Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη
αρθρογραφεί για katanixi.gr

«Οι Εικόνες δεν έχουν ανοσία και ο ναός δεν είναι σε θερμοκοιτίδα», τόνισε κατά τη συνέντευξή του ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Οι Επίσκοποι των εσχάτων

Είναι πλέον συνηθισμένο να ακούμε μετά τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου τους νεοεπισκόπους να δείχνουν το μίσος τους προς την Αλήθεια της Πίστης μας, διαστρεβλώνοντας δόγματα και Πατερικές διδασκαλίες. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή του Αλεξανδρουπόλεως, ο οποίος ως ο πλέον ασυγκράτητος να εφαρμόσει όσα επιτάσσει η οικουμενιστική ατζέντα, προκαλεί το ορθόδοξο ποίμνιο σε κάθε δημόσια τοποθέτησή του.

Καλεσμένος σε εκπομπή στο Πρώτο Πρόγραμμα λίγες ημέρες προτού οι χριστιανοί γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα δεν σεβάστηκε κανέναν και με τρομακτική αναίδεια σκοτείνιασε τις ήδη ταλαιπωρημένες ψυχές του ποιμνίου του. Με γλώσσα αφιλόστοργη, άσπλαχνη και κυνική μίλησε στον ίδιο τόνο όπως οι κυβερνητικοί.

Η εμβολιαστική προπαγάνδα

Φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείπει από το ρυπαρό ρήμα του η υποστήριξη της εμβολιαστικής αναγκαιότητας, προβάλλοντας μάλιστα τον εαυτό του ως πρότυπο: «…το λέω εγώ που έκανα και το πρώτο και το δεύτερο και το τρίτο. Όλοι θα πάμε, είναι αναπόφευκτο…». Κάλεσε επίσης τους πιστούς να απέχουν από όλη αυτή τη συνωμοσιολογία και να εμπιστευτούν την Πολιτεία και τους επιστήμονες. Ασχολίαστο…

Η νέα Εικονομαχία

Τα πράγματα γίνονται πολύ ανησυχητικά και η κατάσταση σφόδρα επικίνδυνη, όταν ακούμε εκκλησιαστικούς ταγούς να υποστηρίζουν βλάσφημες θεωρίες. Εισάγουν με ύπουλο τρόπο -εκμεταλλευόμενοι την επισκοπική εξουσία τους- αιρετικές διδασκαλίες. Με αυτόν τον τρόπο μολύνουν πνευματικά τις ψυχές του ποιμνίου οδηγώντας το σε δρόμους μακριά από την Ορθοδοξία. Απροκάλυπτα λοιπόν ο κ. Άνθιμος απέτρεψε από την προσκύνηση των Αγίων Εικόνων, καθώς διεμήνυσε «ότι οι εικόνες δεν έχουν ανοσία και πως ο ναός και οι Εικόνες δεν είναι σε θερμοκοιτίδα…».

Ιδού τι εκστόμισε ο δεσπότης ανερυθρίαστα και με δαιμονικό θράσος «ότι οι εικόνες δεν έχουν ανοσία και πως ο ναός και οι Εικόνες δεν είναι σε θερμοκοιτίδα…». «Οι Εικόνες δεν είναι μαγικά αντικείμενα. Η Εκκλησία πολέμησε τη μαγεία. Οι Εικόνες είναι η φωτογραφία ενός προσώπου ή ενός γεγονότος, που μας καλεί να μεταφερθούμε νοερά στο πρωτότυπο. Δε φιλώ την εικόνα αυτή καθεαυτή να πάρω δύναμη λες και είναι ένα μαγικό αντικείμενο, ένα είδωλο. Δεν κάνει το θαύμα το ξύλο της εικόνας, αλλά η συσσωρευμένη πίστη μας, η πίστη είναι που θαυματουργεί ακόμη και μια χάρτινη εικονίτσα».

