Ελευθέριος Κοσμίδης

Αρχιεπισκοπικά και Πρωθυπουργικά ραπίσματα κατά της αλήθειας

εικόνα άρθρου: Αρχιεπισκοπικά και Πρωθυπουργικά ραπίσματα κατά της αλήθειας
Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

Μια προκλητικά εσπευσμένη συνάντηση που δε σεβάστηκε την αγιότητα των ημερών, στοχεύοντας σε φτηνά προεκλογικά οφέλη


Δεν αξίζει για τέτοιους ηγέτες ούτε γραμμάριο μελάνης παραπάνω να ξοδέψει κανείς. Το θέμα είναι ένα:
Η αντίδραση της Εκκλησίας για την ψήφιση από την Κυβέρνηση του νομοσχεδίου για τη νομιμοποίηση του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων και την τεκνοθεσία των ομοφυλοφίλων ζευγαριών.

Η Κυβέρνηση εισήγαγε ένα μιαρό νομοσχέδιο και η Βουλή των Ελλήνων το υπερψήφισε. Με φωτεινά γράμματα ενώπιον του Θεού γράφτηκε το όνομα των βουλευτών που το καταψήφισαν. Αντιθέτως καταγράφηκαν αιωνίως ως εχθροί της πίστεως οι εμπνευστές και όσοι εκ των Βουλευτών υπερψήφισαν το βλάσφημο νομοσχέδιο.

Το ζητούμενο όσον αφορά στους πολιτικούς αυτής της χώρας είναι κατά πόσο η βλασφημία αυτή θα μείνει χαραγμένη στη συνείδηση του πιστού λαού και θα στείλει τους θεομάχους βουλευτές στα σπίτια τους, για να τους δώσει μια ευκαιρία για μετάνοια.

Ο διχασμός που προξενούν στην Ελληνική κοινωνία οι πολιτικοί δεν έχει τέλος, καθώς, αφού μας χώρισαν σε πλούσιους και φτωχούς με την οικονομική κρίση και έπειτα, μας χώρισαν επίσης:

  • σε πατριώτες και σε εθνομηδενιστές με την προδοσία της Μακεδονίας,
  • σε πονόψυχους και άσπλαχνους με την κρίση λαθρομετανάστευσης και ισλαμοποίησης της Ευρώπης,
  • σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους με την υγειονομική κρίση,
  • σε λογικούς συμμάχους και σε τρελούς φιλειρηνιστές για τους πολέμους σε Ουκρανία και Λωρίδα της Γάζας.

Η πολιτική μας ελίτ πήρε θάρρος από την ασθενική αντίδραση του λαού και έδωσε τη χαριστική βολή με την ψήφιση ενός νόμου, ο οποίος κυριολεκτικά παροργίζει τον Κύριο και προδίδει την Ορθόδοξη πίστη.

Εκείνοι, οι πολιτικοί, θα δώσουν λόγο στον Θεό για την ψυχή τους και το ήθος με το οποίο άσκησαν το καθήκον τους. Πολλοί Έλληνες πολίτες δεν είναι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί και δεν αντιλαμβάνονται πως το νομοσχέδιο που νομιμοποίησε τον γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων ξεπερνά κάθε προηγούμενο διχασμό.

Για τον πιστό λαό είναι στέρεη η πεποίθηση πως ο φρικτός αυτός νόμος αίρει τη Χάρη του Θεού από τους Έλληνες και από φωτιστές των εθνών γινόμαστε σταυρωτές του Κυρίου.

Από τη στιγμή που είναι ξεκάθαρο για το λαό ποια είναι η ευθύνη των πολιτικών, στο μικροσκόπιο μπήκε η στάση των Επισκόπων, οι οποίοι συναποτελούν την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ο θυμόσοφος λαός λέει: “Φωνή λαού, οργή Θεού”. Η δικαιολογημένη Ιερή Αγανάκτηση του πιστού λαού εκτονώθηκε με “μεγαλειώδεις” συνάξεις κεκλεισμένων των θυρών! Η προδοσία της Ιεραρχίας με συντεταγμένη πρωτοβουλία υπονόμευσε τη μόνη αντίδραση που κατέβασε τον πιστό λαό στο Σύνταγμα την βραδιά που ψηφίστηκε το βλάσφημο νομοσχέδιο.

Μετά μάλιστα την ψήφιση, καταγράφηκε μια δήθεν αντίδραση, όταν γύρισαν την πλάτη συμβολικά στους πολιτικούς και πολιτειακούς άρχοντες της χώρας, πανηγυρίζοντας την Κυριακή της Ορθοδοξίας στο καθολικό της Ι.Μ. Πετράκη και όχι στην Μητρόπολη Αθηνών.

Αυτή η “σκληρή τιμωρία” των Εκκλησιαστικών μας ταγών προς τους πολιτικούς κράτησε ένα 24ωρο, αφού την επόμενη μέρα δέχτηκαν όλους τους πολιτικούς εντός των Ιερών Ναών, δήθεν με αφορμή την τιμή στους ήρωες του 1821!

