Ελένη Καμπούρη

Η φούστα είναι γυναικείο, ανδρικό ή non binary ένδυμα;

εικόνα άρθρου: Η φούστα είναι γυναικείο, ανδρικό ή non binary ένδυμα;
Άρθρο της Ελένης Καμπούρη
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Η ΝΤΠ οικοδόμησε ένα παγκόσμιο εκπαιδευτικό σύστημα που εφαρμόζει διεφθαρμένες παιδαγωγικές μεθόδους με κίνδυνο να γεμίσει η κοινωνία από δυσλειτουργικές συμπεριφορές

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Άλλη μια είδηση είδε το φως της δημοσιότητας, από αυτές που μας θυμίζουν ότι αφήσαμε τις καταστάσεις να ξεφύγουν και τίποτα δυστυχώς δεν είναι πια το ίδιο.

Στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου ενας 12χρονος μαθητής, εμφανίστηκε στο σχολείο του φορώντας φούστα και κάποιος καθηγητής τον επέπληξε φραστικά λέγοντάς του “είσαι η ντροπή της κοινωνίας”. Τόσο ο μαθητής όσο και οι γονείς του αντέδρασαν στην παρατήρηση του καθηγητή και κατήγγειλαν αυτό το γεγονός. Οι συμμαθητές του παιδιού υπερασπίστηκαν τον συμμαθητή τους, φορώντας τα κορίτσια παντελόνια και γραβάτα και τα αγόρια φούστα, όπως επίσης κυκλοφόρησαν και φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το σύνθημα “τα ρούχα δεν έχουν φύλλο”.  Αν και το περιστατικό έληξε ενδοσχολικά χωρίς να δημιουργηθεί επιπλέον ένταση, η υπόθεση αυτή πήρε επιπλέον διαστάσεις, κυρίως στο διαδίκτυο. Εκτός σχολείου τέθηκε ο καθηγητής που “προσέβαλε” τον μαθητή σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και το Υπουργείο Παιδείας διέταξε έρευνα δια στόματος του γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρου Κόπτση «προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».

Ξεκινώντας από τα βασικά και τα αυτονόητα, θα πρέπει  να πούμε ότι το σχολείο είναι χώρος μάθησης και όχι ένας χώρο προπαγάνδας πολιτικής, οπαδικής, φυλετικής κτλ., όπως επίσης δεν αποτελεί ένα χώρο στον οποίο επιδεικνύουμε την σεξουαλικότητά μας ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο των προσωπικών μας προτιμήσεων. Μέσα στον Ενδεικτικό Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας των Γυμνασίων και Λυκείων μπορούμε να αναζητήσουμε πληροφορίες όσον αφορά τη συμπεριφορά, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Στον ως άνω κανονισμό περιγράφεται και ποια πρέπει να είναι η εμφάνιση των μαθητών-μαθητριών. “Α. Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια. Β. Θα πρέπει να αποφεύγονται φαινόμενα επίδειξης. Οι υπερβολές δεν συνάδουν με τη μαθητική ιδιότητα”. Αν στην προκειμένη περίπτωση η εμφάνιση του μαθητή ήταν αυτή που αναφέρεται στον κανονισμό, αυτό είναι ξεκάθαρο και ας βάλει ο οποιοσδήποτε από εμάς την λογική του να δουλέψει.

Εκτός, λοιπόν, από την οδηγία του ΙΕΠ υπάρχει και η κοινή λογική, όπως και οι άγραφοι κανόνες της ηθικής και της αξιοπρέπειας, οι οποίοι δεν πρέπει να παραβιάζονται γιατί εξυπηρετούν το γενικό καλό. Φυσικά, πάνω και πρώτα απ’ όλα υπάρχει ο νόμος του Θεού ο οποίος λέει ξεκάθαρα “Οὐκ ἔσται σκεύη ἀνδρὸς ἐπὶ γυναικί, οὐδὲ μὴ ἐνδύσηται ἀνὴρ στολὴν γυναικείαν, ὅτι βδέλυγμα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σού ἐστι πᾶς ποιῶν ταῦτα”. Αλλά πλέον αυτά είναι ξεπερασμένα στα καινούργια μοντέρνα σχολεία που στο όνομα της “δημοκρατικότητας”, των “ίσων ευκαιριών” και της “ισότητας”, στηρίζουν συμπεριφορές οι οποίες τελικά αναιρούν και τους νόμους του Θεού αλλά και τους νόμους που ο ίδιος ο Καίσαρας θεσπίζει. Τα ρούχα φυσικά έχουν φύλλο, όπως επίσης κι αυτός που τα φορά. Και επιμένουμε σε αυτό, γιατί άλλος έχει μιλήσει γι’ αυτό πριν από εμάς και το διατύπωσε με απόλυτη σαφήνεια. Ο Π.Αθανάσιος Μυτιληναίος. Μίλησε για σεμνότητα στα ρούχα και για εμφάνιση που δεν προκαλεί. Είναι ίσοι οι άνδρες και οι γυναίκες αλλά όχι όμοιοι. Κάποιες έννοιες και συμπεριφορές, δηλαδή, είναι σχετικές και ο καθένας τις αντιλαμβάνεται, τις καταλαβαίνει και τις ερμηνεύει, όπως συμφέρει τον ίδιο και την συνείδησή του.

