Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Κατηγορεί τον Πατριάρχη Μόσχας ότι δεν υπηρετεί τον Θεό, ούτε το ποίμνιο…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Σταθερά αμετανόητος και επικίνδυνα αγέρωχος ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος σε συνέντευξη που παραχώρησε σε δημοσιογράφο της εφημερίδας τα ΝΕΑ.

Μετά από ένα σύντομο βιογραφικό του Ελπιδοφόρου Λαμπρινιάδη, ο δημοσιογράφος έθεσε την πρώτη του φαινομενικά προκλητική ερώτηση: «Λάβατε μέρος σε διαδηλώσεις για τον φόνο του Τζορτζ Φλόιντ, υποστηρίξατε τη χρησιμοποίηση πλαστικών λαβίδων για τη θεία κοινωνία, βαφτίσατε τα παιδιά ενός γκέι ζευγαριού. Τι είδους ιεράρχης είστε; Aπό τι καλούπι βγήκατε;» 

Σε δύο αράδες ο δημοσιογράφος απέδειξε ότι η δημοσιογραφία είναι «τέχνη». Με μια έντεχνη διατύπωση έβαλε θετικό πρόσημο σε όλα τα θεολογικά εγκλήματα του Ελπιδοφόρου. Θα δεχόταν να απαντήσει ακριβώς στις ίδιες ερωτήσεις, σε έναν δημοσιογράφο που φρονεί Ορθόδοξα και ελέγχει τις παρεκτροπές του; Φυσικά και όχι.

Το στραβό καλούπι…

Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής ερωτηθείς από ποιο καλούπι βγήκε, απαντά με ειλικρίνεια ότι προέρχεται από τη μήτρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Ομολόγησε ότι ο π. Βαρθολομαίος τον δίδαξε πως στο κέντρο της χριστιανικής πίστης είναι η αγάπη και αλληλεγγύη για όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους. Και εδώ έγκειται ο πυρήνας της θεολογίας τους, μίας ανθρωποκεντρικής και όχι Χριστοκεντρικής Θεολογίας, μακριά από την Πίστη των Πατέρων μας.

Τη συμμετοχή του σε διαδηλώσεις για το κίνημα black lives matter (BLM), την πρόταση για τους εναλλακτικούς τρόπους Θείας Μετάληψης και τη βάφτιση των παιδιών των ομοφυλοφίλων, τα θεωρεί «σύγχρονες προκλήσεις». Η Εκκλησία λέει… «πρέπει να προσκαλέσει τους πάντες στο μεγάλο δείπνο της χωρίς να φοβάται».

Η Ορθόδοξη Εκκλησία και η εκκλησία του Ελπιδοφόρου

Αναφερόμενος, βέβαια, στην Εκκλησία ο Ελπιδοφόρος εννοεί μια άλλη Εκκλησία και όχι την Εκκλησία του Σωτήρος Χριστού. Ποτέ η Εκκλησία δεν φοβήθηκε το άνοιγμα στον κόσμο. Πως θα ήταν δυνατόν άλλωστε αφού έχει τον Παντοδύναμο Θεό Αρχηγό της! Οι Απόστολοι και οι συνεχιστές των Αποστόλων, ανά τους αιώνες εφάρμοσαν την εντολή του Κυρίου «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη…». Όμως αυτό το άνοιγμα στον κόσμο δεν γίνεται απροϋπόθετα, καθώς σκοπός είναι να ενχριστωθεί ο κόσμος και όχι να γίνει η Εκκλησία ένα με τον κόσμο «εν σκιά θανάτου καθήμενη»…

