Επικαιρότητα

ΕΚΤΑΚΤΟ: Το Φανάρι αποτολμά την καθιέρωση κοινού εορτασμού του Πάσχα με τους Παπικούς

εικόνα άρθρου: ΕΚΤΑΚΤΟ: Το Φανάρι αποτολμά την καθιέρωση κοινού εορτασμού του Πάσχα με τους Παπικούς

Αμετανόητοι βαδίζουν ολοταχώς προς το τρίτο Σχίσμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, μετά το ημερολογιακό και το Ουκρανικό

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


«Ἐν τῷ πνεύματι τούτῳ, ἐκφράζεται ὁμοθυμαδόν ἡ εὐχή ὁ κοινός ἑορτασμός τοῦ Πάσχα κατά τό ἑπόμενον ἔτος ὑπό τῆς Ἀνατολικῆς καί Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, νά μή ἀποτελέσῃ μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλά τήν ἀπαρχήν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διά τόν ἑορτασμόν του κατ᾽ ἔτος, συμφώνως πρός τό Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» (Ανακοινωθέν Ι’ Συνάξεως της Ιεραρχίας του Οικουμενικού Θρόνου, 03/09/2024).

Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες του πιστού λαού. Το Φανάρι αποτολμά την καθιέρωση κοινού εορτασμού του Πάσχα με τους Παπικούς.

Οι Ιεράρχες του Οικουμενικού θρόνου συμπεριφέρθηκαν σαν μαριονέτες σε μια δυστοπική τραγωδία, μια παράσταση για ένα ρόλο, ένα θεατρινίστικο μονόπρακτο με πρωταγωνιστή τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο Αρχοντώνη.

Οι Ιεράρχες των Νέων Χώρων, χειρότεροι από μαριονέτες, κομπάρσοι σε βουβό κουκλοθέατρο, συμμετείχαν σε ένα σώμα που «δεν ήταν Σύνοδος», αλλά εξέδωσε «βαρυσήμαντο» ανακοινωθέν.

Η αχρωματοψία των ορθοφρονούντων, που έχει στήσει την άμυνα της στην κόκκινη γραμμή του Κοινού Ποτηρίου μετά των αιρετικών, δεν τους επιτρέπει να διακρίνουν πως η κόκκινη γραμμή έχει μετατεθεί πολύ νωρίτερα, στο Κολυμπάρι, και η μη αντίδρασή τους τώρα επιτρέπει στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο να προχωρά βιαστικά στην επίτευξη στρατηγικών στόχων, δίχως ουσιαστική αντίδραση. 

Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα με τους Παπικούς αποτελεί την πάγια επιδίωξη της Μασονίας στους σχεδιασμούς της για την Ορθοδοξία. Αυτό είχε επιχειρήσει ήδη από το 1969 ο μασόνος Πατριάρχης Αθηναγόρας, αλλά απέτυχε μετά από αντιδράσεις εκείνη την εποχή. 

Τώρα το Φανάρι επανέρχεται και μάλιστα με επίσημο ανακοινωθέν μετά τη Σύναξη 130 και πλέον Ιεραρχών του Οικουμενικού θρόνου, σε μια επίδειξη-απόδειξη της εκκλησιολογικής εκτροπής του «πρώτου άνευ ίσων» στην Ορθοδοξία, την οποία θέσπισε η Ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου Κρήτης. Με τον αέρα ενός πάπα της Ανατολής, δυστυχώς προέβη στο θεολογικό απονενοημένο διάβημα. 

Ο πιστός λαός των Νέων Χώρων έχει ιερό χρέος να μιμηθεί το λαό της Κωνσταντινούπολης και να υποδεχθεί τους δειλούς ποιμένες του όπως ακριβώς ο λαός της Βασιλεύουσας, μετά την προδοσία της πίστεως στη Φεράρα – Φλωρεντία. 

Η περιφρόνηση και η διακοπή κοινωνίας με εκείνους, οι οποίοι στο όνομα των Αγίων Πατέρων της Πρώτης εν Νικαία Οικουμενικής Συνόδου ποδοπατούν τους Ιερούς Κανόνες και προξενούν και τρίτο Σχίσμα στην Εκκλησία, είναι μονόδρομος.

Στώμεν καλώς στις επάλξεις του αγώνα για την Ορθοδοξία. Ελπίζουμε έστω και την ενδεκάτη να βρεθούν γενναιόψυχοι Επίσκοποι, να ελέγξουν την πορεία του Φαναρίου προς τη μιαρή ένωση, που παρασκηνιακά έχει ήδη γίνει. 

