εικόνα άρθρου: To ΑΠΘ εάλω;
Άρθρο της Ελένης Καμπούρη

Αυτό που περιμένουμε από τα Πανεπιστήμια είναι να προάγουν την πνευματική πρόοδο κι όχι την ηθική παρακμή και κατάπτωση 


Για τις παρελάσεις της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και τις αξιώσεις τους, έχει χυθεί μελάνι πολύ. Άλλα τόσα δρώμενα έχουν λάβει χώρα σε όλο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα.

 Η είδηση

Ένα από αυτά είναι και η παρέλαση υπερηφάνειας που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες στην πόλη του Αγίου Δημητρίου και Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, τη Θεσσαλονίκη. 

Αυτό όμως που προκαλεί αρνητική εντύπωση είναι η συμμετοχή του ΑΠΘ στο EuroPride 2024 [1]. Οι δράσεις με τις οποίες συμμετείχε είναι οι εξής:

– Ανάρτηση rainbow σημαίας.

– Προβολή του ντοκιμαντέρ του Ιωσήφ Βαρδάκη με τίτλο: «ΑΚΟΕ – ΑΜΦΙ: Η ιστορία μιας επανάστασης (Να κοιμάμαι στο στήθος του)».

– Συζήτηση

– Συυμμετοχή του ΑΠΘ στα «φεστιβάλ υπερηφάνειας» και ανακοινώσεις για άλλες παγκόσμιες ημέρες.

Στην ανακοίνωση του site του ΑΠΘ αναφέρεται ότι: «Το ΑΠΘ θα απευθύνει χαιρετισμό και θα συμμετάσχει στην παρέλαση υπερηφάνειας. Τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας του ΑΠΘ που επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να προμηθευτούν το επίσημο μπλουζάκι κατά τη διάρκεια της προβολής του ντοκιμαντέρ στην Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ». Αξίζει να συμπληρώσουμε σε αυτό το σημείο ότι στην πρόσκληση που αναρτήθηκε στο site του ΑΠΘ για την συμμετοχή του στο Europride 2024, αναγράφεται σε κάποιο σημείο ότι απευθύνεται «στο προσωπικό και στους φοιτητές/φοιτήτριες/ φοιτητ@». 

Η Νέα Εποχή έχει αλώσει και τα Πανεπιστήμια 

Τι παρατηρούμε λοιπόν; Η Νέα Εποχή χρησιμοποιεί όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ως εμπροσθοφυλακή για την ισοπέδωση των Ελληνορθόδοξων χαρακτηριστικών του πιστού λαού. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση μάλιστα, όπου έγινε σημαία η «ελεύθερη διακίνηση ιδεών», αποτελεί πρόσφορο έδαφος για τον σπόρο της  «διαφορετικότητας» που όταν ανθίσει νομιμοποιεί κάθε «πρώην» ανωμαλία, κάθε «πρώην» πάθος και κάθε «πρώην» διαστροφή.

Ο Δυτικός Πολιτισμός, λοιπόν, της κοινωνίας δίχως Θεό, εκεί που όλα πλέον επιτρέπονται, έχει καταστήσει τα Πανεπιστήμια πεδία χρηματοδότησης για την αθώωση, την προβολή και την καθιέρωση των αρχών της Νέας Εποχής. Αυτά σε διεθνές επίπεδο. Στην Ελλάδα παρατηρούμε ανάλογα φαινόμενα με σπασμωδικό χαρακτήρα, όπου κάποιοι μεμονωμένοι πρόθυμοι ακαδημαϊκοί ηγούνται ιδεών και αξιών που σκοπό έχουν να αμβλύνουν το Ορθόδοξο κριτήριο του πιστού λαού. Kαι δίπλα σε αυτούς, οι Κυβερνήσεις χαράζουν παρόμοιες πολιτικές και εσχάτως η μεγάλη Ευρωπαϊκή μας πατρίδα επιβάλλει κανονισμούς και νόμους ανθελληνικούς και αντίχριστους δίχως ουσιαστική αντίσταση από κανέναν. Κυρίως από την διοικούσα εκκλησία. 

