Ελένη Παπασταματάκη

Οι φυσικοί νόμοι πάνω από τη Βουλή του Θεού κατά τον Επίσκοπο Λαρίσης

εικόνα άρθρου: Οι φυσικοί νόμοι πάνω από τη Βουλή του Θεού κατά τον Επίσκοπο Λαρίσης

Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Περιορισμένοι και εγκλωβισμένοι μέσα στην ανθρώπινη αδυναμία, ως επέλεξαν να πορευτούν, ακολουθούν τακτικές δημαγωγίας και αποπροσανατολισμού των πιστών…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Ανέλαβαν φορτίο οι σημερινοί Ιεράρχες, χωρίς να έχουν τις πλάτες να το σηκώσουν, εννοώντας κατ’ ουσίαν το θυσιαστικό πνεύμα, το έως θανάτου, και αυτό της άκρας ταπείνωσης. Βασίστηκαν στις δικές τους ικανότητες και δυνάμεις, αντί να το βαστάξουν με την Πανσθενή Χάρη του Αγίου Τριαδικού Θεού. Έτσι, τη δεδομένη στιγμή που δοκιμάστηκε η πίστη τους, απέχοντας από την Αλήθεια του Χριστού βρέθηκαν κενοί και ασταθείς, σαν καλάμια να παραδέρνουν στον άνεμο, τον μανιασμένο του δαίμονος.

Περιορισμένοι και εγκλωβισμένοι μέσα στην ανθρώπινη αδυναμία, ως επέλεξαν να πορευτούν, ακολουθούν τακτικές δημαγωγίας και αποπροσανατολισμού των πιστών, παραθέτοντας σωρεία ανακριβειών και αποκρύπτοντας δογματικές αλήθειες. Σκοπός φυσικά είναι να πείσουν το ποίμνιο ότι πράττουν σωστά. Αυτήν ακριβώς τη γραμμή ακολουθεί ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, όπως έχει φανερώσει μέσα από τα κηρύγματά του και τις τοποθετήσεις του. Όμοια έπραξε και κατά τη διάρκεια Θείας Λειτουργίας μέσα στην Αγία Τεσσαρακοστή, όπου για άλλη μια φορά μετέστρεψε τον σωτηριολογικό σκοπό της Εκκλησίας, σε απόλυτα ουμανιστικό. Υγεία πάνω απ’ όλα, συνηθίζουν να λένε οι κατ’ όνομα χριστιανοί, πράγμα το οποίο υποστηρίζει και ο κ. Ιερώνυμος. «Ο Θεός προστατεύει τον άνθρωπο χωρίς να τον καταπιέζει και να τον εξουθενώνει…».

Και παρακάτω δικαιολογώντας τα υγειονομικά μέτρα «…το κάναμε με πόνο ψυχής για να προστατέψουμε την ανθρώπινη ζωή…».

Αγνοεί ο κ. Ιερώνυμος ότι ο Θεός μας είναι Θεός της Αγάπης αλλά και Δίκαιος Κριτής; Συνηθίζουν οι σύγχρονοι εκκλησιαστικοί ταγοί να αποκρύπτουν επισταμένα τη δικαιοσύνη του Θεού και αντί αυτού να παρουσιάζουν έναν παραμορφωμένο Χριστό, τον Χριστό της πανθρησκείας που δέχεται την κάθε αμαρτία και πλάνη, πολύ απλά γιατί αυτό αναπαύει τις πωρωμένες συνειδήσεις. Όσο για τον ρόλο του υγειονομικού που έχει αναλάβει ο κ. Ιερώνυμος, ας αναλογιστεί το νέφος των μαρτύρων που εδόξασε ο Αγαθός Κύριος, γιατί περιφρόνησαν τη σάρκα τους και όρμησαν στη φωτιά και στα άλλα βασανιστήρια, αγωνιζόμενοι υπέρ της πίστεως.

Στην αγωνιώδη του προσπάθεια να δικαιολογήσει την αντορθόδοξη και βλάσφημη θέση του ότι οι ιεροί ναοί είναι κοινοί τόποι οι οποίοι βάλλονται από φθοροποιές δυνάμεις, προσθέτει το εξής φαύλο: «με τους σεισμούς είδαμε τελικά πως και οι ναοί γκρεμίζονται… που είναι τώρα όλοι εκείνοι που έλεγαν με την τέλεση των εγκαινίων και με την ευχή δεν παθαίνουν τίποτα οι ναοί; Ναι υπάρχει μέσα στους ναούς η χάρη του Θεού, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι καταργούνται οι φυσικοί νόμοι και η υλική τάξη», «και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων τής πρώτης» (Ματθ. 27, 64), Τελικά, καταλήγουμε στο γεγονός ότι είναι αναγκαία η επανακατήχηση, αρχής γενομένης από τους Επισκόπους.

Εκτός από την Καινή Διαθήκη όπου ο Κύριος αναφερόμενος στην αγιαστική χάρη των ιερών ναών λέει «τίς γάρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσός ἢ ὁ ναός ὁ ἁγιάζων τόν χρυσόν» (Ματθ. 23,17), και οι Άγιοι Πατέρες μας έχουν μιλήσει για την αγιαστική χάρη στον οίκο του Κυρίου, όπως μας παρουσιάζει στο βιβλίο του «Εκκλησία και κορωνοϊός» ο πρωτοπρεσβύτερος και καθηγητής Πανεπιστημίου π. Θεόδωρος Ζήσης.

Επιπρόσθετα θα έπρεπε να γνωρίζει ο κ. Ιερώνυμος ότι δεν είναι λίγες οι φορές στην εκκλησιαστική μας ιστορία όπου το πλήθος των αμαρτιών των αμετανόητων ανθρώπων είχε τη δύναμη να άρει την προστασία και τη Χάρη του Θεού, με αποτέλεσμα τη φοβερή εγκατάλειψη και τον ερχομό των δεινών. Όφειλε ο κ. Ιερώνυμος να γνωρίζει και μία θαυμαστή διήγηση περί του Αγίου Αχιλλείου, προστάτη του τόπου της ποιμαντικής του ευθύνης, όπου ο Άγιος μετά από την εντολή του Θεού εγκατέλειψε τη Λάρισα λόγω των αμετανόητων ανθρώπων, και έτσι η πόλη έπεσε στα χέρια των Αγαρηνών. Μήπως και τώρα οι σεισμοί και οι συνακόλουθες καταστροφές σχετίζονται με μια πιθανή εγκατάλειψη και παραχώρηση από τον Θεό;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Σχόλιο στο άρθρο: Αχ! επίσκοπε Λαρίσης, «η Ορθοδοξία πληγωμένη φέρει αγκάθινο στεφάνι…»
– Αν ήθελε ο μητροπολίτης Λαρίσης να μιμηθεί τον Μωυσή…
– Η Μητρόπολη Λαρίσης καρατομεί το Ορθόδοξο Τυπικό προς δόξα των αντιχρίστων!

Σχετικά άρθρα

Ο Βίος του Οσίου Σεργίου του Ομολογητή

Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη αρθρογραφεί για katanixi.gr. Ούτε η διαφύλαξη της οικογένειας από τις ταλαιπωρίες ούτε το κύρος και η ένδοξή του καταγωγή, ούτε ο πλούτος που κατείχε και όλα τα επίγεια, στάθηκαν ικανά να τον κρατήσουν μακριά από την Ομολογία…

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.