Άρθρο της Σοφίας Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Στην καρδιά της Μακεδονίας, στην Θεσσαλονίκη, τιμάται ο ολετήρας πίστης και πατρίδας…

 Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Τα του συνεδρίου

Την Πέμπτη 26 Μαΐου 2022 έλαβε χώρα η πανηγυρική εναρκτήρια συνεδρία του πολυαναμενόμενου διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου με τίτλο «Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Τριάντα χρόνια διακονίας», στην Αίθουσα Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Οι εργασίες του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν από την Πέμπτη 26 έως την Κυριακή 29 Μαΐου 2022, στην Αίθουσα Τελετών της παλαιάς Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ. Τις επόμενες ημέρες του συνεδρίου μπορεί να παρακολουθήσει κανείς διαδικτυακά εδώ.

Για το προκλητικό αυτό συνέδριο, κατά το οποίο επιχειρείται η αγιογράφηση εν ζωή του μοιραίου αυτού Πατριάρχη, η Κατάνυξη έχει ήδη γράψει τα εξής: “ευεργετημένοι συνεργάτες και κατά καιρούς τιμημένες προσωπικότητες από όλη τη γη τάχθηκαν ευχαρίστως στο πλευρό του ευεργέτη τους, για να τον παινέψουν. Ανάμεσά τους σύσσωμη σχεδόν η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, αντιπρόσωποι των αιρέσεων, που στο Κολυμπάρι “ευεργέτησε” ονομάζοντάς τες Εκκλησίες, μαζί με τον εκλεκτό συρφετό των ακαδημαϊκών οι οποίοι στήριξαν από τότε μέχρι σήμερα την επιχείριση της συνοδικής κατοχύρωσης της παναίρεσης του Οικουμενισμού στη διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας, οι διευθυντές των μεταπατερικών & αντιπατερικών θεολογικών Ακαδημιών Κολυμπαρίου και Βόλου…. και πολλοί άλλοι “σπουδαίοι” προσκεκλημένοι.”

Ποιοι συμμετείχαν

Στο συνέδριο παρευρέθηκαν Ιεράρχες του Οικουμενικού Θρόνου και της Εκκλησίας της Ελλάδας. Παρέστησαν (με έντονα μαύρα γράμματα οι Μακεδόνες) ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, οι Σεβασμιώτατοι: Θεσσαλονίκης Άνθιμος, Γέρων Χαλκηδόνος Εμμανουήλ, Θυατείρων Νικήτας, Βεροίας Παντελεήμων, Κασσανδρείας Νικόδημος, Νεαπόλεως Βαρνάβας, Λαρίσης Ιερώνυμος, Σερρών Θεολόγος, Περιστερίου Γρηγόριος, Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, Φθιώτιδος Συμεών, Καλαμαριάς Ιουστίνος, Γρεβενών Δαυίδ, ο Μαρωνείας Παντελεήμων, ο Λαγκαδά Πλάτων, οι θεοφιλέστατοι Επίσκοποι Αμορίου Νικηφόρος, Θερμών Δημήτριος, οι πανοσιολογιώτατοι Καθηγούμενοι Ξενοφώντος Αλέξιος, Παντοκράτορος Γαβριήλ, Ι.Μ. Τιμίου Προδρόμου Σκήτης Βεροίας Πορφύριος, ο Άρχων Έξαρχος κ. Αθανάσιος Μαρτίνος, Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους, ο Πρέσβης των ΗΠΑ Τζορτζ Τσούνης, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για ζητήματα Μακεδονίας και Θράκης κ. Καλαφάτης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απ. Τζιτζικώστας, ο Πρόεδρος Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών Βασίλης Πάππας, ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ κ. Βενιζέλος, σημαίνουσες προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό χώρο, φοιτητές και πολίτες.

