Επικαιρότητα

Οικουμενιστικός εορτασμός του Αποστόλου των Εθνών Παύλου από την Εκκλησία της Ελλάδος

εικόνα άρθρου: Οικουμενιστικός εορτασμός του Αποστόλου των Εθνών Παύλου από την Εκκλησία της Ελλάδος

Αιρετικοί εκπρόσωποι μετά Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Η Εκκλησία της Ελλάδος και πλήθος Ιεραρχών της «τίμησαν» τον Απόστολο των Εθνών, Παύλο, στον ιερό Βράχο του Αρείου Πάγου, σε ανάμνηση του κηρύγματός του προς τους Αθηναίους, το απόγευμα της Πέμπτης, 29ης Ιουνίου. 

Στο Μεγάλο Πανηγυρικό Εσπερινό χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στον επίσημη Ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδος [1], παρέστησαν «Αρχιερείς» [sic], εκπρόσωποι της Πολιτείας, o υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, εκπρόσωποι των σωμάτων ασφαλείας και των ενόπλων δυνάμεων, κληρικοί και λαϊκοί.

Αιρετικοί εκπρόσωποι μετά Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος

Οι φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα μέσω σχετικών ανακοινώσεων, καθώς και το βίντεο από την τηλεοπτική κάλυψη της τελετής μέσω της ΕΡΤ2 [2], αποκάλυψαν ότι – κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων -, στο Μέγα Εσπερινό παρέστησαν αιρετικοί εκπρόσωποι.

Συγκεκριμένα, στην υπερυψωμένη εξέδρα των επισήμων και ανάμεσα στους Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδας, παρέστησαν συμπροσευχόμενοι (χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το βίντεο της ΕΡΤ2 στο 35:13, 01:14:57, 01:06:32, 01:08:42, 01:08:57):

α) Παπικός εκπρόσωπος (στην πρώτη σειρά).

β) Μονοφυσίτης «Ιεράρχης» (στην τρίτη σειρά).

Κανονική Παράδοση της Εκκλησίας: «Oυ δει αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι»

Η κανονική Παράδοση της Εκκλησίας είναι πάγια, σαφής και κατηγορηματική στο θέμα των συμπροσευχών μετά των αιρετικών και σχισματικών.

Το εξαιρετικό σύγγραμμα του πρωτοπρ. Αναστασίου Γκοτσόπουλου «Oυ δει αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι» (Προσεγγίζοντας την κατ’ ακρίβεια πράξη της Εκκλησίας. Τι σημαίνει «συνεύχεσθαι»; Γιατί «ου δει συνεύχεσθαι»;) [3] συνοψίζει την Ορθόδοξη διδασκαλία, αποκαλύπτει την πλάνη και το ψέμα των σύγχρονων εκκλησιαστικών ταγών και της διοικούσας Εκκλησίας, και καταγράφει τα επιτίμια που ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες:

«[…] η κανονική παράδοση της Εκκλησίας μας είναι πάγια, σαφής, κατηγορηματική, χωρίς καμία επιφύλαξη: «ου δει αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι»! Ούτε κατ’ οικονομία μπορεί να γίνει ανεκτή τέτοια προσευχή. Τυχόν περιφρόνηση των κανόνων επισύρει τα σοβαρότερα των επιτιμίων: αφορισμός για τους λαϊκούς, καθαίρεση για τους κληρικούς. Η αυστηρότητα αυτή έχει θεολογική-εκκλησιολογική θεμελίωση και ποιμαντική προοπτική. Πηγάζει από την ίδια την αυτοσυνειδησία της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας μας, που δεν μπορεί να ανεχθεί την εξίσωση της Αλήθειας με την αναίρεσή της, αλλά και κινείται από αγάπη προς «τους εγγύς και τους μακράν» κηρύττοντας την Αλήθεια, αλλά και εφιστώντας την προσοχή στις όποιες παραχαράξεις και διαστρεβλώσεις της».

  • [1] https://www.ecclesia.gr Στον ιερό Βράχο του Αρείου Πάγου τίμησε η Εκκλησία της Ελλάδος τον ιδρυτή της (29/06/23)
  • [2] https://www.youtube.com Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός Εορτής των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου (29/06/23)
  • [3] https://alopsis.gr π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος «Ου δει αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι»

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά: 
– ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ: Από την αίρεση του Κολυμπαρίου στο Ουκρανικό σχίσμα και στην «Ένωση των Εκκλησιών»

Σχετικά άρθρα

Η αγνότητα της Παναγίας & η πονηρία εκκλησιαστικών & πολιτικών αρχόντων [ΒΙΝΤΕΟ 2019]

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ:  «Ἡ γέννησίς σου Θεοτόκε, χαράν ἐμήνυσε πάσῃ τῇ οἰκουμένῃ, ἐκ σοῦ γάρ ἀνέτειλεν ὁ Ἥλιος τῆς δικαιοσύνης, Χριστός ὁ Θεὸς ἡμῶν, καί λύσας τήν κατάραν, ἔδωκε τήν εὐλογίαν, καί καταργήσας τόν θάνατον, ἐδωρήσατο ἡμῖν ζωήν τήν αἰώνιον»

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.