Επικαιρότητα

Θα αγιοποιηθεί η βασίλισσα Ελισάβετ;

εικόνα άρθρου: Θα αγιοποιηθεί η βασίλισσα Ελισάβετ;
της Ειρήνης Ιωαννίδου

Oι συλλυπητήριες ευχές των Ορθοδόξων Ιεραρχών συνιστούν θρεπτικό οργανικό λίπασμα (κοπριά δηλαδή) για να “ανθίσει” μια αλλότρια αγιοσύνη;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr 

«Ει μεν διώκει σε βασιλεύς, φύγε· ει δε Θεός, κάθου». (Βυζαντινή παροιμία)

«Βασιλέως υπακούοντος λόγον άδικον, πάντες οι υπ’ αυτόν παράνομοι».
Παλαιά Διαθήκη (Παροιμίαι ΚΘ’ 12)

Πολύς λόγος γίνεται για την εκδημία της βασίλισσας Ελισάβετ. Όπως όλα δείχνουν, οι παπικοί μυρίστηκαν τη βαρύτητα που φέρει το όνομα της βασίλισσας Ελισάβετ και θέλησαν να την αγιοποιήσουν. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι πρωτόγνωρο. Οι παπικοί, μέσα στην παραφροσύνη της πλάνης τους, αγιοποιούν όχι μόνο παρ’ αξία ανθρώπους αλλά και ανθρώπους που τους βαρύνουν βαρύτατες κατηγορίες.

Συγκεκριμένα, ο καρδινάλιος Στέπινατς έδρασε ως ο μεγαλύτερος κληρικός εγκληματίας πολέμου, κατά το διάστημα 1941-1945 στο φιλοναζιστικό κροατικό κράτος των Ουστάσι, που ιδρύθηκε με τη βοήθεια του Χίτλερ και του Μουσολίνι με τις ευλογίες του Βατικανού. «Ευλόγησε» την εξόντωση σε στρατόπεδα συγκέντρωσης της Κροατίας 850.000 Ορθοδόξων Σέρβων, 80.000 Εβραίων και 30.000 Ρομά! Κι ενώ καταδικάστηκε για τα παραπάνω εγκλήματα το 1946 σε κάθειρξη 16 ετών, ωστόσο, έμεινε στη φυλακή μόνο 5 χρόνια, καθώς αποφυλακίστηκε, κατόπιν πιέσεων του Βατικανού το 1951, για να περάσει το υπόλοιπο της ζωής του, έως το 1960 οπότε και πέθανε, υπό αστυνομική επιτήρηση. Το 1998 ο πάπας Ιωάννης – Παύλος Β΄ «αγιοποίησε» τον «Αρχιεπίσκοπο της Γενοκτονίας», κλείνοντας προκλητικά τα μάτια στο εγκληματικό παρελθόν του! Ο δε διάδοχός του πάπας Βενέδικτος 16ος, επισκέφτηκε στις 5-6-2011 το Ζάγκρεμπ και «προσκύνησε» τη σαρκοφάγο του, επισημαίνοντας ότι «υπήρξε ένας μεγάλος ιερωμένος» και «υποδειγματική μορφή ανθρωπισμού»!

Ακόμη, προσφάτως πρότεινε ο Πάπας να αναγνωριστεί ως άγιος ο αρχιτέκτονας της ευρωπαϊκής ιδέας Ρομπέρ Σούμαν, ενώ φαίνεται να γκρεμίστηκε η ιδέα να αγιοποιηθεί και η μητέρα Τερέζα λόγω πολλών και διαφόρων κολλημάτων, τα οποία αναλύονται εδώ.

Όσο για την εν δυνάμει “αγία” της αγγλικανικής “εκκλησίας” είναι ευρέως διαδεδομένο στην Κύπρο ότι η βασίλισσα Ελισάβετ είχε την νομική ισχύ και την ευκαιρία να δώσει «χάρη» στον 17χρονο Ευαγόρα Παλληκαρίδη. Δεν το έκανε και ο ανήλικος Παλληκαρίδης μαζί με άλλους οκτώ αγωνιστές οδηγήθηκαν στην κρεμάλα. Ήταν μέλη της Εθνικής Οργάνωσης Κυπρίων Αγωνιστών (ΕΟΚΑ) που διεξήγαγε ένοπλο αγώνα κατά των βρετανικών αρχών στην Κύπρο. Μέχρι σήμερα η Βρετανία δεν έχει απολογηθεί για τους 14 καταγεγραμμένους πλέον βασανισμούς και θανάτους Κυπρίων αγωνιστών κατά την περίοδο 1955-59, όπως επισημαίνει σχετικό δημοσίευμα.

Χρειάζεται να αναρωτηθούμε μήπως τα εγκώμια που έπλεξαν για τη βασίλισσα Ελισάβετ και οι συλλυπητήριες ευχές των Ορθοδόξων Ιεραρχών συνιστούν θρεπτικό οργανικό λίπασμα (κοπριά δηλαδή) για να “ανθίσει” μια τέτοια αλλότρια αγιοσύνη;

Από τη μία μεριά εμφανίζονται πρότυπα μοναρχικά, πρότυπα δύναμης και εξουσίας τα οποία μαγνητίζουν και γοητεύουν τους ανθρώπους. Μπορεί λοιπόν κανείς να γίνει ένας κάλπικος “άγιος” φτιαγμένος για το κοσμικό φρόνημα, άγιος μετά από υπόδειξη του Πάπα ή των Οικουμενιστών, αλλά πάντα μακριά από την Αλήθεια και κοντά στο ψέμα. Και από την άλλη πλευρά συναντάμε το «άγιοι γίνεσθε, ότι εγώ άγιός ειμί». Πρόκειται για τον δρόμο της ταπείνωσης, του μαρτυρίου, του Σταυρού και του θανάτου, τον δρόμο του Σωτήρα Χριστού.

