Ελευθέριος Κοσμίδης

Το “ναρκοπέδιο” των δηλώσεων του Αρχιδιακ. Ιωάννη Χρυσαυγή

εικόνα άρθρου: Το “ναρκοπέδιο” των δηλώσεων του Αρχιδιακ. Ιωάννη Χρυσαυγή
του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

“Και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης”

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο Αρχιδιάκονος και Θεολογικός Σύμβουλος της Αρχιεπισκοπής Αμερικής Ιωάννης Χρυσαυγής, σε άρθρο του σε οικουμενιστικό εκκλησιαστικό site, στο οποίο αρθρογραφεί τακτικά, στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής για την καθαιρετέα πράξη του της βάπτισης παιδιού ομόφυλου ζευγαριού, έστησε ένα θεολογικό ναρκοπέδιο, το οποίο ξεπερνά σε επικινδυνότητα την εκτροπή Ελπιδοφόρου. 

Μερικές από τις οικουμενιστικές θεολογικές και εκκλησιολογικές “νάρκες” παραθέτουμε ενδεικτικά στη συνέχεια

  • Αποκάλυψε [η θύελλα αντιδράσεων] επίσης πόσο άσχετη είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία με την πραγματικότητα και τον κόσμο”. 

Η διαπίστωση αυτή άραγε πώς ερμηνεύεται με βάση το Ευαγγέλιο: “Εἶπεν ὁ Κύριος· ταῦτα ἐντέλλομαι ὑμῖν, ἵνα ἀγαπᾶτε ἀλλήλους. Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν. Εἰ ἐκ τοῦ κόσμου ἦτε, ὁ κόσμος ἂν τὸ ἴδιον ἐφίλει· ὅτι δὲ ἐκ τοῦ κόσμου οὐκ ἐστέ, ἀλλ’ ἐγὼ ἐξελεξάμην ὑμᾶς ἐκ τοῦ κόσμου, διὰ τοῦτο μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος.  (Ιω. ιε΄17)

  • Το παρατηρήσαμε στην απάντηση στον COVID-19”, 

Με ξεκάθαρο στόχο όσους αντέδρασαν στα βλάσφημα υγειονομικά μέτρα και δεν υποτάχθηκαν στον υγειονομικό ρατσισμό, ομογενοποιώντας στον βωμό της κοινωνικής ευθύνης και συμμόρφωσης την Ορθοδοξία με κάθε άλλη πίστη.

  • “Το είδαμε στην υπεράσπιση του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία”

Με στόχο όσους θεωρούν πως ο Εβραίος Ζελένσκι και τα νεοναζιστικά τάγματα Αζόφ έπαιξαν πολιτικά το ίδιο παιχνίδι που έπαιξε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος εκκλησιαστικά: το παιχνίδι των δυτικών. 

  • “Εκεί διαπρέπουμε σε επιδεικτικές τελετουργίες και επιδεικτικά άμφια”.

Με στόχο την Επισκοπική και όχι μόνο ματαιοδοξία. Όταν βλέπουμε τέτοιον “κλαδικό” κανιβαλισμό, είμαστε έτοιμοι για τα χειρότερα. Πάντως στις φιέστες και στα επιδεικτικά τον Πατριάρχη και τον Αμερικής δεν τους πιάνει κανείς, και αυτή είναι μία ένδειξη πως ο αρθρογράφος έχει χάσει την ψυχραιμία του. 

Στη συνέχεια στρέφεται, μέσω του Μητροπολίτη Πειραιώς, εναντίον του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου για την βάπτιση παιδιού ομόφυλου ζευγαριού, που τότε ΔΕΝ αντέδρασε κανείς:

  • Ο μητροπολίτης Πειραιώς αγνόησε μια παρόμοια βάπτιση στο κέντρο της Αθήνας πριν από μερικά χρόνια”

Στρέφεται εναντίον της Ιεράς Συνόδου, όταν κουνά το δάχτυλο στην Εκκλησία που απευθύνθηκε στο Πατριαρχείο:

  • “Όταν μια ανεξάρτητη εκκλησία προσεγγίζει το οικουμενικό πατριαρχείο για το τι συνέβη, πρέπει να αναρωτηθώ τι ακριβώς κρύβουν οι φόβοι μας για αυτό το γεγονός”.   

