Ελευθέριος Κοσμίδης

Τι κρύβει η βλάσφημη τέλεση δήθεν “υποδειγματικών” λειτουργιών για μαθητές;

εικόνα άρθρου: Τι κρύβει η βλάσφημη τέλεση δήθεν “υποδειγματικών” λειτουργιών για μαθητές;
Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

Επιτέλους να πάρει θέση η Ιεραρχία να ξέρουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε!


Η μετατροπή της τέλεσης του φριχτού μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας σε μια φολκλόρ τελετή, συνιστά βαρύτατο αμάρτημα.

Η ώρα της Θείας Λειτουργίας είναι Ιερή και δεν έχει το δικαίωμα κανένας Επίσκοπος ή κληρικός να τη διακόπτει και να τη συνεχίζει.

Οι δήθεν αγαθές προθέσεις της κατήχησης των παιδιών, ελέγχονται για ενδεχόμενο δόλο. Οι πρακτικές αυτές εφαρμόζονται στην Ιατρική, όπου σε κάποια πανεπιστήμια και με τον κατάλληλο εξοπλισμό φοιτητές ιδιαιτέρως χειρουργοί παρίστανται κατά την ώρα του χειρουργείου και παρακολουθούν-σπουδάζουν σε πραγματικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο.

Οποιαδήποτε όμως απόπειρα εκλαΐκευσης ή εξαπλούστευσης των τελουμένων κατά την ώρα της Θείας Ευχαριστίας, είναι προσβολή προς στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος και είναι, σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, αμαρτία ασυγχώρητος εις τον αιώνα τον άπαντα.

Αυτό όχι διότι ο φιλεύσπλαχνος και πολυέλαιος Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός δεν θέλει να συγχωρήσει, αλλά επειδή εκείνος που βλασφημεί το Άγιο Πνεύμα, δεν θέλει να μετανοήσει.

Γνωρίζουμε από την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας, τον ολάνθιστο λειμώνα της ησυχαστικής μας Παραδόσεως πως ο εκπεσών άγγελος, ο Εωσφόρος και οι άγγελοι αυτού, οι δαίμονες, έχουν αυτό το χαρακτηριστικό, της αμετανοησίας.

Δεν φτάνει μάλιστα αυτή η βλάσφημη υποτίμηση της Ιερότητας του Μυστηρίου όπου ο Λειτουργός Αρχιερέας, κάνει παύσεις για να εξηγήσει τα τελούμενα, έχουμε και την εμμονή στην (δαιμονική) “σκηνοθετική αδεία” αλλαγή της θέσεως της Αγίας Τράπεζας και την τέλεση του μυστηρίου, έξω από το Ιερό Βήμα, με το μέτωπο του Λειτουργού προς Δυσμάς και απέναντι από το εκκλησίασμα.

Η πρόφαση της καλύτερης οπτικής επαφής των μαθητών με τις κινήσεις του λειτουργούντος Αρχιερέως ή Ιερέως, είναι μια αντιπατερική καινοτομία, μια αντιπαραδοσιακή πρακτική, μια ακόμα βλασφημία.

Η Ορθόδοξη τέλεση του φριχτού μυστηρίου όπως μας παραδόθηκε στη σημερινή της μορφή από τους δύο Ιεράρχες, τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τον Άγιο Μέγα Βασίλειο, είναι εντός του Αγίου Βήματος, με δύο προκαθορισμένες εισόδους, την μικρή είσοδο με το Ευαγγέλιο και τη Μεγάλη είσοδο με τα Τίμια Δώρα, τον άρτο και τον οίνο, που πάνω στην Αγία Τράπεζα κάθε φορά που τελείται η Θεία Λειτουργία μεταβάλλονται Σώμα και Αίμα Κυρίου.

Η θέση της Αγίας Τράπεζας εκτός του Ιερού Βήματος, καθώς και παντελής απουσία του τέμπλου, αλλά και η θέση του λειτουργούντος Κληρικού, συναντάται στους αιρετικούς παπικούς.

Αν σκεφτεί κανείς πως προηγήθηκε μια άλλη περίεργη αναβίωση, εκείνη της Θείας Λειτουργίας του Αποστόλου Ιακώβου, η οποία ατόνησε στο πέρασμα των αιώνων, εντελώς ξαφνικά στις μέρες μας έγινε μόδα.

Σήμερα κατανοούμε πως αποτελούσε το πρώτο βήμα, ώστε να ακολουθήσει η πρακτική με τις υποδειγματικές Θείες Λειτουργίες για μαθητές και τελικά να καθιερωθεί.

Άραγε ποιά σκοπιμότητα εξυπηρετείται; Η απάντηση είναι απλή και είναι σκληρή. Αυτές οι καινοτομίες που μας φέρνουν, που αμβλύνουν τις διαφορές και μας φέρνουν πιο κοντά στους παπικούς, είναι μεθοδεύσεις των φιλενωτικών οικουμενιστών Επισκόπων και κληρικών.

