Επικαιρότητα

Επίσκοπος Χαριουπόλεως… Θεωρία των δύο πνευμόνων ή συμπτώματα πνευματικής εμβολής;

εικόνα άρθρου: Επίσκοπος Χαριουπόλεως… Θεωρία των δύο πνευμόνων ή συμπτώματα πνευματικής εμβολής;

Η εκτίμηση ενός παπικού Αρχιεπισκόπου προς τον Μέγα Αθανάσιο. Άραγε, πώς θα απαντούσε ο Μέγας Αθανάσιος σε μία τέτοια συμπάθεια;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο Επίσκοπος Χαριουπόλεως κ. Βαρθολομαίος, εκπροσωπώντας τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ. Μακάριο, επισκέφθηκε την Παρασκευή 18 Μαρτίου, τον παπικό Αρχιεπίσκοπο της Τασμανίας, κ. Julian Porteous, συνοδευόμενος από τον π. Δημήτριο Κατσή, ιερέα της Ενορίας της Αγίας Τριάδος Χόμπαρτ. Συζήτησαν για το φεστιβάλ Dark Mofo στο Χόμπαρτ, ένα βλάσφημο φεστιβάλ -όπως βλάσφημοι είναι οι ίδιοι- και επεσήμαναν την ανάγκη κοινής προσευχής για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Η συνομιλία τους πλαισιώθηκε γύρω από τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των δύο πνευμόνων της Εκκλησίας (σύμφωνα με τα λεγόμενά τους), της Ανατολής και της Δύσης.

Τέλος, ο Επίσκοπος Χαριουπόλεως χάρισε μια εικόνα του Χριστού στον παπικό Αρχιεπίσκοπο, ο οποίος με τη σειρά του τον ευχαρίστησε και μίλησε για την αγάπη του προς τους Πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας και ιδιαίτερα προς τον Άγιο Αθανάσιο.

Τραγική ειρωνεία! Ένας άνθρωπος χωρισμένος από τον Θεό, αποστάτης, αχαρίτωτος, άπιστος «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται, ο δε απιστήσας κατακριθήσεται» (Μάρκ.16,16), αποκλεισμένος από τη βασιλεία του Θεού, να εγκωμιάζει τον Άγιο Αθανάσιο. Ο Μέγας Αθανάσιος είναι ο «θείοις δόγμασιν ὑποστηρίζων»! Αυτός που κατήσχυνε την Αίρεση του Αρείου, ο οποίος διακήρυττε με τα κηρύγματα και τα συγγράμματά του ότι ο Χριστός δεν είναι Θεός αλλά κτίσμα του Θεού.

«Τα ίδια λοιπόν έπαθαν οι χριστομάχοι και δια τούτο έχουν περιπέσει εις αποκρουστικήν αίρεσιν. Διότι εάν είχαν κατανοήσει ορθώς και το πρόσωπον και το πράγμα και τον χρόνον του αποστολικού ρητού, δεν θα ασεβούσαν τόσο πολύ αναφέροντες τα ανθρώπινα εις την θεότητα, οι ανόητοι» (Μ.Αθανασίου, Κατά Αρειανών Α, ΕΠΕ 2,185)

Πώς θα απαντούσε άραγε ο Μέγας Αθανάσιος στη συμπάθεια ενός παπικού;

Το ερώτημα δεν θα απαντηθεί. Η σκληρή γλώσσα και η ιερή αγανάκτηση του Αγίου, είναι τροφή για σκέψη.

Ας μη λησμονούμε ακόμη ότι ο Επίσκοπος Χαριουπόλεως τελεί υπό τις οικουμενιστικές διαταγές του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας και κινεί έργο ιεραποστολικό για τη διάδοση του Οικουμενισμού. Τέτοιου είδους συναντήσεις, πρώτα ξεκινούν με κολακείες και έπειτα γίνεται η αδελφοποίηση, ότι δηλαδή ορθόδοξοι και παπικοί προέρχονται από την ίδια μήτρα. Ο κ.Βαρθολομαίος αναγνωρίζει εγκυρότητα στα μυστήρια των αιρετικών, ενώ ο Μέγας Βασίλειος λέει κατηγορηματικά ότι «Εκείνο το βάπτισμα έκριναν οι παλαιοί να δέχονται, το οποίο καθόλου δεν παραβαίνει την Πίστη. […] Απεφάσισαν λοιπόν οι αρχαίοι, το μεν βάπτισμα των αιρετικών παντελώς να το απορρίπτουν, των δε σχισματικών, επειδή είναι ακόμη από την Εκκλησία, να το αποδέχονται. […] Αυτοί που δεν εβαπτίσθηκαν σε αυτά που μας παραδόθηκαν, δεν εβαπτίσθηκαν»1.

Οι Οικουμενιστές μιλούν για ένωση, διότι θεωρούν την Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία ως μία επιμέρους Εκκλησία, ως ένα κλαδί που αντιπροσωπεύει ένα τμήμα της Εκκλησίας. Όσα αυθαίρετα υποστηρίζουν δεν συνάδουν με τους λόγους των Αγίων Πατέρων.

Γράφει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης: «Επειδή από τους Αποστόλους και έπειτα, με πολλούς τρόπους πολλές αιρέσεις προσέκρουσαν πάνω της και άθεσμοι ρύποι αντίθετοι στους Κανόνες, όπως και τώρα, αλλά η ίδια [η Εκκλησία] με τον τρόπο που είπαμε έχει παραμείνει άσχιστη και αδιαίρετη, και θα διαμένη έτσι στον αιώνα, καθώς θα αφαιρούνται από αυτήν και θα αποδιώκονται αυτοί που εφρόνησαν και έπραξαν κακά, όπως απομακρύνονται από την άσειστη παράλια πέτρα, τα κύματα που καταπίπτουν πάνω της».2Καλή μετάνοια στους φιλοπαπικούς χριστομάχους ιερείς! Καλόν αγώνα και στους ιερείς που με κάθε τρόπο αντιστέκονται και καταδικάζουν τα οικουμενιστικά ανοίγματα των κακόδοξων λυκοποιμένων! Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν, ιδού ο μαρτυρικός δρόμος της διακοπής μνημοσύνου του αιρετίζοντα Επισκόπου!

  • 1 ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, Επιστολή 188 (Κανονική Α΄) Αμφιλοχίω περί Κανόνων, 1, (α΄ Κανών) PG 32, 664C-669A. Το ίδιο κείμενο εν ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ένθ’ ανωτ., σελ. 587εε. (μεταγλώτ.)
  • 2 ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ, Επιστολή (28) Βασιλείω Μονάζοντι, PG 99, 1001D-1004A. (μεταγλώττιση)

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Διαθρησκειακή προσευχή στην Αυστραλία – Και καθαιρείσθω και αφοριζέσθω
– Αυστραλίας Μακάριος: Ημέρα Ορόσημο με αρνητικό πρόσημο
– Ο Αυστραλίας Μακάριος κηρύττει την αίρεση του πρώτου άνευ ίσων. Άξιος συνεχιστής του Στυλιανού…
– Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας τίμησε τον Παπικό Αρχιεπίσκοπο του Σύδνεϋ

Σχετικά άρθρα

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.