Έτσι λοιπόν, η οποιαδήποτε παρέκκλιση ερμηνεύεται ως κάτι το φυσιολογικό, οπότε την επόμενη μέρα είναι πιθανόν να δούμε στα σχολεία και άντρες εκπαιδευτικούς με φούστες ή με στολή spiderman, καθώς και γυναίκες συναδέλφους τους με μαγιώ ή με ανδρικά κοστούμια και ωραιότατα γένια. Γιατί όχι; Αυτό δεν μας παροτρύνει η Νέα Εποχή του σημερινού σχολείου; Όπως ανέχεται ο Σύλλογος Γονέων τον μαθητή με την φούστα και την επίπληξη του καθηγητή την καταδικάζει λέγοντας «οφείλουμε να καταδικάζουμε οποιαδήποτε συμπεριφορά, ρατσιστική και παρενοχλητική και πρωτίστως θα την χαρακτηρίσουμε αντιπαιδαγωγική», τότε δημοκρατικά και ισότιμα θα δεχτεί και τον/την εκπαιδευτικό με ανάλογης αισθητικής εμφάνιση. Ας σοβαρευτούμε λοιπόν…

Φτάσαμε στο σημείο μια ολόκληρη κοινωνία να έχει μπει στην εντατική και παραπαίει. Η διαστροφή σε όλους τους τομείς έχει πάρει ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Οι νόμοι του κράτους προστατεύουν θεωρητικά την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και υπόσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο κάθε Καίσαρας θα μας επιβάλλει λάθος πρότυπα ή θα προστατεύει τις πράξεις που διαφθείρουν το γενικό καλό και κυρίως τις ψυχές άγουρων, νεανικών και ανώριμων ψυχών. Η ΝΤΠ κατόρθωσε να αλλοιώσει συνειδήσεις. Των γονιών, άρα και των παιδιών, των κυβερνώντων, εκπαιδευτικών, δημοσίων λειτουργών, εκκλησιαστικών προσώπων και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Οικοδόμησε ένα παγκόσμιο εκπαιδευτικό σύστημα που εφαρμόζει διεφθαρμένες παιδαγωγικές μεθόδους με κίνδυνο να γεμίσει η κοινωνία από δυσλειτουργικές συμπεριφορές. Ανεχόμαστε τα πάντα στο όνομα της Δημοκρατίας και της ισότητας. Το ότι σεβόμαστε την ανθρώπινη ψυχή δεν σημαίνει ότι δεχόμαστε και τις λανθασμένες συμπεριφορές της. Αυτό κανείς δεν έχει δικαίωμα να το διαστρεβλώνει.

Οι εκπαιδευτικοί τις περισσότερες φορές σιωπούν και ανέχονται αλλοπρόσαλλες καταστάσεις για να μην βρεθούν στο στόχαστρο του Υπουργείου και των ανωτέρων τους. Σιωπούν, γιατί θα χάσουν την δουλειά τους, θα στιγματιστούν και θα βρουν τον μπελά τους έτσι ξαφνικά, μόνο και μόνο γιατί θα μιλήσουν, όταν διαπιστώσουν ότι οι μαθητές τους απλά έχουν μετατρέψει τον χώρο του σχολείου σε ο,τιδήποτε άλλο εκτός από χώρο μάθησης και πειθαρχίας. Αμέτρητα τα περιστατικά εκφοβισμού μαθητών και γονέων προς τους εκπαιδευτικούς, σχολεία χωρίς ψυχολόγους και πνευματικούς, σχολικοί κανονισμοί που σχεδόν ποτέ δεν εφαρμόζονται, παραβατικότητα και βία, είναι μερικά από αυτά που αντικρίζουμε καθημερινά στα σχολεία. Κανένας έλεγχος, καμία συνέπεια, καμία ποινή στην οποιαδήποτε παρεκκλίνουσα συμπεριφορά. Και όλο αυτό φυσικά ξεκινάει από ψηλά, γιατί από κάπου ψηλά δίνονται τέτοιες οδηγίες.