Χαιρετισμούς απηύθυναν οι: αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας, Θράκης Σταύρος Καλαφάτης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας ( που έχει δεσμευτεί ότι όσο ζει δεν θα πει τα Σκόπια Μακεδονία), ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβα, ο αντιπρόεδρος της Φιλοπτώχου Αδελφότητος Ανδρών Θεσσαλονίκης, Χρήστος Παπανικολάου…

Είναι ολοφάνερο πως, όχι μόνο εμείς, αλλά και ο λαός δεν αποδέχεται τις ενέργειες του συγκεκριμένου Πατριάρχη, κάτι που αποδεικνύεται από την ελάχιστη συμμετοχή του στις διάφορες υποδοχές που στήνονται εδώ κι εκεί και διοργανώθηκε ολόκληρο συνέδριο στόχος του οποίου είναι, σύμφωνα με τους διοργανωτές, «να αναδειχθεί το πολυσχιδὲς έργο του Οικουμενικού Πατριάρχη, του μακροβιότερου στον θρόνο της Κωνσταντινούπολης όλων των εποχών, και ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου στον σύγχρονο κόσμο». Ας αλληλοσυγχαίρονται μόνοι τους, γιατί στην συνείδηση του λαού είναι ήδη καταδικασμένοι και μάλλον το αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι, γι’ αυτό και διοργανώνουν τέτοιες παράτες!

Τον πρώτο χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρύτανης του ΑΠΘ, καθηγητής κ. Νίκος Παπαϊωάννου, ο οποίος, αφού προσφώνησε όλους τους παριστάμενους, έδωσε το αμιγώς οικουμενιστικό στίγμα όλων των επικείμενων εκδηλώσεων προς τιμήν του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχη. “Πηγή έμπνευσης” και “δώρο Θεού” για το μεγαλύτερο επιστημονικό ίδρυμα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και για όσους εργάζονται στην επιστήμη της θεολογίας η παρουσία του Πατριάρχη, κατά τον κολ.Παπαϊωάννου. «Η ευρύτητα του πνεύματός Σας, ο λόγος και το παράδειγμά Σας λειτουργούν και ως στυλοβάτες της επιστήμης, την οποία έχετε χαρακτηρίσει ως “πολύτιμον δῶρον τοῦ Θεοῦ, ἐφ᾿ ὅσον λειτουργεῖ ὡς διάκονος τοῦ ἀνθρώπου”», είπε, αφήνοντας να διαφανεί εξ αρχής το αιρετικό και μασονικό φρόνημα του συνεδρίου, εφόσον θεωρεί την θεολογία όχι ως μια αποκάλυψη για το πώς πρέπει να ζήσει και να πλησιάσει τον Θεό ο άνθρωπος, αλλά ως υπηρέτρια των θελημάτων του ανθρώπου. 

Την επόμενη προσφώνηση πραγματοποίησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Αμορίου κ. Νικηφόρος, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Βλατάδων, η οποία μαζί με τη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ ανέλαβε τη διοργάνωση τριήμερου συνεδρίου για την ανάδειξη του έργου του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.

Ακολούθησε ο χαιρετισμός του προσκυνημένου στον Πατριάρχη Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου, που μετέφερε και τις συγχαρητήριες ευχές της προσκυνημένης, θλιβερής Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας προς τους συντελεστές του συνεδρίου. Τόνισε ότι μια τέτοια διοργάνωση δίνει ιδιαίτερη ελπίδα σε καιρούς δύσκολους για όλο τον κόσμο. Ο Πατριάρχης αποτελεί διαπρύσιο κήρυκα του γεγονότος της Αναστάσεως, είπε…