Εμείς γνωρίζουμε στην Ορθοδοξία μας ότι: «ὁ Χριστός ἠγάπησε τήν ἐκκλησίαν καί ἑαυτόν παρέδωκεν ὑπέρ αὐτῆς, ἵνα αὐτήν ἁγιάσῃ καθαρίσας τῷ λουτρῷ τοῦ ὕδατος ἐν ῥήματι, ἵνα παραστήσῃ αὐτήν ἑαυτῷ ἔνδοξον τήν ἐκκλησίαν, μή ἔχουσαν σπίλον ἢ ῥυτίδα ἤ τι τῶν τοιούτων, ἀλλ᾿ ἵνα ᾖ ἁγία καί ἄμωμος» (Εφεσ. 5, 25-27). Στο αγιογραφικό αυτό χωρίο η λέξη άγιος σημαίνει κατ’ ουσίαν αγιασμένος μέσω του βαπτίσματος και εν δυνάμει Άγιος κατά το μέτρο της πίστεως και του αγώνα του με τη βοήθεια της Θείας Χάριτος. Με πολύ απλά λόγια δηλαδή, δεν νοείται άγιος αβάπτιστος, δεν νοείται άγιος εκτός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. 

Οι ταλαίπωροι αιρετικοί βέβαια δημιουργούν τεχνηέντως αγίους, «ποιούν» αγίους ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν στη ζωή στο στρεβλό δόγμα τους. Δεν έχουν να επιδείξουν ούτε θαυμαστά σημεία του θανόντος προσώπου, ούτε άγια λείψανα, ούτε και ηθικό και ενάρετο βίο.

Δεν θα έπρεπε όμως να γίνεται λόγος για την τραγελαφική κατάσταση στην οποία έχουν υποπέσει οι αιρετικοί και άρον άρον αγιοποιούν πρόσωπα που θα τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά να μας προβληματίζει το γεγονός ότι η Διοικούσα Εκκλησία και οι Αιρετίζοντες Παρχιάρχες είτε εσκεμμένα δεν αγιοκατατάσσουν μεγάλες μορφές της Ορθοδοξίας μας που έφτασαν σε υψηλά στάδια αγιότητας είτε αγιοκατατάσσουν από συμφέρον τις παραπάνω είτε εισηγούνται την αγιοκατάταξη ανθρώπων επικίνδυνων για την Ορθοδοξία.

Στην περίπτωση των μεγάλων μορφών της Ορθοδοξίας που είναι σχεδόν απίθανο να αγιοκαταταχθούν από έναν δυτικόφρονα αιρετίζοντα Πατριάρχη είναι ο γέροντας Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, ο γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, όπως και πλείστοι άλλοι ακόμη άγιοι σημειοφόροι τους οποίους ίσως ονοματίσουμε σε επόμενο άρθρο. 

Όσον αφορά τις από συμφέρον αγιοκατατάξεις ή αλλιώς τις κατά συρροή αγιοκατατάξεις του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, την απάντηση δίνει ένα παλαιότερο άρθρο της Κατάνυξης με τίτλο «Νέες αγιοκατατάξεις- Αγιόφιλος ή Αγιομάχος τελικά ο Βαρθολομαίος;», στο οποίο παρατίθεται το εξής σχόλιο: «Καταλαβαίνουμε στ’ αλήθεια τι κάνει ο οικήτορας του Φαναρίου; Από τη μια επίσημα αναγνωρίζει την αγιότητα μακαρίων ψυχών και από την άλλη μολύνει την Πίστη εισάγοντας αιρέσεις και σχίσματα, άρα και αποκόπτοντας τους πιστούς από το Ύδωρ το Ζων το αλλόμενον εις ζωήν αιώνιον! Δηλαδή πιο απλά στερεί στον κάθε πιστό τη δυνατότητα να αγιάσει, να φτάσει στο ζητούμενο και ποθούμενο, που είναι η ένωση με τον Θεό, αφού η αίρεση στερεί αυτό το δικαίωμα. Πόσο μάλλον η παναίρεση του Οικουμενισμού με την οποία έχει μολύνει εδώ και χρόνια την Εκκλησία μας ο π. Βαρθολομαίος.

Έχουν ανάγκη οι Άγιοί μας να αγιοκαταταχτούν και μάλιστα από έναν Εκκλησιομάχο Πατριάρχη; Ο Θεός τους αγίασε όχι ο π. Βαρθολομαίος».

Οδηγούμαστε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η προαίρεση αιρετικών και αιρετιζόντων λίγο διαφέρει. 

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Σε επιμνημόσυνη δέηση για τη βασίλισσα Ελισάβετ ο Βαρθολομαίος
Ο Οικουμενισμός χαιρετά την εκδημία της βασίλισσας Ελισάβετ

Σχετικά άρθρα

Το ύδωρ το αλλοιούμενον

Άρθρο του μακαριστού πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη. "...δέν εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία. Οἱ ταγοί της δέν πετύχανε στήν Ὀρθοδοξία τή Χάρη τοῦ Θεοῦ. Μήν ἀντέχοντας τήν κενότητα μέσα τους ἀπό παρουσία Θεοῦ, προσχωροῦν ἐρωτοτροπώντας σέ ξένες πίστεις, στόν παπισμό, στόν οἰκουμενισμό, στήν πανθρησκεία τῆς νέας ἐποχῆς..."

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.