Γνωρίζουμε άραγε εμείς οι γονείς ότι με το να ανεχόμαστε και να μην διαμαρτυρόμαστε για την φαυλότητα που βλέπουμε γύρω μας, είναι σαν να την ενθαρρύνουμε; Αν συνεχίσουμε να κρατούμε τέτοια στάση, τότε δεν θα πρέπει να αγανακτούμε με την νέα κανονικότητα που μας ετοιμάζουν. Τότε θα είμαστε συνένοχοι σε αυτό το έγκλημα και σε λίγο καιρό θα βρούμε μπροστά μας τα ολέθρια αποτελέσματά του. Η εφηβεία το γνωρίζουμε καλά ότι μοιάζει με ορμητικό ποτάμι που κατεβάζει ό,τι βρεθεί στο διάβα του. Έχουμε υποχρέωση όλοι μας να συμβουλεύουμε και να βοηθάμε τα παιδιά μας να καθαρίζουν το ποτάμι αυτό από ο,τιδήποτε άχρηστο κουβαλάει. Συνήθως ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι η αγάπη, η συζήτηση με ηρεμία και επιχειρηματολογία μέσα σε λογικά όρια. Δυστυχώς, οι γονείς βγάλαμε την εν Χριστώ ζωή από την καθημερινότητά μας και όλη μας η βιοτή έγινε ένα μπερδεμένο κουβάρι. Έφυγαν οι πνευματικοί από τα σχολεία, τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας πολεμούνται ακόμη κι από τους ίδιους τους εκπροσώπους της, δεν νηστεύουμε, δεν εξομολογούμαστε, δεν προσευχόμαστε, δεν βαπτιζόμαστε, δεν παντρευόμαστε, δεν κηδευόμαστε, έχουμε γίνει χειρότεροι κι από τους άθεους δυτικούς. Όταν εμείς είμαστε άδειοι από πνευματικότητα, πώς θα την διδάξουμε στα παιδιά μας; 

Εισάγουμε παρακμή και την καταναλώνουμε χωρίς φόβο. Στερούμαστε ακόμη και της απλής κοινής λογικής, πόσο δε μάλλον της Θείας Χάριτος. ‘Ολα καινούρια, όλα μοντέρνα. Δεν μας άρεσε που παλαιότερα υπήρχαν σχολικές ποδιές ή στολές που καθόριζαν την ομοιομορφία και την ευταξία. Αν υπήρχαν ακόμη, δεν θα αντιμετωπίζαμε τώρα τέτοια θέματα ούτε θα προβληματιζόμασταν αν είναι σωστό ή όχι, ένας μαθητής να φοράει φούστα στο σχολικό περιβάλλον. Τώρα ντύνονται οι μαθητές όπως αρέσει στον καθένα και εκτός από την αναρχία που αποπνέει όλο αυτό, υπερτονίζεται και η καλή ή η κακή οικονομική κατάσταση του μαθητή και της οικογένειάς του με αποτέλεσμα ο σχολικός εκφοβισμός να είναι παρών. 

Η Ελλάδα της σοφίας, του πολιτισμού, της ευπρέπειας, της ποιότητας, της  αξιοπρέπειας, των μαρτύρων, των ηρώων του Χριστού, να μετατρέπεται σε μία non binary (άφυλη), άμορφη μάζα. Δεν αναμένεται, λοιπόν, λαμπρό το μέλλον της Ελλάδας και των πολιτών της, αν συνεχίσουμε έτσι. Θα έχουμε το τέλος των Σοδόμων και των Γομόρων. Ευτυχώς για εμάς ο Θεός έχει πάντα τον τελευταίο λόγο. Εύχεσθε και καλή μετάνοια!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2

Δείτε σχετικά:
Η Κυβέρνηση εντάσσει το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης με «ατζέντα» ΛΟΑΤΚΙ στα σχολεία
Η σκοτεινή ατζέντα της Νέας Εποχής και η Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση εισβάλλουν στα σχολεία
Η ανατροφή των παιδιών και η Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία
– Υλοποιείται ο Νόμος με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Σχετικά άρθρα

«ΧΡΥΣΟ» ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΟΙ ΛΟΑΤΚΙ+ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ

Ἄρθρο τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση Ὁμότιμου Καθηγητή Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. “Συνυπεύθυνες μέ τίς χριστιανικές Ὁμολογίες τῆς Δύσεως εἶναι δυστυχῶς καί οἱ Ὀρθόδοξες χῶρες πού συμμετέχουν τώρα στήν Ἑνωμένη Εὐρώπη, καί πρώτη μεταξύ αὐτῶν ἡ Ἑλλάδα”

To ΑΠΘ εάλω;

Άρθρο της Ελένης Καμπούρη. Αυτό που περιμένουμε από τα Πανεπιστήμια είναι να προάγουν την πνευματική πρόοδο κι όχι την ηθική παρακμή και κατάπτωση

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.