εικόνα άρθρου: Θρονικό  πανηγύρι στο Φανάρι
Γράφει ο Μέτοικος

Ο Χριστός μόνο εν τω μέσω αυτών δεν ήταν! 


Και στο φετινό θρονικό πανηγύρι «πεπληρωμένος χαράς» ο π.Βαρθολομαίος «ευχαρίστησε από τα βάθη της καρδιάς τον αγαπητό [του] αδελφό αγιώτατο πάπα Ρώμης  Φραγκίσκο», γιατί στο Φαναριώτικο γιορτάσι του έστειλε το «κολλητάρι» του τον καρδινάλιο Kurt Koch, που μαζί οδηγούν  την Ορθόδοξη Εκκλησία στον αύλακα του αντιχριστιανικού παπισμού.

Μνημόνευσε ο επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως τη συνάντηση «πλανεμένων ορθοδόξων» και αιρετικών Καθολικών στο δεύτερο κέντρο ξεπουλήματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας την Αλεξάνδρεια, και θυμήθηκε το κατάπτυστο κείμενο της Ραβέννας που αναφέρεται στην παράλογη εκκλησιαστική κοινωνία Ορθοδόξων και αιρετικών.

Κοντολογίς, ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος με την ομιλία του στη θρονική γιορτή περιέγραψε με ποιο τρόπο μπορεί να συνδιαλεχθεί το σκοτάδι με το Φως στο επίπεδο της συνοδικότητας σε τοπικό, περιφερειακό και οικουμενικό επίπεδο.

Μάλιστα διάβασε από θρόνου απόσπασμα από το κείμενο αποφάσεων της 15ης συνάντησης «πλανεμένων ορθοδόξων» και αιρετικών παπικών που έγινε στην  Αλεξάνδρεια, το οποίο λέει: «Ἔχοντες συσκεφθῆ [πλανεμένοι και αιρετικοί] ἐπί τῆς ἱστορίας τῆς δευτέρας χιλιετίας, ἀναγνωρίζομεν ὅτι μία κοινή ἀνάγνωσις τῶν πηγῶν δύναται νά ἐμπνεύσῃ τήν πρακτικήν τῆς συνοδικότητος καί τοῦ πρωτείου εἰς τό μέλλον. Συμφώνως πρός τήν ἐντολήν τοῦ Κυρίου ὅπως ἀγαπῶμεν ἀλλήλους ὡς Αὐτός ἠγάπησεν ἡμᾶς (Ἰωάν. ιγ΄, 34), ἀποτελεῖ χριστιανικόν μας καθῆκον νά ἀγωνιζώμεθα δι᾿ ἑνότητα ἐν τῇ πίστει καί τῇ ζωῇ».

Ενότητα «ἐν τῇ πίστει», με έμπνευση στην «πρακτικήν τῆς συνοδικότητος καί τοῦ πρωτείου εἰς τό μέλλον»!!

Μα δεν ντρέπονται καθόλου οι φιλοαιρετικοί επίσκοποι; Για ποια ενότητα «ἐν τῇ πίστει» μιλούν;

Μήπως έχουμε την ίδια πίστη με τους αιρετικούς παπικούς στην εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος; Οι Λατίνοι με το Filioque δεν υποβιβάζουν το Άγιο Πνεύμα στο επίπεδο των κτισμάτων, όπως διδάσκει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς;

Ο Ορθόδοξος Πατριάρχης Γρηγόριος ο Στ΄, απορρίπτοντας την πρόσκληση των παπικών για τη συνοδό τους το 1868, δήλωσε στην παπική αντιπροσωπεία  ότι σύνοδος, Εκκλησία και καθολικότητα για την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία «εστί και λέγεται εκείνο το άγιον και ακήρατον σώμα, εν ω ανεξαρτήτως του υλικού πληθυσμού αυτού συγκεφαλαιούται αγνή η διδασκαλία των Αποστόλων και η πίστης πάσης τοπικής Εκκλησίας, στηριχθείσα και βασανισθείσα από της θεμελιώσεως της Εκκλησίας…οι σεβάσμιοι Πατέρες… εισί το υπέρτατον κριτήριον της χριστιανικής αληθείας, εκείνοι εισίν η ασφαλής οδός, εφ’ ης δυνάμεθα να συναντηθώμεν εν αγίω φιλήματι της δογματικής ενώσεως…».