Ωστόσο την εναρκτήρια ομιλία του Συνεδρίου πραγματοποίησε ο πολύς Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γέρων Χαλκηδόνος κ. Εμμανουήλ. Πόσους ποιητικούς στίχους και θεολογικούς στοχασμούς επιστράτευσε για να εξάρει την οικουμενικότητα του Πατριαρχείου και την απαράμιλλη συμβολή της προσωπικότητας του Πατριάρχη στην αποστολή του Πατριαρχείου! Και δε βρήκε άλλο στοιχείο της προσωπικότητας του συγκεκριμένου Πατριάρχη για να ξεχωρίσει από την προσήλωσή του, λέει, στους Ιερούς Κανόνες. Γελάνε κι οι πέτρες! Όντως, τους έχει αδυναμία ο Πατριάρχης τους Ιερούς Κανόνες! Θέλει να τους τηρεί για να έχει το προκάλυμμα της νομιμότητας και σαν τον Προκρούστη απλώς να πετσοκόβει ό,τι περισσεύει, ενώ ό,τι δεν τον βολεύει να το διαστρεβλώνει …. Ο Χαλκηδόνος δεν παρέλειψε να εκθειάσει τον Πατριάρχη και για την θεραπεία του σχίσματος της Εκκλησίας των Σκοπίων. Η αναφορά του σε αυτό το θέμα μας άφησε πραγματικά ενεούς: “ο Πατριάρχης”, λέει, “στην περίπτωση αυτή, διακόνησε με επιμέλεια και προσοχή την ευθύνη της χορήγησης αυτοκεφαλίας, γιατί στο παρελθόν είχε επιχειρηθεί να θυσιαστούν οι αυτοκεφαλίες στο βωμό μιας ομοσπονδοποιήσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας σε επιμέρους αυτοκέφαλες χωρίς κεφαλή.” Οι θύλακες της αίρεσης του Πάπα της Ανατολής, η νέα Ουνία του Οικουμενισμού, οι ευεργετηθέντες δεσμευμένοι στα κελεύσματα του Πατριάρχη, βαφτίζονται Αυτοκέφαλα με κεφαλή! Ε, όχι!

Ο χαιρετισμός του Πατριάρχη

Μετά τον Χαλκηδόνος έλαβε το λόγο ο κ. Βαρθολομαίος για να απευθύνει τον χαιρετισμό του στο Συνέδριο. Πρωτάκουστα πράγματα για την Ορθοδοξία! Να γίνονται συνέδρια για το έργο κάποιου Ιεράρχη, ενώ είναι ακόμη εν ζωή! Και ο ίδιος να εκθειάζει τον εαυτό του! Ολόκληρη η ομιλία του δεν ήταν τίποτε άλλο από μια διαφήμιση της οικουμενιστικής του δράσης, την οποία βάφτισε “ειρηνοποιητική δράση των θρησκειών που διακονεί την υπόθεση της ειρήνης του κόσμου”. 

Πολύ σύντομα στο λόγο του χαρακτήρισε καύχημα της Μεγάλης Εκκλησίας το Ίδρυμα Πατερικών Μελετών, με έδρα τη Μονή Βλατάδων στην Ακρόπολη Θεσσαλονίκης, που πρώτοι εμείς καταγγείλαμε για την αιρετική του δράση. Δεν αντέχεται τόση άμεση επιβεβαίωση! «Όσοι ημέτεροι και ξένοι είδαν την μελέτη της πατερικής σκέψεως ως άγονον προσκόλληση εις παρωχημένα θεολογικά πρότυπα…ή ακόμη ως ιδεολογικό όπλο κατά των Οικουμενικών Διαλόγων, δεν κατανόησαν το πνεύμα και τον δυναμισμό τους», ανέφερε. Έχουμε εκφράσει τους φόβους μας ότι το Ίδρυμα Πατερικών Μελετών και το Πατριαρχείο επιχειρούν πλήρη διαστρέβλωση των πατέρων! 

Ουσιαστικά όλο το συνέδριο είναι αφιερωμένο στην ανάδειξη της Οικουμενιστικής ερμηνείας των πατέρων και στη νέα θεολογία που αναδύεται από όλο τον οικουμενιστικό εσμό!