Κι ενώ το πανεπιστήμιο θα πρέπει να παραμένει ανεξάρτητο και ουδέτερο και να μην συμμετέχει σε τέτοιου είδους κινητοποιήσεις, παρατηρούμε ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Με όχημα το θεμελιώδες αγαθό της κοινωνικής ισότητας, το ΑΠΘ συμμετέχει και προωθεί την προβολή μιας κοινωνικής ομάδας η οποία προσπαθεί να μετατρέψει τον σεξουαλικό της προσανατολισμό στην γενικότερη κουλτούρας μιας ολόκληρης χώρας. 

Γιατί πρέπει επιλεκτικά να προμοτάρει κάποιες συγκεκριμένες συμπεριφορές και απόψεις οι οποίες διχάζουν την κοινωνία, αφού ένα μεγάλο μέρος της Ελληνορθόδοξης κοινωνίας και της ακαδημαϊκής κοινότητας θεωρεί πως κουλτούρες όπως τα Gay Pride ενισχύουν την πνευματική παρακμή και επιμένουν στην πολιτική ορθότητα της νεοεποχίτικης ιδεολογίας;

Η αφωνία της θεολογικής σχολής 

Πού είναι η θεολογική σχολή του ΑΠΘ και τι θέση θα πάρει; Θα ενστερνιστεί την στάση που τήρησε η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, αυτή της αφωνίας; Και γιατί ενώ διδάσκουν την άποψη των Αγίων Πατέρων ότι η ομοφυλοφιλία είναι ο «κολοφώνας των παθών» (Ιερός Χρυσόστομος), «κτηνώδες αμάρτημα» (Μέγας Βασίλειος), «παρά φύσιν» (Άγιος Γρηγόριος Νύσσης), τελικά τηρούν σιγή ιχθύος; 

Όταν ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος είναι ξεκάθαρος απέναντι στο Α Μ Α Ρ Τ Η Μ Α της ομοφυλοφιλίας λέγοντας ότι «μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι». (Α’ Κορινθ. 6,9), γιατί δεν βγαίνουν να ομολογήσουν όσα διδάσκουν, δηλαδή τα αυτονόητα;

Ομολογώντας τον Λόγο της Αλήθειας και του Ευαγγελίου, έτσι όπως μας παραδόθηκε από τους Αγίους Πατέρες μας, βοηθάμε τον συνάνθρωπό μας να γνωρίσει την Αλήθεια, να έρθει σε μετάνοια και μέσω της εξομολόγησης να σώσει την ψυχή του. Υπό το πρίσμα της Αγίας Γραφής η ομοφυλοφιλία είναι αμάρτημα και είναι από τα πάθη που εισήγαγε η ειδωλολατρία. 

Ο Απόστολος Παύλος μιλάει σκληρά και ωμά γι’ αυτό το καταστροφικό πάθος άρα κι εμείς οφείλουμε να μεταφέρουμε τα λόγια του Ευαγγελίου αυτούσια. Αυτά και άλλα παρόμοια δεν διδάσκονται στην θεολογική σχολή; 

Ή μήπως μαζί με τον οικουμενισμό και την ισλαμολαγνεία αποφάσισαν να αθωώσουν την ομοφυλοφιλία και τον σοδομισμό;

Και μέσα σε όλα αυτά γιατί δεν αντιδρά η θεολογική σχολή όταν βλέπουν τη βλασφημία απέναντι στο πρόσωπο του Αγίου Δημητρίου, καθώς ο Μεγαλομάρτυρας και πολιούχος της πόλης μέσω του εμβλήματος του ΑΠΘ εμφανίζεται στις αφίσες του ιδρύματος που διαφημίζουν αυτές τις εκδηλώσεις; 

Τι προάγει τελικά το Πανεπιστήμιο;

Ο προσηλυτισμός σε ομάδες που κάνουν σημαία την σεξουαλικότητα τους, δεν θα πρέπει να είναι ο σκοπός των Πανεπιστημίων και φυσικά θα πρέπει να προάγουν την υγιή κοινωνική συνείδηση, την ισότητα των ανθρώπων, την ηθική. 