Σήμερα «λύκοι βαρείς, φθοροποιοί και ολέθριοι, εν σχήματι προβάτων» καινοτομούν σε βάρος της Πατερικής παραδόσεως ενστερνισθέντες, άλλοι φανερά και έτεροι δόλια, τα παπικά δόγματα. 

Ο επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, καταδεικνύοντας  το «ορθόδοξο φρόνημά» του,  μνημόνευσε με ιδιαίτερη συγκίνηση και «τήν Τακτικήν Γενικήν Συνέλευσιν τῆς Συνόδου τῶν Ἐπισκόπων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης», διότι ήταν παρών «προσωπικῶς εἰς τήν βραδυνήν προσευχήν τήν παραμονήν τῆς ἐνάρξεως τῆς Συνόδου»

Ο λόγος του Ευαγγελιστού Ιωάννη «Ἵνα πάντες ἕν ὦσι…» είναι το  móto όλων των οικουμενιστών για την ψευδεπίγραφη ενότητα. 

«Ἵνα πάντες ἕν ὦσι» με ποιες προϋποθέσεις; Με ποια δόγματα; 

Αποδεχόμενοι την ανυπόστατη, ψευδή και τυραννική εξουσία και μοναρχία του Πάπα; Δεχόμενοι την παπική προσθήκη στο Σύμβολο της Πίστεως, λέγοντας ότι το Πνεύμα το Άγιο εκπορεύεται εκ του Πατρός και του Υιού; 

Αντικαθιστώντας τον ένζυμο και τέλειο άρτο με τον άζυμο;

Νοθεύοντας με λίγα λόγια τα δόγματα της ευσεβούς πίστεως μας, τις παραδόσεις της Εκκλησίας και την τάξη της,  τα οποία ανέτρεψαν και διέφθειραν οι κακόδοξοι Λατίνοι;

«Ἡ ἑνότης τήν ὁποίαν ἐπιζητοῦμεν [λέγει ο π.Βαρθολομαίος] καί διά τήν ὁποίαν εἰργάσθημεν μέ ζέσιν περισσότερον ἀπό μισόν αἰῶνα δέν εἶναι πολυτέλεια», καθότι «Ἀγωνιζόμεθα ἀμφότεροι [κακόδοξοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας και αιρετικοί παπικοί] διά τόν σεβασμόν τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου, διά τήν εἰρήνην, τήν καταλλαγήν καί τήν ἀλληλεγγύην» καθώς «ἡ συνεργασία τῶν θρησκειῶν συμβάλλει μεγάλως εἰς τήν παγκόσμιον εἰρήνην καί ὅτι ὁ θρησκευτικός φονταμενταλισμός ἀποτελεῖ σοβαρώτατον ἐμπόδιον διά τήν πορείαν αὐτήν».

Με δικά του λόγια, αυτήν την ένωση θέλει ο π.Βαρθολομαίος, ένωση πολιτική και όχι ένωση στην πίστη, ένωση ενταγμένη στα σχέδια της Νέας Τάξεως και τους στόχους της παναίρεσης του Οικουμενισμού της οποίας ολοφάνερα είναι μπροστάρης.

Πριν από τον π.Βαρθολομαίο αυτοκράτορες με εξουσία ζωής και θανάτου και δαιμονόπληκτοι πατριάρχες πέτυχαν με σύνθημα το «Ἵνα πάντες ἕν ὦσι» την πρόσκαιρη ένωση με τους αιρετικούς Λατίνους, για να αποτύχουν οικτρά στην ένωσή τους με τον Χριστό, επειδή ποτέ τους δεν πίστεψαν ότι ο Πατήρ τον απέστειλε στον Κόσμο

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Ο π.Βαρθολομαίος και η «σύγχρονη ταυτότητα της Εκκλησίας»
Η καταφρόνηση αποφάσεων Αγίων Τοπικών Συνόδων από τον π. Βαρθολομαίο
Πινακωτή πινακωτή!: Από τ’ άλλο μου τ’ αυτί, γιατί η «Μήτηρ Εκκλησία» είν’ κουφή!

Σχετικά άρθρα

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.