Υπάρχει ισχυρός θεολογικός αντίλογος και πάγια Ορθόδοξη θεολογική θέση, η οποία αναπτύσσεται εξαιρετικά στο βιβλίο «Οικουμενισμός και αλλαγή Πασχαλίου»

του μακαριστού μοναχού +Νικοδήμου Μπιλάλη [1]:

«Ἐπειδή λοιπόν ὁ κίνδυνος νέων σχισμάτων εἶναι ἐπί θύραις καί ἡ διείσδυση τῆς Μασονίας στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία διά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ προσέλαβε καταστροφικές διαστάσεις, ἐκδίδουμε τό παρόν βιβλίο τοῦ λογιώτατου καί θεολογικώτατου ἀείμνηστου Ἁγιορείτη Μοναχοῦ π. Νικοδήμου Μπιλάλη μέ τίτλο «Οἰκουμενισμός καὶ ἀλλαγή Πασχαλίου». Εἶναι ἡ καλύτερη μέχρι στιγμῆς μελέτη πού ἐγράφη γιά τίς προσπάθειες τῶν Οἰκουμενιστῶν νά ἀλλάξουν τά πασχάλια, ἀφοῦ πρῶτα ἔχασαν οἱ ἴδιοι τά πασχάλια, ὅπως παροιμιακά γράφει. Παρακολουθεῖ ἱστορικά τήν ἐξέλιξη τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα σε τέσσερις περιόδους. Ἡ πρώτη περίοδος περιλαμβάνει τήν ἀποστολική καί πρωτοχριστιανική ἐποχή μέχρι το 325 πού συνεκλήθη ἡ Α΄ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενική Σύνοδος. Ἡ δεύτερη περίοδος ἀρχίζει ἀπό τό 325 μέχρι τό 1582, κατά τό ὁποῖο ὁ πάπας Γρηγόριος προέβη στήν ἡμερολογιακή μεταρρύθμιση. Ἡ Τρίτη περίοδος ἀπό τό 1582 μέχρι το τέλος τοῦ 19ου αἰῶνος, κατά τήν ὁποία οἱ Ὀρθόδοξοι ἀντιδρούσαμε ἀποφασιστικά στην ἀλλαγή τοῦ Ἡμερολογίου καί τοῦ Πασχαλίου. Ἡ τέταρτη περίοδος ἀρχίζει ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 20οῦ αἰῶνος μέχρι σήμερα καί χαρακτηρίζεται ἀπό τίς προσπάθειες ἔξι πατριαρχῶν Κωνσταντινουπόλεως νά ἀλλάξουν καί τό Ἡμερολόγιο καί τό Πασχάλιο. Στό Ἡμερολόγιο πέτυχαν ἐν μέρει τήν ἀλλαγή μέ τήν δημιουργία διαιρέσεων καί σχισμάτων. Στό Πασχάλιο ἀπέτυχαν, καί προσπαθεί τώρα νά ἐπιτύχει ὁ πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Ἡ μελέτη τοῦ π. Νικοδήμου Μπιλάλη παρουσιάσθηκε ὡς εἰσήγηση στό ἱστορικό διορθόδοξο συνέδριο πού ὀργάνωσαν στήν Θεσσαλονίκη τό Τμήμα Ποιμαντικῆς καί Κοινωνικῆς Θεολογίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καί ἡ Ἑταιρεία Ὁρθοδόξων Σπουδῶν στήν Αἴθουσα Τελετῶν τοῦ Πανεπιστημίου (20-24 Σεπτεμβρίου 2004). Ὁ τίτλος τοῦ Συνεδρίου ἦταν: «Οἰκουμενισμός. Γένεση – Προσδοκίες – Διαψεύσεις». Τό Συνέδριο χαρακτηρίσθηκε ὡς «ἡ ἀπομύθευση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»…

Από τα Προλεγόμενα της εκδόσεωςΠρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση».

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Τι θα συζητηθεί μεταξύ των 130 και πλέον Ιεραρχών του Φαναρίου;

Σχετικά άρθρα

Όταν ο Επίσκοπος ΔΕΝ σιωπά, ο λαός έχει ελπίδα

Από την Κόνιτσα και το Δελβινάκι ο Μητροπολίτης Ανδρέας ανάβει τη φλόγα της ελπίδας στις ψυχές των Ορθοδόξων Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Στην αγρυπνία της Ιστορικής Μονής Παναγίας Μολυβδοσκεπάστου (24/8/2024) ο παραδοσιακός...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.