Στην ερώτηση για την Θεία Κοινωνία με λαβίδες μιας χρήσης μεταξύ των άλλων αντορθόδοξων, δίνει πάλι προτεραιότητα στον άνθρωπο και όχι στον Σωτήρα Χριστό. Λέει χαρακτηριστικά «δώσαμε την ελευθερία στους ιερείς να αποφασίσουν με τα μέλη της κοινότητάς τους για το πώς ένιωθαν αναπαυμένοι οι ενορίτες τους κατά την εν λόγω εξαιρετική και προσωρινή περίπτωση της πανδημίας, χωρίς να επιβάλουμε υποχρεωτικά κάποια νέα μέθοδο». Λες και οι Πατέρες δεν έχουν αφήσει την Παρακαταθήκη τους, δεν είναι όλα ξεκαθαρισμένα από εκείνους. Περίμενε η Αγία μας Εκκλησία τον κάθε πιστό να αποφανθεί πως θα κοινωνήσει! Ήμαρτον Κύριε!

Για την ομοφυλοφιλία και τις εκτρώσεις

Η τραγική του απάντηση στο ερώτημα σχετικά με τη νομιμοποίηση του γάμου των ομοφύλων ζευγαριών δείχνει πως ο άνθρωπος αυτός δεν έχει καμία σχέση με την ιδιότητα του αρχιεπισκόπου που φέρει! «Δεν μπορούμε σήμερα οι Ιεράρχες να επιμείνουμε χωρίς επιχειρήματα, να εκφέρουμε γνώμες ή να διακηρύσσουμε αποφάσεις χωρίς εξηγήσεις… ‘ρίχνοντας στην πυρά’ της σκληρής κριτικής μας όσους διαφωνούν μαζί μας…». Δεν πιστεύει ο κ. Ελπιδοφόρος γιατί αν πίστευε δεν θα έλεγε «δεν μπορούμε σήμερα οι θεολόγοι να στηρίζουμε τις απόψεις μας μονάχα κοιτάζοντας το παρελθόν, όσο ιερό και πειστικό και αν είναι αυτό». Αγνοεί ή καλύτερα απορρίπτει την Ευαγγελική αλήθεια «Ιησούς Χριστός χθες, σήμερα, Αυτός εις τους αιώνας» (Εβρ. 13,8) 

Ας προσέξουν οι πιστοί που ακολουθούν αυτούς τους Οικουμενιστές γιατί ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής σύμφωνα με όσα λέει, αδιαφορεί για τη σωτηρία των ψυχών του ποιμνίου του γι’ αυτό και τις αφήνει έρμαια των παθών τους. 

Στη συνέχεια ως διπλωμάτης απαντά με διγλωσσία για το φοβερό θέμα των αμβλώσεων για το οποίο η Εκκλησία μας έχει αποκρυσταλλωμένη θέση «Άμα δε το σώμα και η ψυχή πέπλασται, ου το μεν πρώτον, το δε ύστερον» (Άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός «Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου Πιστεως»). Δε νοείται δηλαδή ούτε για απειροελάχιστο διάστημα, να υπάρξει σώμα άνευ ψυχής, ούτε ψυχή άνευ σώματος. Τουτέστιν, άνθρωπος τέλειος σκοτώνεται για να ζήσει κάποιος άλλος κατά την επιθυμία του. Αυτήν την «ελευθερία» υποστηρίζει ο Ελπιδοφόρος «…η θέση μου δεν μπορεί παρά να είναι η θέση της Εκκλησίας, η οποία τονίζει την ιερότητα της ανθρώπινης ζωής, γεννημένης και αγέννητης. Ταυτόχρονα όμως πιστεύουμε στις θεμελιώδεις ελευθερίες του ανθρώπου…». Και πάλι το κέντρο της θεολογίας του και πίστης του είναι τα δικαιώματα του ανθρώπου και όχι ο Λόγος του Θεού.

Για να διαπράξει για άλλη μία φορά την βλασφημία και να ταυτίσει την Παναγία μας με τις γυναίκες που κάνουν έκτρωση. Λέει «…Είναι η γυναίκα εκείνη, η οποία, όπως δηλώνει και το προσωνύμιό της, συναίνεσε πρόθυμα και ελεύθερα να λάβει μέσα στην αγία μήτρα της τον Θεό «εν σαρκί»».

