ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
Το έσωσε ή πάτωσε ο Ναυπάκτου;
30 Νοέ 2021
του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr
“Οἱ φανατικοί Χριστιανοί μέ χλεύασαν μέ ἐμπάθεια, κατά τόν συνήθη τρόπο τους”…
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Τα γεγονότα
Κυκλοφόρησε το γνωστό βίντεο ντοκουμέντο, όπου φαίνεται ο ίδιος να ομιλεί για ναζιστικές συμπεριφορές.
Στο βίντεο φαίνεται η ταραχή, ενδεχομένως και μια κάποια οργή ή υπερβάλλουσα αυστηρότητα.
Εμείς αξιολογήσαμε την εικόνα του ως εικόνα ανθρώπου που βρίσκεται σε πανικό.
Αυτή τη φορά από την ηρεμία του γραφείου του, με την άνεση που προσφέρει ο γραπτός λόγος, επανέρχεται επί του θέματος και επιμένει να στηρίξει την πρώτη του τοποθέτηση.
Οι πρώτες εντυπώσεις
Αυτό από μόνο του δημιουργεί δύο αρνητικές σκέψεις. Η πρώτη έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του ανδρός που φαίνεται αμετανόητος. Η δεύτερη έχει να κάνει με τη σκοπιμότητα. Άραγε γιατί επιμένει και εκτίθεται;
Στο περιεχόμενο τα πράγματα γίνονται χειρότερα
Φανατικοί και εμπαθείς λοιπόν. Θα σταθούμε σε αυτές τις δύο λέξεις με ειλικρίνεια και σεβασμό στο πρόσωπο του Μητροπολίτη Ναυπάκτου.
Η οριζόντια αξιολογική κρίση του που περικλείεται στις δύο αυτές λέξεις αποτελεί τον πυρήνα, την καρδιά του προβλήματος.
Όταν ένας Επίσκοπος, ένας Μητροπολίτης, ένας Αρχιερέας του Χριστού, ενώ έχει διαπράξει ολοφάνερο επικοινωνιακό έγκλημα, εξαφανίζει από το δημόσιο διάλογο με αυταρχικό τρόπο τις φωνές που αντέδρασαν δίκαια, τότε η στάση του αυτή είναι πολύ χειρότερη από το επικοινωνιακό απαράδεκτο ατόπημα.
Ενώ πριν μια ειλικρινής συγγνώμη θα ήταν αρκετή, με τη στάση του αποκαλύπτει πως η λέξη αυτή φαίνεται να είναι άγνωστη στο λεξιλόγιο των σύγχρονων Αρχιερέων.
Είμαστε αντιμέτωποι με την πραγματική διάσταση του προβλήματος, την αμετανοησία της πλάνης, τον τύφο της Αίρεσης, την άρση της Χάριτος μετά το Κολυμπάρι, που πλήττουν το σώμα των Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδας πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
Εξαιρέσεις που δεν χαρακτηρίζονται όλες από αγαθή προαίρεση και υγιή πίστη, αλλά ακόμα και εξαιρέσεις που δεν αποκαλύπτονται από δειλία ή διπλωματία. Ελάχιστες πάντως.
Πέτυχε τελικά τον στόχο του;
Χειρότερη από τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε ακόμα είναι η “ξεπέτα” του περιεχομένου του άρθρου του, δίχως παραπομπές στις πηγές, εκτός και αν θεωρεί εαυτόν ιστορικό και μάλιστα αυθεντία.
Επιεικώς ατυχής και η επιμονή στο επιχείρημα της σύνδεσης πρακτικών με τη Ναζιστική Γερμανία (άρα της τότε εξουσίας) όσων είναι επιφυλακτικοί με το εμβόλιο και κάθετα αντίθετοι με κάθε έννοια υποχρεωτικότητας (άρα απέναντι από την Εξουσία).
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας ελέγχεται για τη στάση που κράτησε με αφορμή την παγκόσμια υγειονομική κρίση.
Επέλεξε να γίνει γιουσουφάκι της εξουσίας, τραγικός παρονομαστής στην επιχείρηση διαίρεσης της κοινωνίας.
Όταν τελικά διχάζεται ο κόσμος, το αιώνιο ερώτημα είναι ένα: Ποιο κομμάτι της είναι με τον Χριστό;
Εμείς, Σεβασμιώτατε, είμαστε με τον Χριστό. Είμαστε στην Αποτείχιση καταγγέλλοντας τη στάση σας πριν τον κορωνοϊό.
Το κινδυνευόμενον είναι η Ορθόδοξη Πίστη.
ΥΓ. Αλήθεια επανέρχεται στην Ελλάδα ο αιρετικός Πάπας. Άραγε ως Ιεράρχες θα σπεύσετε να του φιλήσετε το χέρι και να πάρετε την ευχή του;
Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra
Δείτε σχετικά:
– Ποιούς κατηγορεί για Ναζιστικές νοοτροπίες, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος;
– Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος ανακάλυψε «προτεσταντική αρχή» στην Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
– Η τραγική μετάλλαξη του Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ.Ιερόθεου δεν έχει τέλος!