενιστικό ζήτημα πρώτης τάξης. Ο κοινός εορτασμός πάντοτε, μα πάντοτε, στο παρελθόν χρησιμοποιήθηκε σαν «όχημα» και σαν εργαλείο για την «ένωση» Ανατολής και Δύσης, Ορθοδοξίας και Παπισμού. Ωστόσο για να επιτευχθεί χρειάζεται να παραβιαστούν πλήθος κανόνες. Θα αποδείξουμε ότι ο εορτασμός των 1700 χρόνων από τη Σύνοδο της Νίκαιας με αυτό τον τρόπο από τους Οικουμενιστές κατά διαβολική επίνευση δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια νίκη του διαβόλου, θεατρινισμός διαβολικός της σπουδαίας αυτής Συνόδου και στην ουσία προσπάθεια αναίρεσής της. Τόσο πολύ τον πόνεσε το διάβολο αυτή η Σύνοδος! Τόσο πολύ τον πονάει η πατερική ορθοδοξία!

Η Σύνοδος αυτή ( 325) είναι ίσως η σπουδαιότερη Σύνοδος της Εκκλησίας μας.

Καταπολέμησε και καταδίκασε την αρειανική αίρεση η οποία αρνήθηκε τη θεία φύση του Χριστού. Μα οι παπικοί τι άλλο από αρειανιστές είναι!

Καθόρισε τον ακριβή χρόνο εορτασμού του Πάσχα, έτσι ώστε να εορτάζεται παγκοσμίως σε Ανατολή και Δύση την ίδια ημέρα. Έτσι συνέβαλε στην εορτολογική και λειτουργική ενότητα της ενιαίας, τότε, Χριστιανοσύνης και έθεσε τέρμα σε μια μακροχρόνια ενδοεκκλησιαστική έριδα, που προηγήθηκε.

Χωρίς κοινό δόγμα, χωρίς κοινή πίστη, χαλκεύοντας τη σπουδαία αυτή Σύνοδο, οι Οικουμενιστές θα χρησιμοποιήσουν την επέτειο των 1700 χρόνων από την Σύνοδο για να καθιερώσουν κοινό εορτασμό του Πάσχα ορθοδόξων και ετεροδόξων (αρειανιστών και εικονομάχων) ως αφετηρία για τη δρομολόγηση της πλήρους Ένωσης στο κοινό ποτήριο!

Αλλά και για να επιτευχθεί ο επαίσχυντος κοινός εορτασμός πρέπει να καταπατηθούν σωρεία κανόνων:

Η Εκκλησία της Ελλάδος καθιέρωσε το 1924 το διορθωμένο Ιουλιανό Ημερολόγιο, το οποίο ταυτιζόταν με το Γρηγοριανό μόνον ως προς τις ημερομηνίες των ακινήτων εορτών, ενώ διέφερε ριζικά από αυτό ως προς το πασχάλιο. Το πασχάλιο παρέμεινε αμετακίνητο, διότι τυχόν μεταρρύθμισή του θα παραβίαζε τους όρους που έθεσε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος, η οποία προέβλεπε δύο τινά: α) Να εορτάζεται το Πάσχα την πρώτη Κυριακή μετά την πρώτη πανσέληνο της εαρινής ισημερίας και β) Ουδέποτε να συμπίπτει ή να προηγείται το χριστιανικό Πάσχα από το Πάσχα των Εβραίων. Το Γρηγοριανό Ημερολόγιο, που ακολουθούν οι παπικοί, ναι μεν τηρεί τον πρώτο όρο που έθεσε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος, όχι όμως και τον δεύτερο, με αποτέλεσμα σε πάμπολλες περιπτώσεις, είτε να συνεορτάζουν οι Λατίνοι με τους Εβραίους, την ίδια ημέρα το Πάσχα, είτε να προηγούνται σε σχέση με το Πάσχα των Εβραίων. Τους παρά πάνω όρους που θέτει η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος επαναλαμβάνει και η Τοπική Σύνοδος της Αντιοχείας στον Α΄ Ιερό Κανόνα της, ενώ ο Ζ΄ Αποστολικός Ιερός Κανόνας ορίζει σαφέστατα, (με απειλή μάλιστα καθαιρέσεως), το «μη μετά Ιουδαίων επιτελείν το Πάσχα».

Ήδη μας μύησαν στην καταπάτηση των κανόνων περί του Πασχάλιου με την περσινή επιβολή της Σαββατιάτικης διήμερης Ανάστασης! Τυχαίο;

Αίσχος! Άξια η Αγία ανυπακοή!

Το ζήτημα του κοινού εορτασμού δεν είναι τωρινό. Προβάλλεται από όλους τους Οικουμενιστές από την αρχή του αιώνα. “Ο επιδιωκόμενος κοινός εορτασμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την «ημερολογιακή συμπόρευση Φαναρίου –Βατικανού», η οποία όμως συμπόρευση δεν μπορεί να επιτευχθεί παρά μόνο με την «προσαρμογή του Ορθόδοξου Πασχάλιου προς το παπικό», πράγμα απαράδεκτο! Μια τέτοια προσαρμογή μοιραία θα οδηγήσει στην παραβίαση των όρων που έθεσε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος, όπως επίσης και στην παραβίαση του Ζ΄ Αποστολικού Κανόνος, που προβλέπει «μη μετά Ιουδαίων επιτελείν το Πάσχα». Η θεοφώτιστη αυτή ιεροκανονική παραγγελία ισοδυναμεί με το «μη μετά αιρετικών ετεροδόξων εορτάζειν το Πάσχα», κάτι το οποίο όμως μανιωδώς και επιμόνως επιθυμούν και επιδιώκουν οι οικουμενιστές. Εάν ακόμη και η απλή συμπροσευχή με αιρετικούς απαγορεύεται από τους Ιερούς Κανόνες, πόσο μάλλον ο συνεορτασμός της «εορτής των εορτών και της πανηγύρεως των πανηγύρεων»;”

Τι θα κάνουν, λοιπόν, οι παραδοσιακοί ενώπιον και αυτής της τρομερής παραβίασης; Θα προβούν στην ιεροκανονική διακοπή μνημοσύνου των αιρετιζόντων Προϊσταμένων τους ή θα αναβάλλουν έτι περαιτέρω τη χάραξη της κόκκινης γραμμής; Εξάλλου για το 2025 αναμένεται και νέα “Οἰκουμενική Σύνοδος”, μέ τήν συμπλήρωση 1700 ἐτῶν ἀπό τήν πρώτη Οἰκουμενική Σύνοδο, (325 μ.Χ.) και το κοινό ποτήριο.

Ανοίξαμε τον δρόμο της ιεροκανονικής Αποτείχισης μακρυά από σχίσματα και σας περιμένουμε με χρηστές ελπίδες!

Χριστός Ανέστη!

Αληθώς Ανέστη!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
– Πάπας Φραγκίσκος και Οικουμενικό Πατριαρχείο στο δρόμο προς το κοινό Πάσχα και την ανίερη…
– Κρυφή ατζέντα στην Ορθόδοξη Εκκλησία για κοινό εορτασμό του Πάσχα με τους Παπικούς;
– Πώς οδηγούμαστε από την πανδημία και τις μανταλωμένες Εκκλησιές στο κοινό Πάσχα και την…
– Ο Μητροπολίτης Ισπανίας και Πορτογαλίας συνεορτάζει το Πάσχα με τους Παπικούς