εικόνα άρθρου: Το κατά Βαρθολομαίον αντίθε(τ)ο ευαγγέλιο
Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

Ως πότε, από σεβασμό στο θεσμό, θα μένει στο απυρόβλητο ένας Πατριάρχης ή Αρχιερέας που κηρύττει προσωπικές απόψεις;


Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, μιλώντας στην αγγλική γλώσσα1, ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Ένα από τα μαθήματα που διδαχθήκαμε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης πανδημίας —αν και με πολύ οδυνηρό και σίγουρα ακούσιο τρόπο— είναι ότι κανείς δεν σώζεται μόνος του, κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι. Οι απειλές που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας αυτή τη στιγμή μπορούν να αντιμετωπιστούν και να ξεπεραστούν μόνο σε συνεργασία.

Και εδώ είναι που ο διάλογος και η σύμπραξη των θρησκευτικών κοινοτήτων αποδεικνύονται ουσιώδη και ζωτικής σημασίας. Διότι, είτε μιλάμε για τον Covid-19, είτε για την κλιματική αλλαγή, ή για το προσφυγικό αδιέξοδο, σίγουρα έχουμε να κάνουμε με πρωτόγνωρες προκλήσεις.

Αυτός είναι ο λόγος που αναφερόμαστε σε αυτές και ως κρίσεις, που είναι ένας ελληνικός όρος, ο οποίος υποδηλώνει την απαγγελία «κρίσεως» —ακριβώς επειδή αξιολογούμαστε με βάση τον τρόπο που ανταποκρινόμαστε σε αυτές τις περιστάσεις, καθώς είναι σημεία καμπής ή φαινόμενα που διαμορφώνουν καθοριστικά τις ζωές μας.

Στην πραγματικότητα, ενώ ο κορωνοϊός μπορεί να σχετίζεται με την ιατρική, η ρύπανση με την επιστήμη και η μετανάστευση με την πολιτική, ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρινόμαστε και επιλέγουμε να επιλύσουμε αυτές τις προκλήσεις είναι ακριβώς εκεί που πρέπει να εμπλέκονται η πίστη και η θρησκεία.»

Διαβάζουμε ξανά γιατί δεν μπορούμε να πιστέψουμε αυτό που διαβάσαμε: “… κανείς δεν σώζεται μόνος του, κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι”!!

Κάτι έχει παρερμηνευθεί εντελώς εδώ. Εννοείται ότι αγαπάμε αλλήλους… αλλά ΩΣ εαυτόν. Αν δεν φροντίσω εγώ για μένα τι μπορώ να δώσω στον πλησίον;

Άραγε κηρύσσεται καινούργιος Θεός; Και δεν είναι σοβαρό ατόπημα αυτό; Δεν “ανατινάζει” το σωτηριολογικό έργο του Κυρίου; Ποιοι επιχειρούν την αγαπολογία να την κάνουν “Ιερό Κανόνα”;

Θεός φυλάξοι.

Ή όλοι ή κανένας; Και οι τόσες Αγιοκατατάξεις γίνονται για το θεαθήναι; Υπάρχει Παράδεισος και κόλαση; Αυτοί που είναι στην κόλαση ήδη καταδικάζουν και όλους τους ζωντανούς;

Δεν είναι, βεβαίως, τυχαία αυτή η διατύπωση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Και είναι το απαύγασμα του οικουμενισμού. Αναιρεί όλη την παράδοση. Η εβραιομασονική νεοεποχίτικη ατζέντα προχωράει βάσει σχεδίου:
Προλογίζοντας το έργο του Επισκόπου Κ. Ware: «Οικολογική κρίση και ελπίδα», η Θεοδότα Νάντου, ως υπεύθυνη πολιτικής του WWF Ελλάς, προφανώς εμπνευσμένη από τον Επίσκοπο, επισημαίνει, ως μία μεγάλη και ουσιώδη διαφορά της ανατολικής παράδοσης από αυτή της Δύσης, το γεγονός ότι στην πρώτη η σωτηρία παύει να είναι αυστηρά ατομική. Και συνεχίζει γράφοντας πως «σε αυτό ακριβώς το σημείο κρύβεται και η «οικολογική» ουσία της Ορθόδοξης παράδοσης”2.

Σίγουρα μία τέτοια δήλωση από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο είναι τυράκι στη φάκα της παραπληροφόρησης των συστημικών ΜΜΕ.

Την ίδια ώρα που γίνονται συνέδρια επί συνεδρίων για τα fake news στην Ορθοδοξία, έρχεται μία μόνο δήλωση από τα Πατριαρχικά χείλη να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

«Η Μητέρα Εκκλησία, το Ευαγγέλιο, η Ορθοδοξία… είναι ό,τι λέω εγώ! Όποιος διαφωνεί με εμένα, είναι εκτός εκκλησίας, είναι σχισματικός, είναι φανατικός και φονταμενταλιστής, χωρίς αγάπη…».

Η ερώτηση είναι απλή και ξεκάθαρη:

Στην Ορθοδοξία ο κλήρος μπορεί να εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις, ξένες προς το Ευαγγέλιο, τις Ιερές Συνόδους, την Ιερά μας Παράδοση και τους Αγίους Πατέρες;

Ας κρατήσει, λοιπόν, ο Πατριάρχης και κάθε επίδοξος νεοευαγγελιστής κληρικός τις απόψεις του για τον εαυτό του.

Το κάθε κατσικάκι από το ποδαράκι του κρέμεται και θα κριθεί από τον Κύριο αν άκουσε και αν φύλαξε το Νόμο Του. Μακάριοι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν.

Φτάνει πια με την αυθαιρεσία στο Ιερατείο. Ο τοξικός φαρισαϊσμός δηλητηριάζει τον πιστό λαό και στρώνει το χαλί στην παναίρεση του Οικουμενισμού που μας χωρίζει από τον Θεό.

Μη γένοιτο.

Ευλογημένα Χριστούγεννα.

  • 1 Ήταν κεντρικός ομιλητής στη συνάντηση “Religious Leaders Unite for Climate Peace in Solidarity with Refugees” (Οι θρησκευτικοί ηγέτες ενώνονται υπέρ της κλιματικής ειρήνης εν αλληλεγγύη με τους πρόσφυγες), που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2023, στην έδρα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, στη Γενεύη, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Διάσκεψης για τους Πρόσφυγες και τους Μετανάστες, η οποία διοργανώνεται από 13 έως 15 Δεκεμβρίου, στην ίδια πόλη, από την Επιτροπή του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες (UNHCR, the UN Refugee Agency).
  • 2 Κωνσταντίνος Τρ. Τσουράπας Η σωτηρία δεν είναι ατομική υπόθεση

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Πράσινος ή Άγιος ο Βαρθολομαίος – Οικουμενιστικά πράσινα άλογα και πράσσειν άλογα
Ο Πατριάρχης βάφτηκε Πράσινος
Ο «πράσινος» και φεμινιστικός χαρακτήρας της σχεδιαζόμενης πανθρησκείας

Σχετικά άρθρα

Οι πρασινάδες της οικουμενιστικής κλιματικής αλλαγής

Άρθρο της Ελένης Καμπούρη Για να αγαπήσεις εν αληθεία την κτίση, θα πρέπει να αγαπάς και να λατρεύεις ορθά τον Παντοδύναμο Δημιουργό Η είδηση O Πατριάρχης Βαρθολομαίος [1] σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.