Δεν παρέλειψε ο Πατριάρχης να δώσει τα εύσημα και στο Άγιο Όρος, για τη σύγχρονη θεολογία που παράγουν τα Ορθόδοξα μοναστήρια (όσα τον ακολουθούν στον οικουμενιστικό του κατήφορο)! Το ρεπορτάζ, βέβαια, λέει ότι η σχέση του Βαρθολομαίου με τους Αγιορείτες έχει πλέον εξελιχθεί σε σχέση ηγεμόνα προς υπηκόους και στην πρόσφατη επίσκεψή του οι περισσότερες συνοδείες τον απέφυγαν όπως μπορούσαν. Κι έτσι να είναι, η ευθύνη των Αγιορειτών πατέρων παραμένει. “Οι αγιορείτες γνωρίζουν όσα φοβερά έχει εκφράσει, γράψει και διακηρύξει ο κ. Βαρθολομαίος κατ’ αυτήν την τριακονταετία της Πατριαρχείας του, σιωπούν όμως! Φοβούνται; Συμβιβάζονται; Ανέχονται; Συμφωνούν; Ό,τι κι αν ισχύει δεν τιμά την ιδιότητά τους ως Αγιορειτών Πατέρων και η στάση τους προσβάλλει την αποστολή τους και την ευθύνη τους έναντι Θεού και του πιστού λαού Του”, διαβάζουμε στον ηλεκτρονικό τύπο

 Χαρακτήρισε μάλιστα τους σύγχρονους θεολόγους, που κόβουν και ράβουν πατέρες και θεολογία στα εκκοσμικευμένα πλανεμένα σύγχρονα μέτρα τους, “δεκαθλητάς θεολόγους, ανθρώπους με κατάρτιση και αφοσίωση στην Εκκλησία, που καλούνται να εκφράζουν «τας σωτηριώδεις αληθείας της χριστιανικής πίστεως με τη γλώσσα κάθε συγκεκριμένης εποχής»”. Έναν τέτοιο θεολόγο, τον Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, κ. Σταμούλη, που φρίξαμε όλοι με τα όσα αιρετικά ξεστόμισε τον τελευταίο καιρό και για τα οποία τον κατήγγειλε ο Κυθήρων Σεραφείμ στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας, είχε χειροθετήσει νωρίτερα Άρχοντα Οφφικιάλιο του Οικουμενικού θρόνου, ενώ είχε αναγορεύσει στην αίθουσα τελετών του ΑΠΘ επίτιμο διδάκτορα ΑΠΘ, τον άλλον μέγα απολογητή των εκκλησιολογικών παραβάσεων του Πατριάρχη, Βλάσιο Φειδά. Τέτοιοι θεολόγοι σύμφωνα με τον Πατριάρχη “δίνουν την θεολογική μαρτυρία που έχουν ανάγκη οι σύγχρονοι καιροί, που δεν στενεύουν δηλαδή τον νου και την καρδιά, αλλά ανοίγουν νέους ορίζοντες”. Είναι όντως η θεολογική μαρτυρία της Νέας Εποχής, με την οποία, στα πρότυπα των παπικών, καταργούν Κανόνες και Ευαγγέλιο, υψώνουν αυθεντίες, Πάπες, αλάθητους, αντί- χριστους, και  επιδίδονται  στο βλάσφημο αγώνα επικαιροποίησης δήθεν του Ευαγγελικού λόγου. Εν τέλει αυτοί εξάγουν τον άνθρωπο από τη στενή και τεθλιμμένη οδό, την απάγουσα εις την ζωήν και τον παραπλανούν να ακολουθήσει την ευρύχωρη οδό του κόσμου αναπαύοντας τα πάθη του. 

Η κατά Βαρθολομαίον θεολογία

Η Ορθόδοξη θεολογία λέγει ο Πατριάρχης:

«δίδει εν τω παρόντι την φιλόθεον και φιλάνθρωπο μαρτυρία της έναντι των μεγάλων σύγχρονων προκλήσεων, τεχνολογικών, οικονομικών, περιβαλλοντικών, κοινωνικών, πολιτικών, πολιτισμικών, ηθικών και θρησκευτικών και των συναφών απειλών της ιερότητος και της ωραιότητος του ανθρωπίνου προσώπου, προβάλλει έναντι του ατομοκεντρισμού την κοινότητα και την σχέση, απέναντι στην μαζοποίηση και στην μετατροπή του ανθρώπου εις μετρήσιμον μέγεθος, την ελευθερία, την μοναδικότητα και απόλυτη αξία του κάθε ανθρώπου, υπογραμμίζει την ειρηνοποιητική ισχύ και την ειρηνευτική αποστολή της θρησκείας και την αναγκαιότητα του διαθρησκειακού διαλόγου».

