Επικαιρότητα

Σχολεία με πανό στα αραβικά!

εικόνα άρθρου: Σχολεία με πανό στα αραβικά!

24 Οκτ 2019

Η ενσωμάτωση προχωρά! Των Ελλήνων στο Ισλάμ!

Η πολυπολιτισμική εκπαιδευτική πολιτική πιάνει τόπο. Εδώ σχολείο της Αγ. Παρασκευής στις καθιερωμένες πολυπολιτισμικές σχολικές δραστηριότητες με πανό στα αραβικά.
Περιμένω την επιστολή των εκπαιδευτικών (λέμε τώρα) και των παιδιών, όπου θα καλούν τον Χρυσοχοΐδη να φτιάξει ένα χοτ σποτ 1000 ατόμων στην περιοχή τους.

Περιμένω αίτημα προς το υπουργείο Παιδείας των εκπαιδευτικών που καμαρώνουν σαν Ρομά σκερπάνι με το πανό στα αραβικά και το κατόρθωμα τους να αφελληνίσουν Έλληνες, καθώς και των λοβοτομημένων γονιών να ζητήσουν να φέρουν στα σχολεία των παιδιών τους στην Αγ. Παρασκευή λαθρόπουλα από τα hot spot, ΤΩΡΑ όμως.

Να δούμε τέλος πάντων εμπράκτως αυτή την ανεκτικότητα.
Με πανό και κολάζ δεν πειθόμαστε για τις αγαθές προθέσεις.

Λυπάμαι, αλλά όλο αυτό το σχολικό τζέρτζελο που πλέον έχει ξεπεράσει τα όρια του γελοίου, αν δεν συνοδεύεται από έμπρακτη πρόσκληση για φιλοξενία χοτ σποτ στην γειτονιά τους και αποδοχή δεκάδων παιδιών λάθρο στα σχολεία τους, ονομάζεται ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. Και ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ.

Ως εκ τούτου η ανοχή μας στο θέμα αυτό έχει κάποια όρια, τα οποία οι βλαμμένοι κάθε είδους τα έχουν πλέον ξεπεράσει.

Ελένη Παπαδοπούλου

Σχόλιο ιστολογίου: Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την γνωστή δήλωση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη “χαίρομαι που η Ελλάδα μετατρέπεται σε μια πολυπολιτισμική χώρα”, θα θέλαμε να ρωτήσουμε τα εξής:
✓ Ποιά συγκεκριμένα οφέλη μπορεί να μας αναφέρει ο πρωθυπουργός, από την μετάλλαξη της Ελλάδας;
✓ Ο Ελληνικός πολιτισμός έχει ανάγκη από προσθήκες άλλων πολιτισμών (οι οποίοι δεν φημίζονται για την τάση τους προς ενσωμάτωση);

Εκτός από εκθέσεις της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης πραγμάτων περί “ανθρωπισμού”, μπορεί ο ίδιος ο πρωθυπουργός (ή κάποιος επώνυμος από την κουστωδία των συμβούλων του) να απαντήσει με συγκεκριμένες αναφορές – παραδείγματα στα οφέλη (βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα) που θα έχει η Ελλάδα (και το σύνολο των Ελλήνων πολιτών) ως χώρα από την αποδοχή μιας εισβολής πολιτιστικών και πολιτισμικών στοιχείων που μεταφέρουν στην χώρα οι λαθραία και παράνομα εισελθόντες αγνώστου ταυτότητας πληθυσμοί;

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Το έπος του ’40

Γράφει η “Ερατώ” Η αντιπαραβολή με το σήμερα… Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Παραμερίζοντας όποια κομματικο-πολιτική λογική και στενωπό, έπεσε στην αντίληψή μας ένα βίντεο, όπου η εγγονή του Ιωάννη Μεταξά αναλύει τα...

Εργαστήρια δεξιοτήτων για τη διαφορετικότητα σε παιδιά δημοτικού

του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editorαρθρογραφεί για katanixi.gr Πολλά τα ερωτηματικά γύρω από το περιεχόμενο και τη σκοπιμότητα δράσεων που στοχοποιούν παιδιά Δημοτικού… Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Μεταβαίνοντας από την Κυριακή του Τελώνου και...

Ο Εγκέλαδος ξεσκεπάζει την υποκρισία του Δυτικού πολιτισμού

Επιτρέπεται να έχει συμβεί σεισμός στα σύνορα μεταξύ δύο χωρών και να εξαντλούμε την ευαισθησία μας στη μία πλευρά; Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Από ποια αρχαία τραγωδία να αντλήσει κανένας έμπνευση, ποια...

Η Υπ. Παιδείας εκδιώκει τους Τρεις Ιεράρχες από τα σχολεία

Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκηαρθρογραφεί για katanixi.gr Τα τελευταία χρόνια επισταμένα οδηγούν αυτήν τη σχολική εορτή προς την πλήρη εξαφάνιση… Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Η εορτή των Τριών Ιεραρχών ως φαίνεται αποτελεί ένα αγκάθι...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.