Ειρήνη Ιωαννίδου

Η συνάντηση του Αρχιεπισκόπου με τον αιρετικό Πατριάρχη της «Ασσυριακής Εκκλησίας της Ανατολής»

εικόνα άρθρου: Η συνάντηση του Αρχιεπισκόπου με τον αιρετικό Πατριάρχη της «Ασσυριακής Εκκλησίας της Ανατολής»
της Ειρήνης Ιωαννίδου

Ενώ το ορθόδοξο ποίμνιο προσεύχεται να ποιμανθεί από Ορθόδοξους και όχι από Οικουμενιστές ποιμένες, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κλίνει το γόνυ άλλη μία φορά στους εκπροσώπους των αιρέσεων


Και ενώ το ορθόδοξο γίγνεσθαι ταλανίζεται με την εκλογή νέων Επισκόπων και το ποίμνιο προσεύχεται να ποιμανθεί ορθόδοξα και όχι οικουμενιστικά, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κλίνει το γόνυ για άλλη μία φορά στους εκπροσώπους των αιρέσεων.

Αυτή τη φορά είδηση αποτέλεσε η συνάντησή του με τον αιρετικό Πατριάρχη της «Ασσυριακής Εκκλησίας της Ανατολής», Mar Awa [1].

Ο Αρχιεπίσκοπος καλωσόρισε τον Πατριάρχη και την συνοδεία του τονίζοντας ότι «έρχεστε σε μία περίοδο αρκετά δημιουργική» κάνοντας αναφορά στις εργασίες της ΔΙΣ και της Ιεραρχίας, καθώς και «στην προετοιμασία της εορτής ενός μεγάλου γεγονότος, του Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου με αφορμή την συμπλήρωση 100 χρόνων του περιοδικού Θεολογία».

Σε σχετικό άρθρο της Κατάνυξη σημειώνεται σχετικά με το συγκεκριμένο περιοδικό:

«Το σοβαρό περιοδικό Θεολογία, μετά το 2000 βιώνει ένα θεολογικό απορφανισμό. Ως όργανο της Ιεράς Συνόδου της εκκλησίας της Ελλάδος πάσχει από μια θεολογική ασφυξία, την οποία προξενεί η πίεση των εξωτερικών γεγονότων (κλιμάκωση των σχεδίων της μασωνοκίνητης Νέας Τάξης Πραγμάτων, ξεσπάθωμα των Οικουμενιστών Πατριαρχών και Αρχιερέων κ.ά.) αλλά και αδυναμία αντιμετώπισης κυρίως λόγω της πολιτικής του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, όπως ο ίδιος την αποκάλυψε πρόσφατα σε μια τραγική συνέντευξη: Το περιοδικό Θεολογία πάσχει από το καρκίνωμα της κατάργησης της Συνοδικότητας στην Εκκλησία της Ελλάδος. Για να δούμε θα αρθρώσει λόγο Ορθόδοξο η Εκκλησία για τη μετανεωτερικότητα και τον μετανθρωπισμό; Θα τολμήσει να χαρακτηρίσει ψυχόλεθρο το Metaverse και εγκληματική την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης καθώς και τα σχέδια για μια κοινωνία μοναδιαιοτήτων – singularities; Μήπως τελικά είναι πιο βολικό να υποκλιθούν στον Χαράρι και το συνάφι του;»

Επιπλέον στη συνάντησή του αυτή ο κ.Ιερώνυμος δήλωσε ότι: «τα προβλήματα τα καθημερινά, εδώ, στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, απαιτούν οι Εκκλησίες να ανοιχτούν περισσότερο προς τον κόσμο, το ενδιαφέρον μας να είναι για όλα τα ανθρώπινα προβλήματα».

Είναι δυστύχημα το γεγονός ότι ο Αρχιεπίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδας αποκαλεί «εκκλησίες» -σύμφωνα πάντα με την κολυμπάρια θεολογία- τις κάθε λογής αιρέσεις. Η θέση αυτή κάθε άλλο παρά αναιρεί την σωτηριολογική αποστολή και μοναδικότητα της πίστης μας.

Από την πλευρά του ο αιρετικός Πατριάρχης εξέφρασε την χαρά του για την συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο και τόνισε ότι βρίσκεται στην Ελλάδα με αφορμή την συμπλήρωση 100 ετών παρουσίας των Ασσυρίων στην χώρα και συγκεκριμένα στην Αθήνα. Έκανε αναφορά για το μεταναστευτικό και μίλησε για τα κοινά των δύο λαών τονίζοντας ότι: «είμαστε πιο κοντά από ό,τι φαίνεται τόσο στην ιστορία, όσο και στην θρησκεία. Είναι περισσότερα αυτά που μας ενώνουν από αυτά που μας χωρίζουν».

Επεξηγηματικά αναφέρουμε ότι οι σύγχρονοι Νεστοριανοί προτιμούν να αποκαλούνται Ασσύριοι, ενώ το επίσημο όνομα της εκκλησίας τους είναι Αγία Αποστολική Καθολική Ασσυριακή “Εκκλησία” της Ανατολής, ή, εν συντομία, “Εκκλησία” της Ανατολής ή Ασσυριακή “Εκκλησία”.

«Ο Νεστοριανισμός αρνιόταν ότι ο Χριστός ήταν τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος μαζί. Έτσι πρέσβευε ότι η μητέρα του Χριστού πρέπει να ονομάζεται μόνο Χριστοτόκος και όχι Θεοτόκος. Όλα αυτά έρχονταν σε αντίθεση μέσα από όσα διακηρύττονταν από τη μέχρι τότε διδασκαλία των Πατέρων και την Αγία Γραφή. Επιπλέον έκαναν αδύνατο τη σωτηρία των ανθρώπων.

Το αιρετικό της νεστοριανικής διδασκαλίας κατανόησε γρήγορα ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύριλλος. Αυτός αγωνίστηκε με πείσμα για την ανασκευή της. Κατόρθωσε να συγκαλέσει την Τρίτη Οικουμενική Σύνοδο το 431 και να πετύχει την καταδίκη του νεστοριανισμού», όπως διαβάζουμε στη μελέτη «Η αίρεση του Νεστοριανισμού και η δογματική της αντιμετώπιση από την Εκκλησία».

Η Εκκλησία μας τιμά τον Άγιο Κύριλλο. Αντιθέτως, ο Νεστόριος και η αίρεσή του καταδικάστηκαν από την Γ’ Οικουμενική Σύνοδο και αναθεματίζονται την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

«Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἥ Διάκονος αἱρετικοῖς συνευξάμενος, μόνον, ἀφοριζέσθω, εἰ δέ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς, ὡς Κληρικοῖς, ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω». ΜΕ’ Κανόνας των Αγίων Αποστόλων.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, κοντοζυγώνει η ένωση…
Η αγαπημένη συνήθεια του Μητροπολίτη Σουηδίας

Σχετικά άρθρα

Η αγνότητα της Παναγίας & η πονηρία εκκλησιαστικών & πολιτικών αρχόντων [ΒΙΝΤΕΟ 2019]

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ:  «Ἡ γέννησίς σου Θεοτόκε, χαράν ἐμήνυσε πάσῃ τῇ οἰκουμένῃ, ἐκ σοῦ γάρ ἀνέτειλεν ὁ Ἥλιος τῆς δικαιοσύνης, Χριστός ὁ Θεὸς ἡμῶν, καί λύσας τήν κατάραν, ἔδωκε τήν εὐλογίαν, καί καταργήσας τόν θάνατον, ἐδωρήσατο ἡμῖν ζωήν τήν αἰώνιον»

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.