Στρέφεται, μέσω του μητροπολίτη Πειραιώς εναντίον όλων των Ορθοδόξων επισκόπων, όταν απευθύνει ρητορικό ερώτημα για την ομοφυλοφιλία στους Ορθόδοξους Επισκόπους;

  • “Πώς θα απαντούσε ο μητροπολίτης, αν τον ρωτούσαν αν υπάρχουν γκέι επίσκοποι στην εκκλησία;”.

Το παράδοξο είναι πως δεν αντέδρασε κανένας μητροπολίτης, ούτε για να απαντήσει ούτε με κάποια μήνυση και αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση.

Τρία επιπλέον σημεία που αξίζει να προσέξουμε

Στο σημερινό άρθρο σκοπός μας είναι να επισημάνουμε τρία σημεία που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κατά τη δική μας εκτίμηση: 

Α) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι παρατηρητήριο καταγραφής “ομοφοβικών” στάσεων. Δεν είναι μια ΜΚΟ υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αν έτσι αισθάνεται ένας Αρχιδιάκονος, το πρόβλημα το έχει ο ίδιος, όχι η Ορθοδοξία.    

Β) Το άρθρο συνιστά ξέσπασμα, οργή, αγανάκτηση! Για ποιο πράγμα; Για τις αντιδράσεις; Για την δράση (στάση + συμπεριφορά του Αρχιεπισκόπου Αμερικής) δεν θα συζητήσουμε; Για το αν είναι καθαιρετέος υπό των Ιερών κανόνων ήδη; Για την δική του στάση δεν “ξεσπούν” οι Άγιοι; Η παρερμηνεία Αγιογραφικων χωρίων και συναξαρίων Αγίων της Εκκλησίας μας και η χρήση τους για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, συνιστά βλασφημία του Αγίου Πνεύματος από τον ίδιο τον αρθρογράφο και τους ομοίους του. Όταν οι προσωπικές – επίσημες απόψεις ενός Αρχιεπισκόπου – και η επίσημη αντίδραση της Αρχιεπισκοπής, έστω και μέσω αρθρογραφίας, ΔΕΝ αποτελούν συνέχεια του Ευαγγελίου, της Ιεράς Παράδοσης και της Αγιοπατερικής διδασκαλίας, τότε συνιστούν αιρετικές “αξιόποινες” πράξεις. 

Γ) Το τελευταίο σημείο που έχει ενδιαφέρον είναι η αποκάλυψη της πρακτικής των οικουμενιστών, όταν μάλιστα αποκαλύπτουν την σκοπιμότητα των δικών τους κειμένων. Αναφέρει στο τέλος του “οργισμένου” άρθρου του ο Αρχιδιάκονος και Θεολογικός Σύμβουλος της Αρχιεπισκοπής Αμερικής Ιωάννης Χρυσαυγής:

Η Κατάνυξη για ακόμη μία φορά, σταθερά και αταλάντευτα, έχει “διαβάσει” τα γεγονότα και με παρρησία έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου και ανέδειξε τον οικουμενιστικό κίνδυνο.
Στην πρώτη περίπτωση με ένα άρθρο καταπέλτη του μακαριστού ομολογητή γέροντά μας π. Νικολάου Μανώλη και στη δεύτερη περίπτωση με το αποκαλυπτικό άρθρο Fanari Papers. Όταν ένα κείμενο παρουσιάζεται σαν επιστημονικό, θεολογικό, γραμμένο υπό επιτροπής ειδικών, δήθεν επεξεργασμένο για χρόνια και τελικά παρουσιάζεται ως κείμενο που “τολμά να εξετάσει την ομοφυλοφιλία”[υπονοώντας πως το πάθος αυτό δεν είναι σαφώς, με σεβασμό και ποιμαντικό τρόπο διατυπωμένο στη διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας], τότε μπορούμε όλοι να κατανοήσουμε την σκοπιμότητα πίσω από τα κείμενα και της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου και των “παραγώγων” της. Οι αποκαλύψεις, τα “καρφιά” Χρυσαυγή και οι προεκτάσεις τους πρέπει να προκαλέσουν θύελλα αντιδράσεων από τους Ιεράρχες όλης της Ορθοδοξίας. Όταν την οικονομία την μετατρέπει κανόνα σε σχέση με τον γάμο Ορθοδόξων με ετερόδοξους ή την βάπτιση παιδιών ζευγαριού με πολιτικό γάμο, ανοίγει μέσω του Κολυμπαρίου την κερκόπορτα της ομοφυλοφιλίας. Και δεν την ανοίγει απλώς αλλά την ανατινάζει με ερωτήσεις περί της ομοφυλοφιλίας των Επισκόπων στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Φρίκη.    

