Επικαιρότητα

ΙΣΚΕ: “Με την εμφάνιση του ιού εντείνεται η επιθετικότητα εναντίον της Εκκλησίας και του Κλήρου”

εικόνα άρθρου: ΙΣΚΕ: “Με την εμφάνιση του ιού εντείνεται η επιθετικότητα εναντίον της Εκκλησίας και του Κλήρου”

οι υποκριτές που ενδιαφέρονται δήθεν για το καλό των συνανθρώπων τους φθάνει μόνον αυτοί να μην είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και μάλιστα πιστοί

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Πολύ εύστοχη η παρέμβαση του ΙΣΚΕ πάνω στο θέμα του τρόπου προσέλευσης των Ελλήνων στην Εκκλησία και στη μετοχή τους στο Μυστήριο της Ζωής και στην συζήτηση που έχει ανοίξει.

Βρήκε ευκαιρία και βγήκε ο κάθε πικραμένος να πει την άποψή του, να βγάλει τα κόμπλεξ του, τα συμπλέγματα δηλαδή που δημιουργεί στην ψυχή η απουσία του Θεού και η σύμπλευση με την αμαρτία, το Διάβολο. Φυσικά αυτό δε μας προκαλεί καμία εντύπωση! Όλη η ζωή του χριστιανού είναι “διανθισμένη” με τέτοιες αντιδράσεις του πονηρού μέσω των ανθρώπων του. 

Θα θέσουμε, όμως, κι ένα ερώτημα στους “εντός των τειχών”, σε αυτούς τους θρησκευόμενους που ακούμε αυτές τις μέρες να λένε: “Εντάξει, πιστεύω, αλλά όχι και να κοινωνήσω από το ίδιο κουτάλι αυτές τις μέρες! Σιχαίνομαι!”. Είναι μάλλον οι ίδιοι που θέλουν το Θεό στη ζωή τους, αλλά όχι και πολύ. Που φρίττουν αν τα παιδιά τους θελήσουν να γίνουν μοναχοί, ιερείς, παπαδιές ή πολύτεκνοι…

Σε αυτούς τους τελευταίους θέλουμε να απευθύνουμε τον παρακάτω λόγο του Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου: «Μέσα στην αίσθηση, κι είναι τελείως αναίσθητοι, αντίθετοι στη φύση τους, απ’ όλα έξω υπάρχουν, βλέποντας δεν βλέπουν, κοιτάζοντας δεν κοιτάζουν, τα θαύματα του Θεού μ’ αίσθηση νοερή αδύνατο κι αυτά να καταλάβουν, έξω απ’ τον κόσμο βρίσκονται, ή μάλλον στον κόσμο σαν νεκροί προτού πεθάνουν, πριν απ’ την έξοδο στα έγκατα του άδη έχουν κλειστεί… σα να’ ταν ένδυμα, έχουν ντυθεί το σκοτάδι: στην αίσθηση μέσα αναίσθητοι, στο μέσο της ζωής νεκροί» (Συμεών Ν. Θεολόγος, Ύμνοι Θείων Ερώτων, Ύμνος ΛΒ’).

Διαβάσαμε στο iersynklellados.blogspot.com:


Δελτίο Τύπου ΙΣΚΕ 12-03-2020

Αθήνα, 12 Μαρτίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με την εμφάνιση του ιού Covid-19 εντείνεται η επιθετικότητα εναντίον της Εκκλησίας και του Κλήρου από τους γνωστούς κύκλους αλλά και μεμονωμένα άτομα, οι οποίοι με μίσος τις περισσότερες φορές αλλά και με αρκετή δόση ειρωνείας ρίχνουν το δηλητήριο τους. Ακούσαμε αυτές τις μέρες να μιλούν ακόμα και για χωρισμό Εκκλησίας και κράτους και πραγματικά δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως σχετίζεται το θέμα της προσβολής των ανθρώπων από τον ιό με το θέμα του χωρισμού Εκκλησίας – Κράτους.

Αυτό που μας παραξενεύει είναι το ότι δεν ακούσαμε κανέναν να λέει πως πρέπει να εντείνουμε την προσευχή μας, να γονατίσουμε μαζί με τον ψαλμωδό και να σιγοψιθυρίσουμε αυτό το οποίο επίκαιρα ακούσαμε (Πέμπτη της β΄ εβδομάδος των Νηστειών), «Πεπτωκότας ανάστησον ημάς αποστραφέντας επίστρεψον…. ο της γης συνέχων τα σύμπαντα Θεός».

Αντ’ αυτού πλεονάζουν οι άναρθρες κραυγές ωσάν να έχουν ανοίξει οι πύλες του Άδου και ζητούν να κλείσουν οι Ναοί την στιγμή που με δικούς τους υπολογισμούς οι εκκλησιαζόμενοι είναι το 2% του πληθυσμού και κατά πολύ λιγότεροι εκείνοι που κοινωνούν.

