Ελευθέριος Κοσμίδης

Ανταρσία για γέλια και για κλάματα

εικόνα άρθρου: Ανταρσία για γέλια και για κλάματα

του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Το Δ.Ι.Σ. εξαμαρτείν…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Ανταρσία για γέλια και για κλάματα

Ελευθέριος Ν. Κοσμίδης

Τι είχε προηγηθεί;

Με σημαία τη δήλωση του καθηγητή Χαράλαμπου Γώγου, «με κανένα τρόπο δε γίνεται να διακυβευτεί η δημόσια υγεία», η κυβέρνηση αποφάσισε: 

“Οι εκκλησίες θα είναι ανοιχτές μόνο ανήμερα των Χριστουγέννων και των Φώτων με ταυτόχρονη παρουσία έως και 9 ατόμων σε όλους τους ναούς, με εξαίρεση τους μητροπολιτικούς ναούς όπου το όριο θα είναι τα 25 άτομα. Τα Θεοφάνεια δεν θα πραγματοποιηθεί αγιασμός υδάτων σε ανοιχτό χώρο. Την ευθύνη τήρησης των μέτρων θα έχουν οι οικείες Μητροπόλεις και η Αρχιεπισκοπή Αθηνών”.

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου, “το θέμα θα συζητηθεί κατά τη συνεδρίαση -μέσω τηλεδιάσκεψης- της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου”.

Η αντίδραση για το θεαθήναι 

Ακραίες φωνές από τους κύκλους της Ιεραρχίας -που αποτελούν μειοψηφία- έχουν ήδη εκδηλώσει την πρόθεση να ανοίξουν κανονικά τους ναούς για εκκλησιασμό των πιστών, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για όσα ακολουθήσουν. 

Όσοι περίμεναν πως οι εκκλησίες θα ανοίξουν γελάστηκαν.

Η ποσόστωση στην προσέλευση των πιστών μάς αποκλείει από τη Θεία Κοινωνία. Πόσες Θείες Λειτουργίες θα πρέπει να τελεστούν λ.χ. ανά 50άδες, για να κοινωνήσει ο πιστός λαός μιας ενορίας, από μια φορά έστω; Ποιό πρόβλημα λύνει η διορθωμένη Κ.Υ.Α. ;

Η μασκοφορία εντός του Ιερού Ναού είναι απαράδεκτη, χειρότερη βλασφημία όμως είναι η επιχειρούμενη αλλαγή του τρόπου της Θείας Κοινωνίας. Οι Αρχιερείς που φάνηκε να αντιδρούν, τώρα μπορεί και να αισθάνονται δικαιωμένοι.

Ενώ από παλιά έχουν δει το φως της δημοσιότητας μαρτυρίες μάγων πως ο αγιασμός των Θεοφανείων τους εμπόδιζε και τους αρρώσταινε,την ίδια ώρα για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία μας ο αγιασμός των Θεοφανείων απαγορεύτηκε.

“Όλοι ξέρουμε ότι μόνον οι μελλοθάνατοι μεταλαμβάνουν των Αχράντων Μυστηρίων”.

Ο κορωνοϊός κατάφερε ένα αποφασιστικό πλήγμα στην σωτηριολογική αποστολή της Εκκλησίας. Η σωτηρία της ψυχής και η αιώνια ζωή εξισώθηκαν με τη σωτηρία μας από το θάνατο σε τούτη τη ζωή. 

Παραθέτουμε αποσπασματικά μια συγκλονιστική πολεμική ιστορία που δημοσιεύθηκε πρόσφατα.

«Συναντηθήκαμε με τον ιερέα του τάγματος (π. Χαρίτωνα) την ώρα που πήγαινε στο σημείο εξόδου των περιπόλων μας, για να μεταδώσει την Αγία Κοινωνία στους άντρες. Με πληροφορεί ότι τον τελευταίο καιρό οι απώλειες στον τομέα του τρίτου λόχου είναι αρκετές. Είναι περίλυπος γι` αυτό. Δεν ξέρω πώς μου ήρθε στη σκέψη να τον ρωτήσω αν είναι βέβαιος ότι τονώνει το ηθικό των ανδρών δίνοντάς τους τη Θεία Μετάληψη, πριν από τη μάχη.
– Μήπως το ηθικό τους, αντί να τονώνεται εξασθενείται, όταν σε αντικρίζουν με το άγιο δισκοπότηρο; 