Αλλού αναφέρθηκε στην ανάγκη να συνυπάρξουν η δημιουργική συνάντηση με το διαφορετικό και η συνεπέστερη γνώση και καλλιέργεια του δικού μας πολιτισμού. «Οφείλουμε, σημείωσε, να αναπτύξουμε μια θεολογία της διαφοράς, εν συναρτήσει με μια θεολογία της παγκοσμιότητας». Μάλιστα επισήμανε ότι είναι αναγκαίος ο διάλογος με τον κόσμο εντός του οποίου η Εκκλησία ζει και κινείται, «αλλά δεν ταυτίζεται με αυτόν, ούτε τον αγνοεί». Τόνισε μάλιστα ότι η Εκκλησία, «είναι μεταμορφωτική δύναμη για τον κόσμου, όχι αντι-κόσμος».

Η όντως ορθόδοξη θεολογία

Η Ορθόδοξη θεολογία των αγίων πατέρων της Εκκλησίας είναι αληθινά όλα τα παραπάνω. Ελευθερώνει, ταπεινώνει, συμφιλιώνει τον άνθρωπο με τον Θεό, πρώτα απ’ όλα, τον εαυτό του, τους γύρω του και την φύση. Μόνο που η θεολογία που ο Πατριάρχης αποκαλεί ορθόδοξη και την οποία προωθούν όλοι όσοι συνεχάρη παραπάνω, είναι η αντι-πατερική, κατ’ ουσίαν μασονική, θεολογία των Οικουμενιστών, που χρησιμοποιεί αυτά τα προσωπεία, ενώ στην ουσία διαστρεβλώνει την πίστη και καταπατά το αυτεξούσιο (βλ.επισκοποκεντρισμός και εξουσιομανία), σε μια προσπάθεια να καθυποτάξει και να αιχμαλωτίσει τον άνθρωπο στην αίρεση και στο ψέμα. Κομματιάζει τον άραφο χιτώνα του Χριστού. Κατακερματίζει το Σώμα του Χριστού, την Εκκλησία (σχίσματα παντού) και εκπορνεύει  τα μέλη της Σώματος Αυτού, τις τοπικές Εκκλησίες, στην αγορά του κόσμου σαν παίγνια συναλλαγής. Η ορθόδοξη πατερική θεολογία είναι η απάντηση σε όλα γιατί ο Χριστός είναι η απάντηση σε όλα. Αν  η Εκκλησία μετασχηματιστεί πλήρως σε έναν ανθρώπινο εγκόσμιο οργανισμό τότε θα έχει αποτύχει και πλήρως. 

Από την άλλη μεριά, όχι, δεν οφείλουμε να αναπτύξουμε ” μια θεολογία της διαφοράς σε συνάρτηση με μια θεολογία της παγκοσμιότητας”. Επιτέλους, ο Χριστός δεν ήρθε για να βάλει ειρήνη (έτσι όπως το έχουμε εμείς στο μυαλό μας), αλλά μάχαιρα στον κόσμο. Δεν οφείλουμε να έχουμε ειρήνη με το κοσμικό φρόνημα, την αμαρτία, την ακολασία, την αίρεση. Δεν οφείλουμε και δεν πρέπει να τα έχουμε με όλους καλά, όπως το αντιλαμβάνεται αυτό ο κόσμος. Δεν οφείλουμε να γίνουμε ένα με τις άλλες θρησκείες. Αντίθετα οφείλουμε να ευαγγελίσουμε όλα τα έθνη. Εξάλλου το πώς οφείλει να είναι ένας χριστιανός δεν θα μας το πει ο πλανεμένος Πατριάρχης και ο συρφετός του, αλλά ο λόγος του Θεού, η παράδοση της Εκκλησίας μας, οι άγιοι ομολογητές και μάρτυρες. Και αυτά λένε ακριβώς τα αντίθετα από τον Πατριάρχη ….