Αντί επιλόγου

Η Ορθοδοξία τα 30 χρόνια πατριαρχίας Βαρθολομαίου παραδίδεται άνευ όρων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Η ομογένεια με τη σειρά της, είναι καζάνι που βράζει. Τα δολάρια για την αποκατάσταση της καταστροφής στο Βαλουκλή και τα καμώματα Ελπιδοφόρου στην Παναγία Σουμελά σκοπό έχουν να εξευμενίσουν τον Πατριάρχη, που όσο δεν παίρνει θέση, καθίσταται συνένοχος στη συνείδηση του πιστού λαού της ομογένειας. Ανθολογήσαμε χαρακτηριστικούς τίτλους με τις αντιδράσεις πριν και μετά την επίσημη “απάντηση” Χρυσαυγή, που περιγράφεται τέλεια από το αγιογραφικό: “Και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης”(Ματθ. 27, 64),  

Κύπρου Χρυσόστομος: Νομίζω ότι έκανε λάθος, όταν το έκανε. Δεν έπρεπε να φύγει. Αγαπάμε τους ανθρώπους, δεν τους μισούμε, αλλά αυτό το πράγμα είναι έξω από την Παράδοση του Χριστιανισμού.

Helleniscope του Νίκου Σταματάκη: Πόσο ήταν η πληρωμή για τη βάπτιση; Ο Ελπιδοφόρος, ο Βαρθολομαίος ΚΑΙ ο Ιερώνυμος είναι συνυπαίτιοι!!

Monomachos The blog of George & Gail Michalopulos: Πιο πολύ, όσοι κάηκαν από αυτό το σκάνδαλο έχουν υποχωρήσει σε αμυντικές θέσεις (αλίμονο, όχι ο Δ. Γιάννης Χρυσαυγής που συνεχίζει να ρίχνει βενζίνη στη φωτιά). Μιλάω συγκεκριμένα για τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο και τον ίδιο τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Global Orthodox Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για όσα έκανε ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος. Όλοι οι θεοσεβούμενοι επίσκοποι σε όλο τον κόσμο πρέπει να καταδικάσουν δημόσια τις πράξεις του. Πρέπει να εκδώσουν δηλώσεις αφορισμού, να τον καθαιρέσουν επίσημα από την ιδιότητα του επισκόπου και να τον αποκλείσουν εντελώς από την Εκκλησία, μέχρι να δείξει μετάνοια.

Handwritings on the Wall Musings of Orthodox thinkers: Το τέλος της Ελπίδας. Γράφοντας για τους τελευταίους χειρισμούς φιλελεύθερων Καθολικών επισκόπων και την πίεση τους στον Πάπα Φραγκίσκο, ο Ορθόδοξος διανοούμενος Rod Dreher το δηλώνει για τον Αρχ. Ελπιδοφόρο: «Ο ξύπνιος προϊστάμενος της ελληνορθόδοξης εκκλησίας στις ΗΠΑ έχει προκαλέσει τεράστιο σάλο στην παγκόσμια Ορθοδοξία, βαφτίζοντας τα παιδιά ενός ζευγαριού ομοφυλόφιλων ανδρών, σε αυτό που διαβάζεται (και διακηρύσσεται από ένα από τα ζευγάρια) ως έμμεση προσπάθεια για τη νομιμοποίηση του γάμου ομοφύλων εντός της Ορθοδοξίας. Αυτό που ήταν τόσο συγκλονιστικό σε αυτό δεν είναι μόνο ότι το έκανε ο Αρχιεπίσκοπος, αλλά ότι θα έκανε αυτού του είδους το ριζοσπαστικό πράγμα, αδιαφορώντας για την παράδοση και το πώς θα φαινόταν σε άλλους ιεράρχες. Η σπανιότητα τέτοιων πραγμάτων στην Ορθοδοξία και η διαμαρτυρία που έχει προβλεφθεί μαρτυρούν τη σταθερότητα της ορθόδοξης παράδοσης».

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
– Ο Αμερικής αποθρασύνθηκε ή τα απόνερα μιας σαπουνόπερας με πρωταγωνιστή τον Ελπιδοφόρο
– Αμερικής Ελπιδοφόρος: Τα ποσά που «ζαλίζουν»
– Αμερικής Ελπιδοφόρος: από ηγέτης της Ελληνικής Ομογένειας κομπάρσος της Τουρκικής διπλωματίας | Κατάνυξη

Σχετικά άρθρα

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.