Τι από όλα αυτά αποφάσισαν να προάγουν οι πρυτανικές αρχές του ΑΠΘ με δράσεις υπέρ του θεομίσητου πάθους της ομοφυλοφιλίας; 

Και πώς σχετίζεται η ισότητα των φύλων με τον σεξουαλικό προσανατολισμό κάποιων ανθρώπων; Το ΑΠΘ στηρίζει και συμμετέχει σε κάτι που διαχωρίζει τους ανθρώπους ακόμα και με βάση τα κοινωνικά φύλα; Συμφωνούν σε αυτό οι επιστήμονες του; Δεν υπάρχει επιστημονικός αντίλογος από επιστήμονες της Ιατρικής, της Βιολογίας, της γενετικής, της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας, απέναντι στην κουλτούρα των αμέτρητων κοινωνικών φύλων, που ευαγγελίζονται τα Gay Pride;

Αυτό που περιμένουμε από τα Πανεπιστήμια είναι να προάγουν την πνευματική πρόοδο κι όχι την ηθική παρακμή και κατάπτωση. Με τέτοιες δράσεις αμαυρώνεται το κύρος του και το όνομά του. Δεν είναι αυτός ο ρόλος του και η αποστολή του. Αν πραγματικά θέλει να προωθήσει την ισότητα, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, τα χρηστά ήθη, την αποδοχή της διαφορετικότητας, ας ασχοληθεί και με άλλες κοινωνικές ομάδες που έχουν πραγματική ανάγκη. Έχουν ξεχάσει τους φτωχούς και άπορους φοιτητές ή φοιτητές με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) και τους πολύτεκνους. 

Η ακαδημαϊκή παιδαγωγική αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση και θεμέλιο κάποιων λίγων ρομαντικών, μία άγνωστη λέξη των περισσότερων ακαδημαϊκών, που αποφασίζουν εν τοις πράγμασιν τον ρόλο του δασκάλου.

Η στείρα γνώση και η εκπαίδευση δεν προσφέρουν παιδεία αν αυτά δεν στηρίζονται στο ήθος και στον φόβο του Θεού.

Προστατέψτε την Θεσσαλονίκη μας

Κάνουμε επίκληση στο συναίσθημα, στη λογική και στο ήθος (αν έχει απομείνει ίχνος από όλα αυτά) όλων των μελών του ΑΠΘ. Μην επαναλάβετε τη συμμετοχή σας, σε τέτοια δρώμενα στο όνομα της δήθεν προόδου, της ισότητας και της δημοκρατίας. 

Έτσι φανερώνεται ότι τελείτε σε σύγχυση για τον ρόλο και την αποστολή σας. 

Σεβαστείτε τα χρηστά ήθη της κοινωνίας μας και μην υιοθετείτε τις θέσεις μιας μικρής μερίδας ανθρώπων που θέλουν να μετατρέψουν την πόλη μας σε κέντρο ανομίας, ηδονισμού και βλασφημίας. 

Ο Άγιος Δημήτριος και ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς που τόσο πολύ αγαπούν την πόλη μας και το έχουν αποδείξει (σε αντίθεση με την σύγχρονη θεολογική σχολή ΑΠΘ) να μετριάσουν την οργή του Κυρίου μας.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Τα «Α´ Παύλεια της Θεσσαλονίκης» και τα αντιΠαύλεια Gay Prides
Παρέμβαση στην επικαιρότητα [2024]
ΚΑΚΗ ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Σχετικά άρθρα

Η Βουλγαρία απαγορεύει τη «ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδα»

Άρθρο της Κωνσταντίνας Κοσμίδου Το κοινοβούλιο της Βουλγαρίας ενέκρινε νομοσχέδιο που προστατεύει τα παιδιά Το κοινοβούλιο της Βουλγαρίας στις αρχές του Αυγούστου ενέκρινε νομοσχέδιο που απαγορεύει τη «ΛΟΑΤΚΙ+ προπαγάνδα» στα σχολεία...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.