Φτάσαμε, λοιπόν, παραμονή της Μεγάλης Εβδομάδος και ενώ ανεβαίνει ο προεκλογικός πυρετός της Κυβέρνησης και όλων των κομμάτων που πρόδωσαν το Ευαγγέλιο του Κυρίου, αναζητούνται τρόποι είτε να εκτονωθεί η συσσωρευμένη δυσαρέσκεια, είτε να μεταφραστεί σε ψήφο αντίδρασης του πιστού λαού.

Στο πλαίσιο αυτό, με πρωτοβουλία του Μεγάρου Μαξίμου, συναντήθηκαν ο Αρχιεπίσκοπος και ο Πρωθυπουργός της χώρας.

Μίλησε ο Πρωθυπουργός για αγάπη και ενώ δεν αγάπησε και δεν σεβάστηκε την πίστη των Ορθοδόξων Ελλήνων, φέρνοντας και υπερψηφίζοντας το φρικτό νομοσχέδιο: “Μπαίνοντας στην Μεγάλη Εβδομάδα τα λόγια του Αρχιεπισκόπου για αγάπη και σεβασμό είναι πιο επίκαιρα από ποτέ”.

Μίλησε για πολιτικούς που καπηλεύονται την πίστη και για διχασμό, τη στιγμή που έφερε προς ψήφιση έναν νόμο ουσιαστικό διωγμό του Ευαγγελίου: “Να στήσουμε ένα ανάχωμα σε αυτούς που με τον πιο πρόστυχο τρόπο καπηλεύονται την Χριστιανική πίστη(..) Λες και κάποιοι είναι περισσότερο Χριστιανοί από κάποιους άλλους. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα πράγματα που διχάζουν τους Έλληνες”.
Αντίστοιχα από την πλευρά του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών απενεργοποίησε το ιερό καθήκον των Επισκόπων έναντι των πολιτικών αρχόντων: “Δεν κάνουμε διακρίσεις. Έχουμε τις σταθερές γραμμές μας. Το Ευαγγέλιο, τον λόγο του Θεού, τις θέσεις της Εκκλησίας. Πέρα από αυτές τις θέσεις, δεν μπορούμε να κινηθούμε”.

Η αντίδραση και ο έλεγχος των πολιτικών, κατά το παράδειγμα των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, αντικαταστάθηκε από την ανάγκη για συνεργασία: Δεν μπορώ ούτε εγώ να πάω σε πράγματα που δεν λέει το Ευαγγέλιο, κι ας τα πει οποιοσδήποτε πρωθυπουργός, εγώ κοιτάω αυτό που λέει το Ευαγγέλιο. Κι εκείνος μπορεί να έχει τις αρχές του. Δεν μπορώ να ταυτιστώ εγώ, ούτε εσύ να ταυτιστείς με συμφέροντα προσωπικά ή θέσεις που αύριο δεν θα έχουν καμία αξία. Είναι ώρα που πρέπει να σκεφτόμαστε σοβαρά και ιδιαίτερα αυτό το διάστημα που η πατρίδα μας έχει ανάγκη από συνεργάτες και συνεργασία. Καθένας έχει τις απόψεις του, μένει στις απόψεις του, παλεύει γι’ αυτές, ο χρόνος θα δείξει».

Υπάρχει μια χλιαρή δυσαρέσκεια από κάποιους Επισκόπους, αλλά αυτή δεν καταγράφεται στην πράξη όπως διαβάζουμε σε δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού ηλεκτρονικού τύπου:

Δεν συμφωνούν με την απόφαση αυτή, καθώς παρασκηνιακά θεωρούν ότι δίνει λάθος εικόνα και ότι η Εκκλησία θα πρέπει να είναι πιο σταθερή στις θέσεις της”[1].

Η άφεση αμαρτιών των αναξίων πολιτικών από την εκκλησιαστική διοίκηση μεταθέτει την ευθύνη και το χρέος στις πλάτες του πιστού λαού.

Αμφότεροι πολιτικοί και εκκλησιαστικοί ταγοί δεν διστάζουν να προκαλέσουν ακόμα και μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, οι μεν να νομοθετούν και οι δε να αμνηστεύουν το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας: “Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να βρεθεί στη Μητρόπολη Αθηνών τη Μεγάλη Πέμπτη, προκειμένου να παρακολουθήσει την Ακολουθία των Αγίων Παθών του Κυρίου”.

Απομένει η μόνη αγιοπατερική, ιεροκανονική και ευλογημένη αντίδραση, που δεν σε βγάζει από την Εκκλησία [2], αλλά διασώζει την Εκκλησία, η διακοπή της μνημόνευσης τέτοιων Επισκόπων, η Αποτείχιση.

Καλή Ανάσταση!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Σχετικά άρθρα

«Ψαλτήρι» Αρχιμανδρίτη στο Αμύνταιο απέναντι στην «αγαπολογία» του Αρχιεπισκόπου Αθηνών

Άρθρο της Πασχαλίδου Μαρίας. Μήπως, τελικά, θα πρέπει η Ιερά Σύνοδος, σύσσωμη, να ξεκαθαρίσει ποιες είναι αυτές οι ευλογημένες θέσεις της Εκκλησίας μας από τις οποίες δεν απομακρύνεται;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.