Τι πλάνες ξεσκέπασε ο κορωνοϊός! Πόσο σοφά ο Γέροντας Γαβριήλ της Σκήτης του Αγίου Χριστοδούλου εν Πάτμω τον ονόμασε «άγιο κορωνοϊό» και υποτακτικό του Θεού που ήρθε για να κάνει τη διάρρηξη της πυώδους εκκλησιαστικής κατάστασης και για να αποκοπούν τα σηψαιμικά μέλη, ώστε να αποτραπεί η μόλυνση ολόκληρου του Σώματος της Εκκλησίας μας!

Η αγιοπατερική θέση περί των Αγίων Εικόνων

Ας οπλιστούμε οι χριστιανοί με τους αντιρρητικούς θεόπνευστους λόγους των Αγίων μας, ας ενδυθούμε το θάρρος και την ανδρεία των Ομολογητών, γιατί έφτασε η ώρα, είναι ήδη εδώ. Οι χριστιανοί εμπιστευόμαστε τους λόγους των Αγίων μας και όχι τις προσωπικές απόψεις Επισκόπων, τις μπολιασμένες με το δηλητήριο της αίρεσης.

Σύμφωνα με τον μεγάλο δογματολόγο της Εκκλησίας μας και Ομολογητή, τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, όταν προσκυνεί ο πιστός την αγία εικόνα λαμβάνει κατεξοχήν τη Χάρη του Αγίου που εικονίζεται. Αλλά και ο Μ. Βασίλειος υπερθεμάτισε για την προσκύνηση των αγίων εικόνων λέγοντας «Η προσκύνηση στην ύλη της εικόνας και η αποδιδόμενη τιμή, επί το πρωτότυπον διαβαίνει».

Συνοδικά η Εκκλησία μας αποφάνθηκε κατά την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο «Ταῦτα εἰδότες ἡμεῖς, οἱ τῷ Θεῷ μόνῳ τήν λατρείαν ἡμῶν ἐν πνεύματι και ἀληθείᾳ προσάγοντες, πάντα τά αὐτῷ ἀνατεθειμένα καί καθιερωμένα, εἴτε θεῖος τύπος τοῦ τιμίου σταυροῦ, εἴτε ἅγιον εὐαγγέλιον, εἴτε σεπταί εἰκόνες, εἴτε ἱερά σκεύη εἰσί, καί ἀσπασώμεθα καί περιπτυξώμεθα, ὡς ἐλπίδα ἔχοντες ἁγιασμοῦ μεταλαμβάνειν παρ ̓ αὐτῶν». [1]

Το να προσκυνούν οι πιστοί τις άγιες εικόνες είναι μέσα στην Λατρεία της Εκκλησίας μας, είναι κατοχυρωμένο Συνοδικά και αποτελεί δόγμα. Δεν αλλάζει δηλαδή αυτό κατά τις περιστάσεις. Δεν άλλαξε ποτέ το Δογματικό ή το Λατρευτικό Τυπικό λόγω κάποιας νόσου στο παρελθόν. Δεν άλλαξε και δεν θα αλλάξει ποτέ. Τα ιερά και τα όσια μας δεν συμμεταβάλλονται με τις αλλαγές του φθαρτού και μεταβαλλόμενου κόσμου, αλλά παραμένουν εδραία και σταθερά, ενωμένα με τον Αιώνιο και Αναλλοίωτο Κύριο!