Είναι οι υποκριτές που ενδιαφέρονται δήθεν για το καλό των συνανθρώπων τους φθάνει μόνον αυτοί να μην είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και μάλιστα πιστοί.
Αυτοί που ψήφισαν τον αντιρατσιστικό νόμο (για τον οποίο μόνο ο Ι.Σ.Κ.Ε. αντέδρασε) δεν εννοούν ότι στρέφονται ρατσιστικά απέναντι στο μεγαλύτερο κομμάτι του Ελληνικού λαού που θρησκεύεται.

Παρ’ όλα αυτά επειδή ο Ιερός Κλήρος της  Πατρίδας μας ουδέποτε είχε διχαστικό λόγο και επειδή γνωρίζει πως και αυτοί που επιτίθενται εναντίον της Εκκλησίας και του έθνους είναι παιδιά της ίδιας μάνας, της Ελλάδος, που κάπου στην πορεία της ζωής τους ξεστράτησαν και στράφηκαν εναντίον της, προσεύχεται γι’ αυτούς όπως τους δώσει ο Κύριος πνεύμα συνέσεως για να δουν και καταλάβουν τα αυτονόητα.
Όσον αφορά τον κίνδυνο που μπορεί να προέλθει από τον συνωστισμό σε κλειστούς χώρους, ως Ι.Σ.Κ.Ε., συντασσόμεθα απόλυτα με τις οδηγίες του κράτους και τους αρμόδιους φορείς. Δεν μπορούμε να ρισκάρουμε και να κινδυνεύσουν ζωές εξ αιτίας της ανευθυνότητας μας.
Εδώ όμως έγκειται το θέμα της ελευθερίας του καθενός.

Θεωρούμε πως δεν μπορούμε να οδηγήσουμε τους ανθρώπους, ιδίως όσους ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες ή όσους έχουν νοσήσει, σε στιγματισμό αλλά να τους ενημερώσουμε κατάλληλα, ώστε να καταλάβουν τι είναι καλό (σωτήριο) για τους ίδιους  αλλά και για τους συνανθρώπους τους, χωρίς κινδυνολογίες και χωρίς υπέρμετρο ζήλο όπως σε μερικές περιπτώσεις παρατηρείται.
Κάθε άλλη ενέργεια απ’ όπου και αν προέρχεται θα θεωρηθεί από τον Ιερό Κλήρο ως ευθεία επίθεση κατά της Εκκλησίας.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΣΚΕ

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε σχετικά:
– Θα κάνουμε τη Θεία Κοινωνία delivery ασχέτως αν ο πιστός μπορεί σωματικώς να παραστεί στη Θεία Λειτουργία;
– Ο Μητσοτάκης ταπείνωσε την Εκκλησία εκθέτοντάς την στην κοινή γνώμη ως ανεύθυνη. Ιδού το ΦΕΚ που «κλείνει» τις Εκκλησίες!
 Είναι εξοργιστικό να ακούς από χείλη Επισκόπων να μας παροτρύνουν να παρακολουθήσουμε από την τηλεόραση την Θ. Λειτουργία
– Η εωσφορική απόφαση της Δ.Ι.Σ. και η παρέμβαση του Καίσαρα Μητσοτάκη για αναστολή της Θείας Λειτουργίας
– Ο Κορονοϊός πετσοκόβει τίς ακολουθίες και στη μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής!
– Ιερώνυμος για κορωνοϊό: Η Εκκλησία εφαρμόζει τις οδηγίες των ειδικών – Δεν έχουμε «μετρητή πίστης»
– π.Νικόλαος Μανώλης, Η Θεία Κοινωνία και οι ασθένειες [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
– Τρέμουν τον Κορωνοϊό και στη Βηθλεέμ!
– Εμείς στους ιερούς Ναούς δυναμώνουμε, θεραπευόμαστε και δεν αρρωσταίνουμε… ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ – πράξη νομοθετικού περιεχομένου
– Τί μας είπε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον κοροναϊό!
– Άσπρο Μαύρο: Παπικο-ρωνοϊός

Σχετικά άρθρα

Γιατί δεν πρέπει να θυμώνεις με τους εφήβους, αλλά να τους συμπονάς;

Αρθρογράφοι: Μαρία Κοσμίδου, Σοφίας Μακεδονοπούλου Απαντήσεις και λύσεις στα θέματα της εφηβείας μέσα από τα λόγια του π. Νικολάου Μανώλη… Στην πραγματικότητα η εφηβεία είναι μία ανακατάταξη. Οι μεταβολές σε σχέση...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.