Όλοι ξέρουμε ότι μόνον οι μελλοθάνατοι μεταλαμβάνουν των Αχράντων Μυστηρίων. Ο λεβέντης αυτός ιερέας με διαβεβαιώνει ότι δε θα πήγαινε ποτέ να μεταλάβει τους στρατιώτες, αν είχε αντιληφθεί ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και, για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την άποψή του, μου προτείνει να τον ακολουθήσω τώρα κιόλας στην προωθημένη, για να διαπιστώσω και ο ίδιος ότι από σήμερα, που αποφασίστηκε να επισκέπτεται και τα δικά μας τμήματα, το ηθικό τους θα ανέβει. Αμφέβαλλα αν όλα αυτά είναι αλήθεια και πήρα την απόφαση να πάω μαζί του. (…)
Όταν πλησιάσαμε τα χαρακώματα, ο ενθουσιασμός των φαντάρων για τον παπά τους δεν είχε συγκρατημό. Όταν ακούστηκε μάλιστα η φωνή του να τους λέει: «Ελάτε, παιδιά, φέρνω μαζί μου τη ζωή και την αθανασία μέσα σ` αυτό το Άγιο Δισκοπότηρο», έτρεξαν όλοι, «πατείς με, πατώ σε», για να προφτάσουν να μεταλάβουν.
-Τι έχεις να πεις τώρα; Πρέπει ή δεν πρέπει να έρχομαι στο λόχο να κοινωνώ τους άντρες; Πιστεύεις ακόμη ότι η θεία Μετάληψη ρίχνει το ηθικό; 

Μαζεύτηκα. Δεν είχα τίποτε να πω. Ο παπάς με είχε αποστομώσει». Ήταν που ζούσε τον Χριστό ο πατήρ Χαρίτων, γι` αυτό έδινε τέτοια μαθήματα και τέτοιες απαντήσεις.

Σάββα Ηλιάδη: από το βιβλίο της Τσαγκάρη Π. Ορτανσίας:
«Ο ΠΟΛΥΑΝΗΣ ΚΑΙ ΚΙΛΚΙΣΙΟΥ Χαρίτων Συμεωνίδης 1912-1987»

Στις μέρες μας  ο εχθρός δεν είναι στα χαρακώματα. Η ροδιά μοιάζει να είναι συστημική, καλά οργανωμένη, και ξεπερνά σε μέγεθος τη φαντασία μας. 

Η στέρηση της Θείας Λειτουργίας από τον πιστό λαό, η στέρηση της Θείας Κοινωνίας, η απαγόρευση του αγιασμού των Θεοφανείων, είναι ενέργειες δαιμονικές. Είναι σατανικός πόλεμος κατά της Ορθόδοξης πίστης.

Η σκόνη που σηκώθηκε, για το δήθεν αντάρτικο των μητροπολιτών, αποδείχθηκε το πολιτικό make-up για τη μεθοδευμένη και συμφωνημένη προδοσία, που περιλαμβάνει τρεις Θείες Λειτουργίες και είκοσι πέντε ή πενήντα μασκοφορεμένους για ξεκάρφωμα. 

Τι άλλο συνιστά αυτή η εξέλιξη, εκτός από το ότι μας κοροϊδεύουν εν χορώ πολιτεία και διοικούσα Εκκλησία;

Θα έπρεπε να ντρέπεστε.

Ο Θεός δεν κοροϊδεύεται.

Καλή μετάνοια!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Μαζί με την Εκκλησία, έστω και αν πλανάται;
Η Αναισθησία της Ιεραρχίας που έκλεισε τους Ναούς, κορυφώνεται. Πρόσκληση σε δημόσιο διάλογο
Μητροπολίτης Κυθήρων, Ποιμαντορική εγκύκλιος δια τον έρανον της αγάπης
Η κ. Λινού μάλλον εννοούσε «Βεβαίως και θα κοινωνούσα… αλλά θα κολλούσα»
Ο μητροπολίτης Ιλίου επιβεβαιώνει την πλήρη ταύτιση της Ιεραρχίας με τα μέτρα της πολιτείας
Να βρούμε και να ακολουθήσουμε τις “μεμονωμένες και απομονωμένες φωνές” που προσβάλει ο κ. Κονιδάρης
Επιστολή Μητροπολίτου Κυθήρων προς την Ιεράν Σύνοδον
Συνοδικότητα ή φασισμός;
Το πάθημα θα μας γίνει μάθημα;
ΔΙΣ: Κλειστοί οι Ιεροί Ναοί για το κοινό κατά το lockdown

Σχετικά άρθρα

Η εθνικιστική προπαγάνδα επιβάλλει να βαπτιστούν Σκοπιανοί και οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος;

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη Οι Σκοπιανοί καβάλα στο άλογο του αλυτρωτισμού γελοιοποιούν τους Επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος και τρίβουν στα μούτρα των προδοτών Ελλήνων πολιτικών το κουρελόχαρτο των Πρεσπών ...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.