Έχουμε περισσότερη θρησκεία από όση χρειάζεται σύμφωνα με τον κ. Άνθιμο

Πρόσθεσε και άλλα ζοφερά ο Μητροπολίτης Άνθιμος, όπως το ότι έχουμε περισσότερη θρησκεία από όση μας χρειάζεται. Έγινε και μπακάλης ο κ. Άνθιμος και ζυγίζει τη θρησκεία που αναλογεί στον καθένα, ακολουθώντας το μέτρο, η καλύτερα τη μετριότητα, τη χλιαρότητα. «Δεν θέλει ο Χριστός μας τίποτα, αλλά να δίνουμε εράνους συσσίτια, δέματα…». Για μέλη ΜΚΟ προορίζει τους πιστούς της Μητροπόλεώς του ο κ. Άνθιμος, για να προσφέρουν κοινωνικές παροχές και να παρευρίσκονται σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Αυτό λέει, θέλει ο Χριστός μας… Λυπούμαστε το ποίμνιο που έχει τέτοιο Ποιμένα, εκσυγχρονιστή, εκθεμελιωτή και ριζοσπάστη που επανευαγγελίζει τους πιστούς με ένα δικό του ευαγγέλιο…

Είναι ένας δεσπότης που αγνοεί τα ουσιώδη της Πίστης μας. Το «Αγαπήσεις Κύριο τον Θεόν σου εν όλη τη καρδία σου και εν όλη την ψυχή σου και εν όλη τη διανοία σου. Αύτη εστι πρώτη και μεγάλη εντολή» (Ματθ. 22, 37-38) ή το «Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ εστί μου άξιος. Και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ εστί μου άξιος» (Ματθ. 10,37) και τόσα άλλα αγιογραφικά και Πατερικά είναι άγνωστα στον Επίσκοπο κ. Άνθιμο; Αλλά αυτός είναι ο σκοπός της Νέας Τάξης μέσα στην Εκκλησία, να δημιουργήσει Εκκλησία χωρίς το πρόσωπο του Χριστού, αλλά μια εκκλησία παπίζουσα, Βαρλααμίζουσα, αιρετίζουσα, ανθρωποκεντρική.

Και ο γεροντισμός

Τέλος, ως αυστηρός κριτής θέλει να ξεκαθαρίσει τα πράγματα για να εξαλειφθεί το “αρρωστημένο” φαινόμενο του γεροντισμού… «Δυστυχώς δεν το ξεκαθαρίσαμε και δεν το πατάξαμε… όταν βλέπουμε ανθρώπους με προσωπικότητα κατακτητική να λένε “εγώ θα σκέφτομαι για σένα εγώ θα σε καθοδηγώ…”, αυτό είναι αρρωστημένο».

Δύο τινά θα σχολιάσουμε ως επίλογο. Άσχετος και σε αυτό αποδεικνύεται ο δεσπότης που αν και ιερομόναχος αγνοεί τη θεμελιώδη αρετή της υπακοής μέσα στη ζωή του χριστιανού. Η λέξη και έννοια της υπακοής είναι συνυφασμένη με τη ζωή της Εκκλησίας μας. Υπακοή=Ζωή, παρακοή=θάνατος, αρχής γενομένης της παρακοής της έξωσης των Πρωτοπλάστων από τον Παράδεισο. Και το δεύτερο είναι ότι θέλει να παταχθεί η υπακοή στους γέροντες- πνευματικούς, αλλά να είναι οι ίδιοι ως Επίσκοποι προσκυνητοί από όλους. Εν τέλει φανερώνεται το ζητούμενο και αυτό είναι η ύπαρξη ενός απονευρωμένου πνευματικά ποιμνίου, έρμαιου στα χέρια μισθωτών ποιμένων.

Η Αγία Γραφή μας προειδοποιεί! Αδερφοί χριστιανοί γρηγορείτε!«Προσέχετε δε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισι λύκοι άρπαγες». (Ματθ. 7,15)

  • [1] Οι Εικόνες στην Ορθόδοξη Εκκλησία, π. Θεοδώρου Ζήση

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Ιερέας κοινωνάει τους πιστούς παπικά. Λειτουργική τρικυμία στην Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως
– Ο Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως και ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος
– Ο Αλεξανδρουπόλεως διάβασε το Ευαγγέλιο στα νέα ελληνικά!
– Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, συμφώνως με το πνεύμα των φίλων του Προτεσταντών, μας νουθετεί!