Εθνοπροδοτικό συνέδριο

Στην συνεδρίαση αυτή δεν επιχειρήθηκε απλώς το ξέπλυμα των οικουμενιστικών φρονημάτων του Πατριάρχη, αλλά και το ξέπλυμα 

του ξεπουλήματος της Μακεδονίας και μάλιστα ενώπιον των φυλάκων της Μακεδονίας: Ο Υφυπουργός Εσωτερικών Σταύρος Καλαφάτης εξήρε το χρέος των Μακεδόνων απέναντι στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, που έδωσε τα πάντα για τη διατήρηση της ελληνικότητας της Μακεδονίας. Ενώ ο Μητροπολίτης Γέρων Χαλκηδόνος κ. Εμμανουήλ χαρακτήρισε γενναία και φιλόστοργη ενέργεια την αναγνώριση της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος.

Πώς να διαγνώσουν την προδοσία οι οσφυοκάμπτες νενέκοι!

Για να το καταλάβουμε καλά: την ώρα που ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, με συνεργεία της Σερβικής Εκκλησίας, με άγνωστο παρασκήνιο, έδωσε το τελειωτικό χτύπημα στη Μακεδονία μας, υψώνοντας σε Αυτοκέφαλο τη μέχρι πρότινος σχισματική Ψευδομακεδονική Εκκλησία των Σκοπίων, ολοκληρώνοντας ουσιαστικά και εκκλησιαστικά την προδοτική Συμφωνία των Πρεσπών, γίνεται Συνέδριο προς τιμήν του, στην καρδιά της Μακεδονίας, στην Θεσσαλονίκη, όπου όχι μόνο δεν διαμαρτύρεται κανείς από τους Μακεδόνες Αρχιερείς, τους άρχοντες και τον λαό, αλλά διακηρύσσεται ότι οι Μακεδόνες είναι χρεώστες απέναντί του για τους αγώνες που έδωσε για την διατήρηση της ελληνικότητας της Μακεδονίας! Αίσχος!

Δαιμονική διγλωσσία, υποκρισία, ψέμμα, αναισχυντία, δουλικότητα, προδοσία  έχουν διαχυθεί στους δρόμους και στον πνευματικό αέρα  της Θεσσαλονίκης. Ευτυχώς υπάρχουν εκεί οι θύλακες ορθοδοξίας της ιεροκανονικής αποτείχησης και κάθε αντιστεκόμενου ορθοτομούντα τον λόγο της αληθείας που διασώζουν την ιστορική και πατερική αλήθεια! 

Αλήθεια, Μακεδόνες Αρχιερείς, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί, τί περιμένετε και δεν διακόπτετε την πνευματική κοινωνία με τον ολετήρα της πίστης και της πατρίδας μας; Ούτε ένας δεν υπάρχει; 

Ως πότε θα μας ανέχεται ο Θεός; Ως πότε θα πετάει ο ένας το μπαλάκι του χρέους και της ευθύνης στον άλλον; Ο 15ος κανόνας της α’-β’ Συνόδου επί Μ.Φωτίου δίνει σε όλους το δικαίωμα! Πότε θα σηκώσει ο καθένας από το πόστο του το βάρος της ημέρας που του αναλογεί; 

Αναρωτιόμαστε τί άλλο μένει να ακούσουμε τις προσεχείς ημέρες στο Συνέδριο της ανομίας!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
– Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, Πατριάρχου Βαρθολομαίου Οικουμενιστικά Λεχθέντα και πραχθέντα (35, 3433323130, 292827262524232221201918171615141312111098765, 4321)