Ήδη οι πυρετώδεις ετοιμασίες και τα βιαστικά (και απρόσεκτα) βήματα προς τη θεσμοθέτηση του κοινού εορτασμού του Πάσχα με τους αιρετικούς παπικούς, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων της Πρώτης Εν Νικαία Οικουμενικής Συνόδου, αποτελούν ακλόνητο επιχείρημα των προετοιμασιών της μιαρής άνευ όρων ένωσης και του κοινού ποτηρίου με τον τρισκατάρατο και αμετανόητο πάπα.

Αρκετά λοιπόν και με το παραμυθάκι περί της “υποδειγματικής τέλεσης της Θείας Λειτουργίας” για μαθητές που τελούν οι Δεσποτάδες της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ας εξηγήσει καλύτερα πρώτα απ΄όλα και ο μητροπολίτης Κιλκισίου Βαρθολομαίος στους μαθητές αν ο παπισμός είναι αίρεση, αν ο οικουμενισμός είναι παναίρεση και αν καταδικάζει τα κείμενα της Ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου στους μαθητές της Μητροπόλεώς του.

Γιατί η άρση της Χάριτος στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, μετά τη συνοδική της αποστασία στο Κολυμπάρι της Κρήτης, είναι εκκωφαντική και όποιος δεν την βλέπει, δεν θέλει να τη δει.

Άρση της Χάριτος για την προδοσία της πίστεως στο Κολυμπάρι όπου αναγνωρίστηκαν οι αιρέσεις ως Εκκλησίες και ανατράπηκε η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, αναγνωρίζοντας πρωτείο εξουσίας και όχι πρωτείο τιμής στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, που ήταν το ένα κακό του οποίου μύρια έπονται.

Άρση της Χάριτος και στην επιχειρούμενη νομιμοποίηση της παναίρεσης του οικουμενισμού, σε εκείνη τη βλάσφημη Ψευδοσύνοδο που γέννησε τον πάπα της Ανατολής και το Ουκρανικό αυτοκέφαλο – κακοκέφαλο σε αχειροτόνητους και αυτοχειροτόνητους σχισματικούς, και προξένησε το νέο σχίσμα στην Ορθοδοξία και τον σπαραγμό ομοδόξων αδελφών στην Ουκρανία.

Άρση της Χάριτος στην προδοσία της Συμφωνίας των Πρεσπών όπου η διοικούσα Εκκλησία κρύφτηκε στο λαγούμι της. Άλλωστε μετά την προδοσία της πίστεως, κάθε άλλη προδοσία είναι απλά ευκολότερη. Σήμερα μας τρίβουν στα μούτρα εκείνο το κουρελόχαρτο οι ίδιοι οι Σκοπιανοί και με παρρησία αυτοσυστήνονται ως Μακεδόνες (σκέτο) και η Εκκλησία τους (ελέω νέας εκκλησιολογίας Πατρ. Βαρθολομαίου), ως Μακεδονική.

Άρση της Χάριτος και στην περίοδο του υγειονομικού αποκλεισμού, όπου μετά την βλάσφημη υποταγή στα προστάγματα των ακαταδίωκτων Επιστημόνων και Πολιτικών, σφραγίστηκαν οι Εκκλησίες, μετατέθηκε η ώρα της Αναστάσεως και σαν να μην έφταναν αυτές οι βλασφημίες, η εκκλησιαστική διοίκηση προχώρησε σε άλλες χειρότερες, όταν προέκτεινε τη βλασφημία στις μάσκες και τα αντισηπτικά εντός των Ιερών Ναών, όταν κατέφυγε στη χρήση λαβίδας μίας χρήσεως και κατάντησε τους Ιερούς Ναούς εμβολιαστικά κέντρα.

Άρση της Χάριτος τελευταία και με τη φαρσοκωμωδία της δήθεν οργισμένης αντίδρασης της Ιεράς Συνόδου προς του πολιτικούς που ψήφισαν τον φριχτό και βλάσφημο νόμο της θεσμοθέτησης του γάμου ομοφυλοφίλων στην Ορθόδοξη πατρίδα μας.

Πριν αλέκτωρ φωνήσαι, βλέπουμε κολλητιλίκια, χαριεντισμούς και θερμές υποδοχές του Πρωθυπουργού από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και τον Νέο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, και άλλων πολιτικών από Αρχιερείς της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Χριστός Ανέστη!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Σχετικά άρθρα

Η Αλβανία ψηφίζει νόμο για τη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία, γυρνώντας την πλάτη στις θρησκείες

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη. Ο Πρωθυπουργός της Αλβανίας Έντι Ράμα προωθεί στη Βουλή της γείτονος όρος ψήφιση, μέσω της Υπουργού παιδείας, χωρίς τη συμμετοχή στη διαβούλευση εκπροσώπων των πέντε επίσημων θρησκειών της χώρας

Ο Πατριαρχικός Ναός στο Φανάρι κέντρο αντικανονικών συμπροσευχών μετά αιρετικών επισκόπων

Λουθηρανός αρχιεπίσκοπος «εκκλησιάστηκε» σε Θεία Λειτουργία, Παπικός επίσκοπος παρέστη στο Μ. Εσπερινό για την εορτή των Αγίων Αποστόλων Βαρθολομαίου και Βαρνάβα

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.