Η συνέντευξη παρωδία ολοκληρώνεται με τον Ελπιδοφόρο να αγνοεί το διχασμό που έχει επιφέρει στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας ο γεννήτωρ του, Βαρθολομαίος.

Φτάνοντας στην ολοκλήρωση της περιαυτολογίας του, καταδικάζει και πάλι τον Ρωσίας Κύριλλο ,ο οποίος κατά την ελπιδοφόρια διανόηση έχει διαχωριστεί από την διδασκαλία του Χριστού και την Ορθόδοξη Παράδοση και έχει συνταχθεί με έναν αποκρουστικό πόλεμο! «Λυπάμαι που το λέω, αλλά ο Πατριάρχης Μόσχας δεν υπηρετεί ούτε τον Θεό, ούτε το ποίμνιό του, που και αυτό δοκιμάζεται από τον πόλεμο. Αντιθέτως, εξυπηρετεί την αποκρουστική ατζέντα μιας ομάδας στο Κρεμλίνο με την οποία έχει απόλυτα, άκριτα και αδιάκριτα ταυτιστεί».

Τα λόγια του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς ας φωτίσουν τις ψυχές των Ορθοδόξων, να δουν την Αλήθεια και να απομακρυνθούν από αυτούς που κυοφορούν και εκκολάπτουν την αίρεση, όπως και ο εν λόγω αρχιεπίσκοπος.

Γράφει ο Άγιος «Οι αιρετικοί θεολόγοι ονόμασαν περιφρονητικά την Ορθόδοξη Εκκλησία ως «απολιθωμένη εκκλησία». Για ποιο λόγο; Επειδή, όπως λένε, τούτη η Εκκλησία «δεν πορεύεται κατά την εποχή της» ή «δεν προσαρμόζεται στους καιρούς»! Όμως, αυτή ακριβώς είναι η δόξα της Ορθοδοξίας, στο ότι αυτή δεν συμπορεύεται με την κάθε εποχή μήτε και προσαρμόζεται σε αυτήν ακολουθώντας την εντολή του Αποστόλου Παύλου: και μη συσχηματίζεσθε τω αιώνι τούτω (Ρμ. 12, 2).

 Πώς μπορεί το αιώνιο να συμπορεύεται με το χρόνο; Πώς το απόλυτο να προσαρμοστεί με αυτό που παρέρχεται; Πώς η Βασιλεία των Ουρανών να συμφιλιωθεί με το βασίλειο του κόσμου και το ακριβό να φιλιώσει με το φτηνό; Εάν ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται (Α’ Ιω. 5, 19) πώς μπορούμε να περιορίσουμε το αιώνιο αγαθό και να το υποστηρίζουμε με τη βοήθεια του κακού, να ενισχύουμε το ουράνιο φως με τις καπνογόνες φλόγες που βγάζει το κάρβουνο και το πετρέλαιο;

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι θεολόγοι στην Ορθόδοξη Εκκλησία οι οποίοι βαδίζουν στα ίχνη των αιρετικών θεολόγων, θεωρώντας ότι το Ευαγγέλιο δεν είναι αρκετά ισχυρό να συντηρηθεί και να αμυνθεί από μόνο του μέσα στην κοσμική θύελλα. Αυτοί τονώνονται από αιρετικές θεωρίες και αιρετικές μεθόδους. Είναι, με όλη τους την ψυχή, στο πλευρό των αιρετικών, εξωτερικά όμως παραμένουν συνδεδεμένοι με την Ορθόδοξη Εκκλησία, τόσο μόνον, όσο για να συντηρούνται».

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Ανειλικρινής και αμετανόητος ο Αμερικής Ελπιδοφόρος
Νέου Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου Οικουμενιστικά Λεχθέντα και πραχθέντα (Μέρος 2ον)
Εκκλησιαστικό σοκ: Ο Ελπιδοφόρος βάφτισε παιδιά ομοφυλόφιλων στην Αθήνα!